شیرین ترین خاطره ام، دریافت هدیه از دکتر کرمانی است

نام :نیکو کریمی نژاد سن :26 وزن اولیه:168 وزن پایان :115 مقدار کاهش وزن :53 قد:164   نیکو کریمی نژاد هستم 26 سالمه متاهل و خانه دارم ساکن کرج هستم در خانواده من چاقی به صورت ارثی هست و بقیه افراد خانواده دچار اضافه وزن هستند. از زمان کودکیم نسبت به سنم اضافه وزن داشتم […]

5 از 5

زمان مطالعه 8 دقیقه

تعداد بازدید 6328

تاریخ انتشار

  • نام :نیکو کریمی نژاد
  • سن :26
  • وزن اولیه:168
  • وزن پایان :115
  • مقدار کاهش وزن :53
  • قد:164
 
شیرین ترین خاطره ام، دریافت هدیه از دکتر کرمانی است

نیکو کریمی نژاد هستم 26 سالمه متاهل و خانه دارم ساکن کرج هستم در خانواده من چاقی به صورت ارثی هست و بقیه افراد خانواده دچار اضافه وزن هستند.
از زمان کودکیم نسبت به سنم اضافه وزن داشتم و از 13 سالگی اضافه وزنم برایم مشکل ساز شد و در سن نوجوانی وارد اجتماع که می شدم مورد تمسخر افراد قرار می گرفتم.
بالاترین وزنی که داشتم حدود 168 کیلو بود که باعث تنگی نفس ،تپش قلب، زانو درد و … شد و به این دلیل خرید لباس، شغل مناسب، فعالیت های روزانه و بیرون رفتن از منزل به خاطر نگاه ها و زمزمه مردم برایم بسیار سخت بود و در روحیه ام بسیار تاثیر گذاشته بود و به همین دلیل از جمع فرار می کردم.
از زمان چاقی ام، خاطره بد زیاد دارم ولی بدترینش زمانی بود که به صورت تصادفی بازوی من شکست به طوری که نیاز به عمل جراحی داشتم و به خاطر چاقیم انجام این عمل تقریبا غیر ممکن بود و هیچ دکتری مرا قبول نمی کرد ولی با لطف خدا و با جراح بسیار عالی مشکلم بر طرف شد به این دلیل خواستم وزنم را کم کنم که بتوانم سالم باشم از خانه بیرون بروم، راه رفتن برایم سخت نباشد به طور کلی مثل یک انسان نرمال زندگی کنم چون من همیشه در حال رژیم گرفتن بودم و همیشه شکست می خوردم.
وقتی به آقای دکتر کرمانی مراجعه کردم روش متفاوت ایشان مرا راغب کرد و با سمیناری که برای ما گذاشتند در تقویت اراده من تاثیر زیادی گذاشت و موفق شدم.
قبل از اینکه به سمینار بروم هیچ امیدی نداشتم حتی چندین بار به در خواست خودم به سمینار رفتم چون واقعا تاثیر خوبی روی من داشت شروع هر رژیمی سخت است ولی تنوع غذایی زیاد بود واستفاده از منو آزاد استفاده از منو آزادگرسنگی را بر طرف می کرد.
من به صورت حضوری مراجعه می کردم و تنوع غذایی بسیار عالی بود و از چیزی محروم نمی شدم ولی من باز سعی می کردم از غذاهای سالمتری استفاده کنم و معمولا لیست دلخواه را انتخاب می کردم چون تنوع بیشتری داشت و من احساس هیچ کمبودی در مورد تنوع غذایی نمی کردم و از مکمل هایی مثل مولتی ویتامین و زنیکال استفاده می کردم.
سعی می کردم با خوردن سبزیجات و خوراکی های مجاز و یا با مراجعه به سایت و دیدن عکس های افراد موفق اراده ام را کنترل کنم و در مهمانی ها من واقعا خودم را کنترل می کردم و از مهمانی رفتن متنفر بودم ولی سعی می کردم باز از سالاد میوه و پروتئین استفاده کنم.
من اهل ورزش نیستم و به نظر من بدون ورزش هم می توان لاغر شد و ورزش نمی کردم و مطالب سایت برای من جالب است، تقریبا هر روز به سایت مراجعه می کنم و قسمت مورد علاقه ام که مصاحبه با افراد موفق است را مطالعه می کردم. همه افراد خانوادم برای لاغری من تلاش کردند و بعد از ازدواجم همسرم هم بسیار تشویقم میکرد و من الان واقعا احساس سبکی می کنم و اگر می دانستم اینقدر احساسش عالی هست، زودتر تصمیم به لاغری می گرفتم. البته من هنوز اضافه وزن زیادی دارم و به خاطر مشکلات شخصی کمی از برنامه عقب افتادم ولی مجددا شروع کردم تا به وزن دلخواه برسم.
شیرین ترین خاطره ام در طول برنامه، زمانی بود که آقای دکتر من را به سمینار دعوت کردند و هدیه ای برای یاد بود لطف کردند و به من دادند واقعا احساس عالی بود و امیدوار و مطمئن هستم باز هم مورد تقدیر قرار می گیرم چون رژیم من ادامه دارد.
توصیه من برای عزیزانی که از اضافه وزن رنج می برند این است که تازه بعد از لاغر شدن زندگی شما شروع میشه من خودم جزء کسانی بودم که فکر می کردم هیچوقت نمی توانم ولی در کمال ناباوری خودم توانستم و باید بگم احساس فوق العاده ای هستش حتما امتحان کنیدهمه ما می توانیم تغییر کنیم و در آخر برای همه کسانی که تازه وارد برنامه شدن آرزوی موفقیت می کنم.  

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*