راهنمای استفاده از گیاهان در آشپزی

قسمت ادویه جات آشپزخانه من واقعا تاسف بر انگیز است. فقط چاشنی هایی را می خرم که همه از آن استفاده می کنند، بنابراین تعدادشان بسیار کم است. برعکس من یکی از همکارانم است که برای خود باغچه ای دارد و در آن گیاه پرورش می دهد. من زیاد از این کارها بلد نیستم و […]

راهنمای استفاده از گیاهان در آشپزی
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 4097

تاریخ انتشار

قسمت ادویه جات آشپزخانه من واقعا تاسف بر انگیز است. فقط چاشنی هایی را می خرم که همه از آن استفاده می کنند، بنابراین تعدادشان بسیار کم است. برعکس من یکی از همکارانم است که برای خود باغچه ای دارد و در آن گیاه پرورش می دهد. من زیاد از این کارها بلد نیستم و شاید به پای او نرسم اما با این اینفوگراف می توانم نحوه ی استفاده بهتر از گیاهان را یاد بگیرم.

هرگز دلم نخواسته بود که چنین گیاهانی را به صورت تازه خریداری کنم و همیشه به بطری ها و بسته بندی های از پیش آماده اکتفا کرده بودم، اما این اطلاعات باعث شد وسوسه شوم. در اینفوگرافی که خواهید دید، گیاهان آشنایی وجود دارد و همچنین مواردی که شاید هرگز اسمشان را نشنیده اید. برای مثال ریحان برای سرخ کردنی ها، غذاهای ایتالیایی، سس پستو و همچنین به عنوان چاشنی مورد استفاده است.

شوید در کنار پنیر، ماست و سالمون خوب می شود و نعنا برای درست کردن کیک و پای عالی است. گشنیز برای پر کردن ( مرغ شکم پر و… ) و گوشت ها مناسب است اما برای پای سیب نیز کاربرد دارد، واقعا فکرش را می کردید؟

شاید نتوانید در خانه تان، یک باغچه پر از این گیاهان داشته باشید اما با یادگیری موارد استفاده شان می توانید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و از آنها برای هرچه بهتر شدن غذاهایتان استفاده کنید. این راهنما، شما را به یک متخصص تبدیل می کند.

راهنمای استفاده از گیاهان در آشپزی

 

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*