مصــاحبه اختصاصی

با آقای امیر حسین امیری

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

امیر حسین امیری، ۲۵ ساله و ساکن تهران هستم . تقریبا از سن ۱۱ سالگی وزنم به طور فاحشی افزایش پیدا کرد. مشکلاتی که برای همه افراد چاق به وجود می آید، برای من هم ایجاد شد. همیشه چه در دانشگاه و چه در مکان های عمومی و یا زمان انتخاب لباس، از چاقیم ناراحت بودم. کمر درد و پا درد باعث شد که برای کاهش وزن تصمیم جدی بگیرم. اولین باری که دیدم وزنم با رژیم غذایی دکتر کرمانی کاهش پیدا کرده، خیلی احساس خوبی داشتم. واقعا وصف ناپذیر بود. فهمیدم که چقدر توانمند شدم که توانستم در دوهفته اول، ۵/۳ کیلوگرم کاهش وزن با رژیم غذایی داشته باشم. به خودم ایمان آوردم که می توانم کاهش وزن بیشتری هم داشته باشم. بیش از 5 ماه است که در برنامه رژیم غذایی به اندام دکتر کرمانی ثبت نام کرده ام. همیشه فکر می کردم که باید سختی زیادی بکشم تا حتی یک کیلوگرم وزن کم‌ کنم. به کمک آموزش های دکتر کرمانی، به راحتی و با توکل به خدا توانستم 35 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم. به لطف خدا و زحمات گروه به اندام، دیگر خبری از پا درد و کمر درد نیست.

وزن اولیه: 120 کیلوگرم

وزن پایانی: 84 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 36 کیلوگرم

با رژیم دکتر کرمانی به زندگی امیدوارتر شدم و این، هنر ایشان است که در این رژیم، غذای کسی که می خواهد کاهش وزن داشته باشد، از سفره خانواده جدا نیست.

رژیم، فقط در دو هفته اول کمی سخت بود چون سبک غذا خوردنم تغییر کرده بود. من از ابتدا تا همین حالا هم که تحت رژیم غذایی دکتر کرمانی هستم، غذاهایم را از منو دلخواه انتخاب می کنم. با این کار غذایم با سفره ی خانه و وعده های غذای دانشگاه هم یکی است. هنوز وارد دوران تثبیت وزن نشده ام. فعلا در دوره کاهش وزن هستم و قصد دارم 7 کیلوگرم دیگر نیز کم کنم. در مسیر کاهش وزن، اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده ام. کاهش وزن، در روابط اجتماعی ام خیلی تاثیر گذار بوده است. وقتی متوجه شدم که ورزش علاوه بر خوش فرمی به سوخت و ساز بدنم هم کمک می کند، دیگر ورزش کردن را ترک نکردم. کاهش وزن مرتبی که داشتم و فکر کردن به پایان شیرین این مسیر، باعث شد این سبک زندگی را ادامه دهم. خیلی اوقات، دو ایستگاه مترو دورتر نسبت به خانه پیاده می شوم تا پیاده روی کاملی در حدود ۴۵ دقیقه داشته باشم. ورزش های مورد علاقه ام هم پیاده روی و دوچرخه فضایی است که سوخت و ساز بدنم را بیشتر می کنند. سایت دکتر کرمانی، یک سایت بسیار مفید و پیشرفته در علم تغذیه است. اگر لطف خدا و این برنامه و زحمات مشاوران دلسوز گروه به اندام نبود نمی توانستم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانم. بهترین مشوق من در طول رژیم، مادرم بود که همین جا از او تشکر می کنم، چون اگر زحماتش نبود موفق نمی شدم. اصلا نگران این نیستم که وزنم برگردد. چون فهمیده و آموزش دیده ام که چطور باید به بدنم کالری برسونم که نه چاق شوم و نه لاغر.

گاهی وسوسه می شدم رژیمم را بشکنم اما سلامتی ام و اینکه می دیدم چقدر روی فرم آمده ام، باعث میشد با تلاش فراوان به کارم ادامه دهم. هدفم برای امسال این است که ان شاء‌الله تصمیم دارم به وزن ایده الم که ۷۸ کیلو است برسم و این وزنم رو تثبیت کنم. در مواقع ناامیدی توی آینه به خودم و بدنم نگاه می کردم و یا پروفایلم را در سایت چک می کردم. وقتی نتیجه تلاش هایم را می دیدم، باعث می شد که ناامید نشوم. وقتی خرید می روم، دیگر من باشم که به فروشنده می گویم که فلان لباس را می خواهم، نه این که فروشنده به من پیشنهاد بدهد و بگوید و بگوید سایز شما نداریم. در مهمانی ها یا وقتی گرسنه می شدم، با استفاده از غذاهای آزاد و سهمیه روزانه که قند و خرما بود خودم را سیر می کردم. بهترین منبع برای افرادی که می خواهند اطلاعاتی درباره لاغر شدن پیدا کنن: سایت دکتر کرمانی به همراه کانال تلگرام و پیج اصلی ایشان در اینستاگرام است. در طول رژیم هم، بیشتر از طریق تماس تلفنی و چت در سایت دکتر کرمانی با مشاورین در ارتباط بودم. سه توصیه اصلی ام برای خوب غذا خوردن: کالری شماری یادتان نرود. حتما در طول هفته، از پروتئین ها استفاده کنید. هیچ کدام از وعده های غذایی را به هیچ وجه حذف نکنید. به دکتر کرمانی اعتماد کنید. ایشان مثل یک معلم دلسوز، همه چیز را مو به مو به بیماران آموزش می دهند. مطمئن باشید که با توکل به خدا و اجرای دقیق رژیم دکتر کرمانی، خیلی زود به هدفتان خواهید رسید. رمز موفقیت من، توکل به خدا، اجرای دقیق رژیم غذایی دکتر کرمانی و خواندن مرتب کتاب ها و دیدن همایش های ایشان بود. کتاب معجزه ای برای چاق ها و تقویت اراده را دوبار خوانده و باز هم می خوانم، چون مطالب آموزنده بسیاری دارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*