با روش دکتر کرمانی اصلا سختی نمی کشید

 محمدحسین مشعلی طبری سن: 18 استان: تهران وزن اولیه: 140 وزن پایان: 81.200 میزان کاهش وزن:59 کیلوگرم مدت زمان کاهش وزن: 10ماه قد: 180 سانتی متر اعضای خانواده ام وزن نرمالی دارند و چاقی  در خانواده ما ارثی نیست. از زمان کودکی بود که دچار اضافه وزن  شدم و وقتی وارد دبیرستان شدم دچار چاقی […]

با روش دکتر کرمانی اصلا سختی نمی کشید - 1 - - رکوردداران قدیم
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 7 دقیقه

تعداد بازدید 2661

تاریخ انتشار

مصاحبه با رکورددار کاهش وزن

 محمدحسین مشعلی طبری
سن: 18
استان: تهران
وزن اولیه: 140
وزن پایان: 81.200
میزان کاهش وزن:59 کیلوگرم
مدت زمان کاهش وزن: 10ماه
قد: 180 سانتی متر

اعضای خانواده ام وزن نرمالی دارند و چاقی  در خانواده ما ارثی نیست.
از زمان کودکی بود که دچار اضافه وزن  شدم و وقتی وارد دبیرستان شدم دچار چاقی مفرط شدم و تمام همکلاسی هایم و مردم مرا مورد تمسخر قرار می دادند واقعا برایم عذاب آور بود، دیگه از زندگی سیر شده بودم.
وقتی دانشگاه قبول شدم دیگه تصمیم گرفتم به وزن ایده آلم برسم. چاقی به سلامتیم هم صدمه رسانده بود هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی دچار مشکل شده بودم اصلا نمی توانستم خوب نفس بکشم و اون اواخر هم افسردگی گرفته بودم بیشترین مشکلی که چاقی برایم ایجاد کرده بود خرید لباس بود. در آخر از خرید لباس پشیمون می شدم .
وقتی شروع کردم به رژیم گرفتن اصلا فکر نمی کردم که به این خوبی نتیجه ببینم ولی با یاری خدا و مادرعزیزم توانستم به وزن ایده آلم برسم هفته اول رژیم خیلی به من سخت گذشت ولی از هفته دوم با اون شرایط عادت کردم من به هیچ وجه از هیچ داروی خاصی برای کاهش وزن استفاده نکردم چون بی فایده است.
در مواقعی که گرسنه می شدم معمولا خود را با سبزیجات سیر می کردم در مواقعی که به میهمانی می رفتیم رژیمم را ترک نمی کردم و روال عادی را پیش می بردم  تنها کسانی که مرا در هنگام رژیم تشویق می کردند مادر و خواهرم بودند حالا که به وزن ایده آل رسیدم واقعا یه بار بزرگی از رو دوشم برداشته شده است و خدا را شکر می کنم که توانستم موفق شوم.
یکی از شیرین ترین خاطره هایم این است که وقتی کمی از وزنم کاهش پیدا کرده بود به فروشگاه لباس رفتم و یک کت برای خودم خریدم واقعا اون لحظه بهترین لحظه عمرم بود علاوه براین که لاغری  بر زیبایی من هم بسیار تاثیر گذار بود.
در این اواخر لباس های جذب خریدم که  اندامم را بسیار زیبا نشان داد و با اعتماد به نفس راه میرفتم دوستانم که بعد از یکسال ملاقاتشون کردم بسیار حیرت زده شده بودند و تعجب کرده بودند که من چگونه توانسته ام به این خوبی لاغر کنم بدون هیچ عوارضی.
و اما تلخ ترین خاطره ای که داشتم این بود که هفته اول رژیم از گرسنگی به خودم می پیچیدم چون عادت نداشتم و چون قبلا زیاد غذا می خوردم برایم خیلی سخت بود ولی این حس فقط هفته اول داشتم و از هفته ی بعد به این شرایط عادت کردم و بسیار متعادل بودم.
قبل از برنامه دکتر کرمانی راه های زیادی را امتحانم کرده بودم (بدنسازی و ورزش و …) ولی به نتیجه ای نرسیدم چون وزنم بالا بود ورزش کردن برایم خیلی سخت بود. تا اینکه نام دکتر کرمانی به گوشم خورد و چون اقوامم هم با روش دکتر کرمانی نتیجه گرفته بودند تصمیم گرفتم با این روش شروع کنم.
امیدم به نتیجه گرفتن خیلی زیاد بود چون یک هدف خاصی را دنبال می کردم و علاوه بر این باید بگویم که خداوند متعال به بنده خیلی کمک کرد اگر او نبود من نمی توانستم  تا اینجا ادامه بدهم.
وقتی شروع کردم به رژیم واقعا حس عجیبی داشتم حس خوبی بود و به خوبی توانستم خود را با برنامه وفق دهم و اصلا سختی نکشیدم.
من به تمام کسانی که اضافه وزن دارند پیشنهاد می کنم حتما از طریق برنامه دکتر کرمانی رژیم خود را آغاز کنند زیرا با روش دکتر کرمانی اصلا سختی نمی کشید و به قول معروف حتی شکموترین انسان ها هم می توانند خود را با برنامه وفق دهند.
به نظرم هرچه سریعتر اقدام کنید بهتر است؛ زیرا هرچه وزنتان بیشتر شود بدنتان رنج بیشتری می کشد و همینطور رژیم  هم برایتان سخت می شود باور کنید اصلا سخت نیست من خودم خیلی شکمو بودم ولی برنامه دکتر اصلا اذیتم نکرد.

*فقط این را می دانم که خواستن توانستن است *

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*