با خواص حیرت انگیز ملکه ادویه‌ها آشنا شوید

در کابینت های هر آشپزخانه ای ادویه پیدا می شود و استفاده از آنها علاوه بر خوش طعم کردن غذا سبب کاهش التهاب، تسکین درد معده و … می شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از فاکس نیوز، در ادامه این گزارش می توانید با خواص پزشکی سه ادویه آشنا شوید. زردچوبه زردچوبه را […]

با خواص حیرت انگیز ملکه ادویه‌ها آشنا شوید - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1481

تاریخ انتشار

با خواص حیرت انگیز ملکه ادویه‌ها آشنا شوید - 4 - - اخبار در کابینت های هر آشپزخانه ای ادویه پیدا می شود و استفاده از آنها علاوه بر خوش طعم کردن غذا سبب کاهش التهاب، تسکین درد معده و … می شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فاکس نیوز، در ادامه این گزارش می توانید با خواص پزشکی سه ادویه آشنا شوید.

زردچوبه

زردچوبه را ملکه ادویه ها نامیده اند. این ادویه سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضد ویروس، باکتری، قارچ و التهاب دارد. نتیجه مطالعه دانشمندان دانشگاه تورنتو در سال 2007 نشان داد، ماده شیمیایی کورکومین دارای خواص ضد سرطان است و برای مبارزه با بیماری های بدخیم – دیابت، آلرژی، آرتریت و آلزایمر – ایده آل. زردچوبه را می توان به سالاد مرغ، سوپ، انواع خورش و … اضافه کرد.

دارچین

به گفته متخصصان انجمن دیابت آمریکا، مصرف روزانه یک تا شش گرم دارچین، قند، تری گلیسرید و کلسترول بد خون را کم می کند و سبب نابود شدن آکنه ها می شود.

زنجبیل

زنجبیل سرشار از ماده شیمیایی gingerol است که نقش اساسی در تسکین معده درد، تهوع، سردرد میگرنی، ورم مفاصل، درد قاعدگی و … ایفا می کند. برای کاهش سریع درد عضلات، باید روغن زنجبیل را پس از ترکیب با آب به صورت خمیر درآورده و به ناحیه دردناک مالید.
منبع:سلامانه

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*