در هیچ شرایطی پیاده روی را فراموش نکنید

با ايجاد تغييراتي در زندگي اعم از مسافرت، بيماري، جدايي و… ممکن است برنامه ورزشي فرد نيز دچار تغييراتي شود. اما توصيه کارشناسان اين است که در هيچ شرايطي ورزش و به ويژه پياده روي را فراموش نکنيد. ازجمله اين تغييرات مي توان به موارد زير اشاره کرد: مسافرت:اين روزها، اغلب هتل ها و مراکز […]

در هیچ شرایطی پیاده روی را فراموش نکنید - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 4 دقیقه

تعداد بازدید 1128

تاریخ انتشار

در هیچ شرایطی پیاده روی را فراموش نکنید - 4 - - اخبار با ايجاد تغييراتي در زندگي اعم از مسافرت، بيماري، جدايي و… ممکن است برنامه ورزشي فرد نيز دچار تغييراتي شود. اما توصيه کارشناسان اين است که در هيچ شرايطي ورزش و به ويژه پياده روي را فراموش نکنيد.
ازجمله اين تغييرات مي توان به موارد زير اشاره کرد:
مسافرت:اين روزها، اغلب هتل ها و مراکز تفريحي مکان هاي ورزشي خوبي دارند. قبل از رزرو کردن جا، از امکانات ورزشي محل مطلع شويد. با خود لباس، کفش و لوازم ورزشي همراه داشته باشيد و سعي کنيد تا حد امکان به جاي استفاده از وسيله نقليه، پياده روي کنيد.
مراقبت از بيمار:اگر وظيفه مراقبت از بيمار را بر عهده داريد، بهترين زمان براي ورزش کردن، هنگامي است که بيمار خواب است. بعضي مواقع از يکي از اعضاي خانواده بخواهيد براي يک ساعت پيش مريض بماند تا بتوانيد به پياده روي برويد.
دوست همراه شما، نقل مکان مي کند: اگر با فرد خاصي به پياده روي مي رفتيد و حالا از محل شما نقل مکان کرده است، از دوست ديگري بخواهيد شما را در پياده روي روزانه همراهي کند. از همسن و سالان خود درباره جاي مناسب براي پياده روي يا ورزش سوال کنيد.

به مکان ديگري نقل مکان مي کنيد:درباره باشگاه، پارک و… جست وجو کنيد. فعاليت هايي که با روحيه شما سازگار است، انجام دهيد.
چند هفته است که به علت آنفلوآنزا به ورزش نپرداخته ايد:تا زمان بهبود، استراحت کنيد و بعد از آن کم کم ورزش خود را ادامه و افزايش دهيد تا به سطح قبل برسيد.
جراحي لگن يا کمر انجام داده ايد:از پزشک خود درباره ورزش هاي خاص و فعاليت هاي مناسب که پس از بهبود مي توانيد انجام دهيد، سوال کنيد. ورزش را آرام آرام آغاز کنيد .

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*