هیچ چیز لذت بخش تر از ارقام ترازو نیست!

خانم سکینه غلامی وزن اولیه: 93 کیلوگرم وزن پایانی: 55 کیلوگرم میزان کاهش وزن: 38 کیلوگرم خانم سکینه غلامی، ساکن استان مازندران و جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است که توانسته در طول یک سال، 38 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید: قبل از رژیم دکتر کرمانی توانسته بودم با ورزش شدید، 14 […]

هیچ چیز لذت بخش تر از ارقام ترازو نیست! - 1 - رکورددار کاهش وزن - رکوردداران قدیم
5 از 5

زمان مطالعه 6 دقیقه

تعداد بازدید 10642

تاریخ انتشار

gholami

خانم سکینه غلامی

وزن اولیه: 93 کیلوگرم

وزن پایانی: 55 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 38 کیلوگرم
خانم سکینه غلامی، ساکن استان مازندران و جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است که توانسته در طول یک سال، 38 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید: قبل از رژیم دکتر کرمانی توانسته بودم با ورزش شدید، 14 کیلوگرم وزن کم کنم اما وزنم روی همان مقدار متوقف ماند.

صحبت های ایشان را درادامه بخوانید:

چاقی من در دوران بلوغ شروع شد و رفته رفته به دلیل رفتار غذایی نادرست و نداشتن تحرک، افزایش پیدا کرد تا اینکه حتی بالا رفتن از پله ها هم برایم سخت شد. بعد از چند قدم راه رفتن، به نفس نفس می افتادم و زود خسته می شدم. موقع خرید لباس، هیچ حق انتخابی نداشتم و نگاه های فروشنده ها برایم آزاردهنده بود. به همین دلیل تصمیم به کاهش وزن گرفتم.

هرروز کتاب تقویت اراده دکتر کرمانی را مطالعه می کردم

یک روز به طور اتفاقی به سایت دکتر کرمانی برخوردم و با افراد موفق و کسانی که کاهش وزن داشتند آشنا شدم. برایم خیلی جالب بود تا اینکه با کارشناسان به اندام تماس گرفتم و با راهنمایی آنها برنامه رژیم را شروع کردم.
شروع برنامه برایم عالی بود چون لیست دلخواه را انتخاب کردم، بدون هیچ محدودیتی هر غذایی دلم می خواست را انتخاب می کردم و به مرور زمان نیز وزنم کاهش پیدا می کرد. پیش از آن، وقتی از رژیم های دیگر استفاده می کردم، برایم خسته کننده و طاقت فرسا می شد ولی دکتر کرمانی، مرا با اراده قوی و درست غذا خوردن آشنا کرد. من روش غذا خوردنم را تغییر دادم و این یکی از رموز کاهش وزنم بود.
کتاب مورد علاقه من، کتاب «تقویت اراده دکتر کرمانی» بود که مطالعه هر روزه اش باعث شد اراده ام آهنین شود و به هدفم نزدیک تر شوم.

خوشحالم که روزی 5 کیلومتر پیاده روی می کنم

ورزش هایی که در حین رژیم انجام می دادم، ایروبیک و پیاده روی بود و حالا بسیار خوشحالم از اینکه روزانه پنج کیلومتر پیاده روی می کنم و با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا به خرید می روم.
یکی از چیزهایی که در طول رژیم به من انگیزه می داد، پوشیدن دوباره لباس هایی بود که برایم تنگ شده بود. وقتی احساس ناامیدی و خستگی می کردم دیدن عکس ها  و ویدیوهای انگیزشی، اراده ام را صد برابر می کرد.
تا الان توانسته ام، 38 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم اما هدفم برای امسال، رسیدن به وزن 53 کیلوگرم هست و امیدوارم که به یاری خدا بتوانم موفق شوم.
کاهش وزنم در روابطی که با دیگر افراد داشته ام تاثیر زیادی داشته والان با اعتماد به نفس بیشتری به مهمانی ها می روم و دیگر از هیکلم خجالت نمی کشم. من این موفقیت را مدیون دکتر کرمانی هستم و توصیه ام به افراد چاق این است که لاغر شدن را برای فردا نگذارید. از همین امروز شروع کنید و بدانید با صبر و تلاش و پایبندی به برنامه حتما موفق خواهید شد.

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
مامان بهار 1395/07/28

با سلام میشه خواهش کنم اینهمه که از اراده میگن از سوالات ما هم ازشون بپرسین؟ اینکه ایا بدنشون شل شده؟ کرم خاصی استفاده میکردن؟ جراحی کردن؟ ورزش چی انجام میدن؟ توروخدا اینهارو هم بپرسین ما در شهرستان زندگی میکنیم لا اقل ازشون اینطور چیزا رو هم یاد بگیریم.. عمل جراحی انجام دادن واسه پوستشون؟ مگه چی میشه اینها رو هم بگن به ما .. ما در شادیش این موفقیت بزرگ سهیم میشیم باهاشون و بهشون تبریک میگیم ولی توروخدا از این نظرها هم کمک کنن یا خودنون کمک کنین و بگین بهمون

-.- 1395/07/26

تبریک می گم خانم غلامی و امیدوارم در همه سطوح زندگی به موفقیت ادامه بدید