آرایش را چند ساعت می توان بر روی صورت نگه داشت؟

بررسی های جدید نشان می دهند پوست از قسمت های مختلفی تشکیل شده است بنابراین هرگونه اتفاق و آسیبی می تواند در قسمت های مختلف آن اتفاق بیفتد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که می دانید آلرژی پوستی شدت و شکل های مختلفی دارد که اثر مواد لوازم آرایشی باعث […]

آرایش را چند ساعت می توان بر روی صورت نگه داشت؟ - 2 - - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1861

تاریخ انتشار

آرایش را چند ساعت می توان بر روی صورت نگه داشت؟ - 4 - - اخبار بررسی های جدید نشان می دهند پوست از قسمت های مختلفی تشکیل شده است بنابراین هرگونه اتفاق و آسیبی می تواند در قسمت های مختلف آن اتفاق بیفتد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که می دانید آلرژی پوستی شدت و شکل های مختلفی دارد که اثر مواد لوازم آرایشی باعث ایجاد مشکلات و آسیب های زیادی بر روی پوست می شود و مطالعات جدید نشان می دهند اگر آرایش به ویژه کرم پودر، پنکک و یا آرایش چشم بیش از 2 ساعت بر روی پوست بماند بعد از آن بازه زمانی بافت پوستی شروع به تجزیه شدن می کند و آسیب زیادی می بیند.
نتایج مطالعات نشان می دهند، آرایش های چشمی به مرور زمان سبب متورم شدن رگ های چشم و التهاب و قرمزی آنها می شوند و از آنجایی که چشم ها عضو حساس و آسیب پذیری محسوب می شوند از آرایش زیاد و روزانه این قسمت باید پرهیز کرد.
همچنین پوستی که آرایش بر روی آن است منبعی از آلودگی ها است و به طور مستقیم باکتری ها و ویروس ها را به خود جذب می کند.

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*