مصــاحبه اختصاصی

با آقای مهرشاد اسفندی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

جدیدترین رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی: آقای مهرشاد اسفندی ۲۸ ساله از تهران با قد 180 سانتی متر. گفت و گوی ما را با ایشان بخوانید: از ۱۱ سالگی بخاطر تغییر شرایط زندگی ام اضافه وزن پیدا کردم و تا الان هم با آن در گیرم. حتی چند بار هم لاغر شده بودم ولی وزنم نه تنها برگشته بود، بلکه اضافه تر هم شده بود. از سال ۹۰ ، بعد از اتمام خدمت سربازی و با وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگیم تصمیم به کاهش وزن گرفتم و سال ۹۴ بود که هدفم را جدی تر دنبال کردم و تا ۲۰ کیلوگرم هم وزن کم کردم ولی متاسفانه برگشت. بعد از دوران خدمت، فعالیتم خیلی کم شد تا حدی که یک روز وقتی برای فوتبال با دوستانم به سالن رفته بودم متوجه شدم که توانایی قبل را ندارم و هم سن های من خیلی فعال تر از من هستند. بعد از آن از شرایطم متعجب شدم و به دنبال کم شدن وزن بودم ولی به علت مشکلات کاری، این اتفاق نیافتاد. بزرگ ترین تغییر برای لاغر شدن، تغییر رویه زندگی و عادت های غذایی بود که با همراهی پدر و مادرم خیلی برایم راحت بود. اولین باری که رژیم گرفتم، ۴ کیلو وزنم کم شد که برایم خیلی عجیب بود و باورم نمی شد با ۶ وعده غذا در روز و یک وعده غذای اجباری کاهش وزن داشته باشم. از این اتفاق، بسیار خوشحال بودم و حس دل چسبی برایم داشت. من ۳ بار کاهش وزن داشته ام و می توانم بگویم کاهش وزن، با رژیم لاغری دکتر کرمانی واقعا آسان تر از چیزی هست که فکرش را می کنید. بهترین مشوقانم در طول رژیم همکارانم بودند که در طول این مدت، بهترین ساعت روز را با آن ها بودم. شروع برنامه خیلی راحت بود. به شکلی که خوب یادم است با ناهار روز اول واقعا سیر شدم و دیگه جایی برای سالاد نداشتم که برایم خیلی عجیب بود برای همین شروع برنامه برام راحت بود و راحت توانستم با آن کنار بیایم.

وزن اولیه: ۱۰۳ کیلوگرم

وزن پایانی: 72 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 31 کیلوگرم

لیست غذایی دکتر کرمانی خیلی متنوع بود و من خودم از برنامه ۲ هفته یک بار دلخواه استفاده می کردم، چون برایم راحت تر بود.

بیشتر از طریق تلگرام ‌و تماس تلفنی، با مشاوران در ارتباط بودم و واقعا به من کمک می کردند و راهنمایی آن ها باعث شد از رژیم نتیجه بگیرم. کاهش وزنم 6 ماه به طول انجامید و حالا حدود یک ماه است که رژیمم تمام شده و وزنم نه تنها بیشتر نشده، بلکه ۵۰۰ گرم هم کمتر شده و این موضوع را مدیون هنر دکتر کرمانی در سمینارها هستم. کمک های ایشان، کاهش وزن و نگه داشتن آن را خیلی برایم راحت کرده بود. زندگی روزمره من تغییر زیادی کرده. حالا دیگر، راحت می خوابم و راحت از خواب بیدار می شوم. تنگی نفس ندارم و کارهایم را راحت تر انجام می دهم و محدودیتی برای انتخاب لباس در موقع خرید ندارم. در مدتی که وزنم را کم کردم، اعتماد به نفسم زیاد شده به خودم بیشتر اطمینان پیدا کرده ام. تغییر با برنامه غذایی دکتر کرمانی، زیاد سخت نیست چون منوی غذایی بسیار متنوع است و کسی که می خواهد رژیم لاغری بگیرد، فقط باید بگوید چه غذایی می خواهد بخورد تا برنامه رژیم لاغری، مقدار آن را تعیین کند. به همین خاطر، هماهنگ شدن با بقیه اعضا خانواده زیاد سخت نیست. من در طول رژیم، از هیچ داروی لاغری استفاده نکردم و به توصیه مشاوران برنامه، فقط از مکمل ویتامین مینرال استفاده کردم. حس ‌نشاطی که پیاده روی و ورزش دارند، واقعا حال آدم را دگر گون می کند و حس خوب، سر حال بودن و سلامتی از دلایلی بودند که همیشه من را به ورزش تشویق می کردند. قبلا دو بار برای رژیم گرفتن، تلاش کردم اما چون مجبور بودم از یک رویه تکراری پیروی کنم، نتوانستم رژیم لاغری را نگه دارم و زود خسته شدم. اما این بار، سمینار دکتر کرمانی به همراه مشاوره های تلفنی دوهفته یک بار به من دلگرمی می دادند و باعث شد به نتیجه ای که می خواستم برسم.

در طول رژیم لاغری، با یادآوری مشکلاتی که چاقی برایم ایجاد کرده بود و با سرگرم کردن خودم با کارهای مختلف و یا ورزش کردن، به خودم انگیزه می دادم. دیگر نگران اضافه شدن وزنم نیستم چون دیگر ولعی برای خوردن غذا مثل قبل ندارم. در مواقع گرسنگی، با توصیه دکتر کرمانی همیشه به دنبال موارد کم کالری مثل خیار می گشتم و در نهایت، خوردن یک لیوان آب به جای شربت، مشکلم را حل می کرد. در وعده های اصلی هم خودم را با سالاد سیر می کردم. توصیه ام برای خوب غذا خوردن این است که وعده های غذایی را نباید حذف کنید و همچنین از خوردن موادی مثل نوشابه پرهیز کنید. به افرادی که قصد کاهش وزن را دارند می گویم اینقدر فکر نکنید، بلکه رژیم راشروع کنید. شک نکنید که از رژیم تان نتیجه می گیرید همان طور که من با پیروی از رژیم لاغری دکتر کرمانی، به موفقیت رسیدم.  

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
ناهید 1397/04/20
سلام. من میخواستم از رژیم دکتر کرمانی استفاده کنم. ولی چون خارج از کشور زندگی میکنم نتونستم شماره تلفنم را یاداشت کنم مجبورا شماره کد مملکت را باید مینوشتم که اون موقع بیشتر از 11شماره میشد. خلاصه نتونستم ارتباط بانکی هم که با اروپا نداریم.