مصــاحبه اختصاصی

با سمیرا جهانگیری

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

سمیرا جهانگیری 35 ساله از استان مرکزی هستم.  وزن اولیه ام 106 کیلوگرم بود که الان موفق شدم به وزن 81 کیلوگرم برسم. به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی در مدت 8 ماه، 25 کیلوگرم از وزنم را کاهش دادم. قصد دارم تا پایان سال هم رژیم غذایی را داشته باشم تا رژیم تثبیت را شروع کنم. در خانواده ما همه از نظر وزنی مناسب بودند تنها من در میان خواهر و بردارم اضافه وزن داشتم. چاقی من از دوران کودکی همراهم بود ولی با افزایش سن، وزنم هم بالا می رفت. عدم تحرک و افزایش وزن باعث شده بود که من به قندخون بالا مبتلا شوم و این مسئله اصلا خوشایند نبود. با وجود چاقی که پیدا کرده بودم دیگر لباس های زیبا و مناسب برای من پیدا نمی شد و اعتماد به نفسم خیلی پایین آمده بود و درکنار اینها، شادابی و سلامتی را داشتم از دست می دادم. خلاصه در پایان اسفند 96 با تشویق های خانواده تصمیم جدی برای رژیم گرفتم و شروع کردم. شاید بیشتر از ۴۰ بار رژیم های مختلف را گرفته بودم ولی رژیمهای خوبی نبودند مثلا داروی شیمیایی داشتند یا حذف برنج و ماکارانی وفست فود بود یا واقعا تهیه مواد غذایی بود که با توجه به موقعیت مالی برایم امکان پذیر نبود و ادامه نمی دادم. اما در رژیم غذایی دکتر کرمانی تنوع غذایی بسیار بالا بود و اصلا محرومیت غذایی نداشتم. اصلا روی برنامه غذایی دکتر نباید اسم رژیم را گذاشت چون همه چیز در رژیم هست و اصلا سخت نیست

وزن اولیه: 106 کیلوگرم

وزن پایانی: 81 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 25 کیلوگرم

امکان رفتن به باشگاه برایم وجود ندارد اما فعالیت های ورزشی ام افزایش پیدا کرده است و پیاده روی را انجام می دهم و از زندگی و رژیم لذت بیشتری می برم و وجدانم آرام می شود. روزهایی هم که هوا سرد است اصلا ورزش را کنار نمی گذارم و در خانه با کتاب ورزشی تمرین می کنم. از مزایای کاهش وزن با رژیم غذایی دکتر کرمانی این بود که توانستم قندخونم را به حدود 120 برسانم و جالبتر اینکه بعد از 11 سال مصرف قرص برای کم کاری تیروئید، موفق شدم که قرص را کنار بگذارم.

امکان روز منو در رژیم غذایی دکتر باعث می شد که در تمام مهمانی ها و در خانه با سفره ی غذا هماهنگ باشم و اصلا نیازی نبود که غذای خاصی برای خود درست کنم. اولین باری که دیدم با رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق به کاهش 10 کیلوگرم شده ام بسیار خوشحال شدم و انگیزه گرفتم. با رژیم غذایی دکتر رژیم گرفتن از هر چیزی که فکر می کردم بسیار آسانتر بود و اصلا باور نمی شد که این من هستم که لاغر می شوم. بزرگترین تغییری که در مسیر لاغری داشتم این بود که دیدگاهم را تغییر دادم. با کاهش وزن دیگر مشکلات قبلی را نداشتم و به راحتی لباس های مورد پسندم را پیدا می کردم. اعتماد به نفسم خیلی بالا رفته است و به راحتی در جمع حضور پیدا می کنم. امکان رفتن به باشگاه برایم وجود ندارد اما فعالیت های ورزشی ام افزایش پیدا کرده است و پیاده روی را انجام می دهم و از زندگی و رژیم لذت بیشتری می برم و وجدانم آرام می شود. روزهایی هم که هوا سرد است اصلا ورزش را کنار نمی گذارم و در خانه با کتاب ورزشی تمرین می کنم. از مزایای کاهش وزن با رژیم غذایی دکتر کرمانی این بود که توانستم قندخونم را به حدود 120 برسانم و جالبتر اینکه بعد از 11 سال مصرف قرص برای کم کاری تیروئید، موفق شدم که قرص را کنار بگذارم. قبلا با تجویز پزشکان قرص لاغری را امتحان کرده بودم. با توجه به اینکه وزنی از من کم نشد در کنار آن ریزش مو و ناراحتی شدید معده هم گرفتم در حالی که در رژیم غذایی دکتر کرمانی هیچ قرص لاغری وجود ندارد و تنها با تجویز دکتر مولتی ویتامین مینرال می خوردم.

حس شادابی و تناسب اندامی که از خود بدست آوردم باعث شد که این سبک رژیم و زندگی را ادامه دهم و رژیم آنلاین دکتر کرمانی بهترین رژیمی بود که تا حالا گرفتم چون هر سوالی که داشتم از طریق تلگرام، اینستاگرام یا تماس با دفتر جوابم را دریافت می کردم. اصلا نگران نیستم که وزنم برگردد، به خودم ایمان دارم و همانطور که با کم کاری تیروئید توانستم وزنم را کم کنم پس می توانم وزنم را هم ثابت نگه دارم. همیشه طبق برنامه، لیست غذایی ام را درست می کنم و اجازه نمی دهم که پرخوری در من راه پیدا کند. هر زمان هم که ناامید می شوم رکوردداران سایت را نگاه می کنم و با خودم می گویم چرا دیگران توانستند پس من هم می توانم. هدفم این است که از سال 98 با دیدی جدید و اندامی زیبا زندگی خود را ادامه بدهم. بهترین مشوقم فرزند 12 ساله ام، مادر، خواهر و پدرم بودند البته برادرمم به نوعی من را تشویق می کرد و دوستان خوبم که چند نفرشان قبلا رژیم آنلاین داشتند و در اینستا من را تشویق به رژیم گرفتن، می کردند. واقعا از آنها تشکر می کنم. توصیه من به دوستان این است که: اصولی غذا بخورید و تمام وعده ها را مصرف کنید. هیچ یک از وعده های غذایی را حذف نکنید و از سبزیجات و لبنیات در برنامه غذایی داشته باشید. واقعا خواستن، توانستن است. من با کم کاری تیروئید و مخالفت های اطرافیانم توانستم پس شما هم می توانید. رمز موفقیتم: رژیم اصولی و نبود هزینه های اضافی در رژیم غذایی است. اجرای درست برنامه هم کمکم کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*