مصــاحبه اختصاصی

با جمیله شاکر

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

جمیله شاکر اردکانی هستم 35 ساله از شهر اردکان استان یزد وزن اولیه بنده ۱۴۱ کیلوگرم بوده است وتاکنون موفق به کاهش وزن 52 کیلوگرم شده ام. وزن فعلی ام ۸۹ کیلوگرم هست. دوست دارم همچنان لاغر کنم تا به 80 کیلوگرم برسم. همیشه چاق بودم اما بعد از حاملگی وزنم بیشتر شد. هر روز هم به آن اضافه می شد و دیگر وزن هم کم نمی کردم. چند سالی بود که از اضافه وزنم رنج می بردم. نمی توانستم لباس هایی را که دوست دارم بپوشم. در زمان مهمانی رفتن استرس زیادی سرتاپایم را فرا می گرفت که از همه اطرافیان چاق تر هستم. با برنامه غذایی دکتر کرمانی، الگوی غذا خوردنم را تغییر دادم و از ریزه خواری پرهیز کردم. باورم نمی شد. کم کم داشتم به هدفم نزدیک می شدم. یک سال و۹ ماه طول کشید. ماه اول خیلی برایم سخت بود اما بعدها به برنامه غذایی دکتر کرمانی، عادت کردم و راحت تر شدم.

وزن اولیه: 141 کیلوگرم

وزن پایانی: 89 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 52 کیلوگرم

در اوایل کاهش وزن، ورزش کردن برایم سخت بود اما الان آنقدر برایم لذت بخش است که حاضرم هر برنامه ای را کنسل کنم تا به ورزشم برسم. دفعات قبل برای کاهش وزن و لاغری اراده ام سست تر بودم ولی اکنون با برنامه دکتر کرمانی به خاطر تنوع غذایی و حمایت مشاوران راحت به هدفم رسیدم. هیچ گاه در طول رژیم غذایی ام ناامید نشدم. 

با برنامه غذایی دکتر کرمانی، لذت زندگی برایم بیشتر شده است. خرید لباس برایم راحت تر شده است و دیگر از حضور در جمع فامیل و اطرافیان ترسی ندارم. از نظر جسمی هم نسبت به قبلا سالم تر شده ام. یکی از بزرگترین اهدافم در آغاز رژیم کاهش وزن این بود که بتوانم وزنی 2 رقمی را داشته باشم و اینگونه هم شد. با استفاده از برنامه غذایی دلخواه رژیم غذایی دکتر کرمانی، خیلی راحت با اعضای خانواده هماهنگ بودم. لذتم از زندگی ام با حضور در کنار آنها بیشتر می شد. در اوایل کاهش وزن، ورزش کردن برایم سخت بود اما الان آنقدر برایم لذت بخش است که حاضرم هر برنامه ای را کنسل کنم تا به ورزشم برسم. دفعات قبل برای کاهش وزن و لاغری اراده ام سست تر بودم. ولی اکنون با برنامه دکتر کرمانی به خاطر تنوع غذایی و حمایت مشاوران راحت به هدفم رسیدم. هیچ گاه در طول رژیم غذایی ام ناامید نشدم. برنامه دکتر کرمانی با قراردادن انواع غذاها و امکان جابه جا کردن با جایگزین ها به من کمک کردند. با وجود تلاش واراده ای که در طول کاهش وزن داشتم واحساس رضایت واعتماد به نفسی که الان دارم امکان ندارد که دوباره وزنم برگردد. ورزش مورد علاقه ام در کنار رژیم غذایی ایروبیک وبدنسازی است. البته پیاده روی را هم به عنوان یک ورزش هوازی در کنار این دو ورزش، انجام می دهم. ورزش را در باشگاه انجام می دهم. خداروشکر تاکنون در مسیر کاهش وزنم دچار آسیب دیدگی نشده ام.

در طول رژیم هیچ وقت برای شکست آن، وسوسه نشدم و تصمیم دارم که امسال به 80 کیلوگرم هم برسم. در زمان گرسنگی با خوردن خیار و هویج، این حس را کنترل می کردم. در مهمانی ها هم سعی می کردم با کالری شماری غذاها از برنامه دکتر کرمانی، چند نوع غذا با مقدار خیلی کمی بردارم. در طول رژیم کاهش وزن، کل خانواده ام مرا حمایت می کردند اما اگر تشویق وحمایت همسرم نبود نمی توانستم موفق شوم. روابط خانوادگی و اجتماعی ام خیلی بهتر شده است و دیگر مشکل چاقی نداشتم. از طریق یکی از دوستانم موفق شدم که با سایت دکتر کرمانی آشنا شوم و از ایشان بسیار تشکر می کنم. شروع برنامه کمی سخت بود اما وقتی روی ترازو می رفتم وکاهش وزنم رو می دیدم برنامه برایم راحت تر می شد. تنوع برنامه غذایی دکتر کرمانی، عالی بود هر غذا و میان وعده ای که فکرش را می کردم تو برنامه غذایی بود و لیست دلخواه غذاها را بیشتر دوست داشتم. مشاوران برنامه از طریق تماس مستقیم با من در ارتباط بودند. توصیه بنده به عنوان یکی از افرادی که توانسته به کاهش وزن برسد این است که: اول اینکه، مهم ترین وعده خوردن صبحانه است. دوم، خوردن میان وعده در بین وعده های اصلی غذایی. سوم، خوردن غذاهای خانگی به جای غذای بیرون ورستوران ها. همچنین اینکه برنامه دکتر کرمانی را شروع کنید و با حمایت مشاورین واراده ی خودتان می توانید موفق شوید. رمز موفقیت من تنها یک چیز است: خواستم و شد. شما هم می توانید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
t 1399/08/23
سلام من ۱۵ساله هستم میخواستم وزن کم کنم

کارشناس به اندام 1399/08/25

دوست عزیز، سن رشد سن حساسیه که انتخاب غلط موجب آسیب رسیدن به بدنتون میشه. پیشنهاد میکنیم برای رسیدن به وزن دلخواهتون یه برنامه غذایی اصولی رو دنبال کنید. ممکنه تو این سن روند کاهش وزنتون آهسته باشه ولی غیرممکن نیست. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.
زهرا هاشمی 1398/12/22
میخوام به وزن ای دارم برسم

کارشناس به اندام 1398/12/29

دوست خوبم هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای دریافت رژیم می تونید به این لینک مراجعه کنید.
پریسا 1398/04/16
پریسا عباسی

کارشناس به اندام 1398/04/16

سلام خانم پریسا عزیز.برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن.
سمیه رنجبری 1397/05/29
خیلی عالی شودید همتون وقتی عکس ها وحرف ها شما ها رو میبینم و میشنوم به خودم بیشتر اعتماد میکنم ک منم میتونم لاغر شم
اریان 1397/05/15
عالی بود