عاقبت توهین به 3 خانم چاق در رستوران

خدمتكاري كه چندي پيش زنان حاضر دريك رستوران را چاق خطاب كرده بود از كار اخراج شده است . اين خدمتكار روي صورتحساب ميزي كه سه زن بسيار درشت هيكل مشتري آن بودند نوشته بود"زنان چاق" و همين مسئله باعث اعتراض اين زنان و همچنين اعتراضات گسترده مردمي منطقه شد. اين سه زن درشت هيكل […]

5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1780

تاریخ انتشار

خدمتكاري كه چندي پيش زنان حاضر دريك رستوران را چاق خطاب كرده بود از كار اخراج شده است . اين خدمتكار روي صورتحساب ميزي كه سه زن بسيار درشت هيكل مشتري آن بودند نوشته بود"زنان چاق" و همين مسئله باعث اعتراض اين زنان و همچنين اعتراضات گسترده مردمي منطقه شد.
اين سه زن درشت هيكل آن شب اوقات خوشي را در اين رستوران امريكايي سپري كردند اما زمانيكه صورتحسابشان را خواستند آنچه چشمانشان ميديد باور نميكردند . روي صورتحساب آنان نوشته شده بود زنان چاق و اين كلمه كافي بود تا اعتراض آنها به اين مسئله باعث سر و صدا در رستوران شود.
آنها سريعا موضوع را با رئيس رستوران در ميان گذاشتند و اين مسئله را توهين به خود دانستند. حالا بعد از گذشت چند روز از اين اتفاق رئيس رستوران بعد از معذرت خواهي رسمي از آنان اعلام كرده است خدمتكار بي ادب را سريعا اخراج كرده است. او ميگويد اين مسئله باعث خجالت وي شده است و او براي اين كه نشان دهد احترام زيادي براي مشتريان خود قائل است سريعا اين كارگر را اخراج كرده است. او همان شب و در پي وقوع اين اتفاق نيز با تخفيف 25 درصدي در صورتحساب اين زنان سعي داشت از آنان دلجويي كند.
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*