با کاهش وزن، یک عمر زندگی خوب و بدنی سالم داشته باشید

  آقای مجيد شريفي/18 ساله/مجرد وزن اولیه:120 کیلوگرم وزن پایانی:80 کیلوگرم   مجید شریفی جوان 18 ساله قمی است که با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است، 40 کیلو کاهش وزن داشته باشد. او از سنین کودکی با چاقی و عوارض ناشی از آن روبرو بوده است. ناراحتی های جسمی و روحی، اضافه […]

رکورددار کاهش وزن
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 6 دقیقه

تعداد بازدید 8671

تاریخ انتشار

رکورددار کاهش وزن

 

آقای مجيد شريفي/18 ساله/مجرد

وزن اولیه:120 کیلوگرم

وزن پایانی:80 کیلوگرم

 

مجید شریفی جوان 18 ساله قمی است که با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است، 40 کیلو کاهش وزن داشته باشد. او از سنین کودکی با چاقی و عوارض ناشی از آن روبرو بوده است. ناراحتی های جسمی و روحی، اضافه وزن و سایر مشکلاتی که چاقی برای سلامتیش ایجاد کرده، باعث می شود برای لاغری تصمیم جدی بگیرد.

وی به افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، پيشنهاد مي كند براي يك بار هم كه شده برای لاغری تصميم جدي بگيرند و با کاهش وزن ، یک عمر زندگي خوب با بدنی سالم و شاداب داشته باشند.

 

دیگر افراد خانواده من وزن نرمالی دارند و فقط من دچار چاقی بودم.از همان سنین کودکی و در 9 سالگی وزن من رو به افزایش رفت و زمانی که متوجه اضافه وزنم شدم ناراحت و افسرده شده بودم.

این مقدار اضافه وزن مشکلات زیادی برای سلامتی من ایجاد کرده بود و برای خرید لباس و فعالیت های روزانه ام به مشکل برخورده بودم. بالاخره یک روز از سخت زندگي كردن خسته شده بودم، تصمیم به لاغری گرفتم و از طريق دوستان و مراجعه به سايت با رژیم دکتر کرمانی آشنا شدم.

شروع برنامه و عادت کردن به برنامه غذایی جدید برایم سخت بود و در مدت رژیم، بیشتر از طریق تماس تلفنی با مشاوران در ارتباط بودم. از آنجایی که تنوع غذایی در رژیم دکتر کرمانی عالي بود، کم کم به روند جدید غذا خورن عادت کردم. بین لیست هایی که پیشنهاد شده بود، ليست دلخواه رضایتم را جلب کرد چون تنوع غذایی بیشتری داشت.

در مواقع گرسنگی سعی می کردم با وجود غذاهای متنوع و رنگارنگ خودم را کنترل کنم. با خوردن كاهو، هويج و یا اینکه مشغول شدن به کاری، جلوی وسوسه های شکم می ایستادم. در اين مدت سعي كردم بسيار كم مهماني بروم تا دچار مشكل نشوم. در جریان کاهش وزنم، ورزش را بسیار دخیل می دانم چون تنها با رژیم گرفتن و بدون ورزش کردن، نمی شود به وزن ایده آل رسید.

تلخ ترین خاطره ای که از زمان چاقیم دارم، مربوط به زمانی هست که برای خريدن كت و شلوار به فروشگاهي رفتم و فروشنده گفت براي وزن شما فقط اين چند لباس را داریم و اگر كت و شلوار ديگه اي ميخواي برو لاغر شو!

پس از کم کردن وزن و حالا که لاغر شده ام احساس سبكي می کنم و زندگی راحت با بدني سالم و چابك دارم.

شیرین ترین خاطره ای که از طول مدت رژیم دارم این بود که روزي در يك مهماني دعوت شده بودم و با وجود انواع غذاهاي مورد علاقه ام توانستم بر هوس خود غلبه كنم و فقط غذاي پيشنهادي رژيميم را بخورم هر چند كه در آن مجلس اطرافيان، مرا تحريك به خوردن مي کردند و مي گفتند يك نوبت خوردن اشكالي ندارد!

به افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، پيشنهاد مي كنم براي يك بار هم كه شده، برای لاغری تصميم جدي بگيرند و با کاهش وزن ، یک عمر زندگي خوب با بدنی سالم و شاداب داشته باشند.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
Mozhde 1395/03/11

Salam omid varam hamishe dar zendegiton movafagh bashid ,in khatere talkh baraye hamegie ma ke dochare ezafe vaznimvojode dare va be nazare man hamin harf foroshande haye labas baese mishe ma be fekre laghary bi oftim??

کارشناس به اندام 1400/03/01

سلام دوست عزیز مهمترین دستاورد کاهش وزن اضافه سلامتیه که نعمتی گرانبهاست