دانلود فصل اول و دوم کتاب معجزه ای برای چاقها

دانلود فصل اول و دوم کتاب معجزه ای برای چاقها رژيم های غذايی مبتنی بر برنامه¬ي غذايی تنها باعث محروم و محدود كردن افراد چاق، آن هم محروميت از بهترين لذتهای زندگي شان كه همان لذت خوردن است؛ می شود. تنها راه صحيح و پايدار برای كاهش وزن و تثبیت وزن جديد اين است كه […]

دانلود فصل اول و دوم کتاب معجزه ای برای چاقها - 2 - - اخبار
4.3 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 27961

تاریخ انتشار

دانلود فصل اول و دوم کتاب معجزه ای برای چاقها

دانلود فصل اول و دوم کتاب معجزه ای برای چاقها - 4 - - اخبار

رژيم های غذايی مبتنی بر برنامه¬ي غذايی تنها باعث محروم و محدود كردن افراد چاق، آن هم محروميت از بهترين لذتهای زندگي شان كه همان لذت خوردن است؛ می شود. تنها راه صحيح و پايدار برای كاهش وزن و تثبیت وزن جديد اين است كه چاق ها بدانند روش تغذيه¬ی گذشته  شان اشتباه بوده است.چاق ها بايد از داروها، جراحی و مانند آنها دوری كنند و در رفتارهای خوردن، سفره ها و خوراكي ها تجديدنظر نمایند.
کتاب “معجزه ای برای چاق ها” در سال 1374 و به همت دکتر محمد صادق کرمانی از معروف ترین و حاذق ترین پزشکان تغذیه ی کشور ، منتشر شد و به دلیل استقبال فوق العاده خوانندگان به چاپ نود و هفتم رسید و تاکنون نیز در حال تجدید چاپ است.
این کتاب در پی ارائه بهترین راه رهایی از چاقی کسانی است که از چاقی رنج می برند و در نا امیدی به سر می برند آنان که تصور می کنند چاقی درمان ندارد و یا به سختی درمان می شود آنان که چاقی را ارثی و تغییر ناپذیر می دانند.

برای دانلود فصل اول و دوم کتاب معجزه ای برای چاقها؛ کلیک کنید.

4.3 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*