همایش تقویت اراده در کاهش وزن

آمار مطالعات جهانی نشان داده است تعداد افراد چاق در ایران رو به افزایش است و با رشدی 5/5 برابر روبرو است. تعداد افراد دارای اضافه وزن در ایران، از ۵ میلیون نفر به ۱۸ میلیون نفر تغییر یافته و بیش از 5/3 برابر افزایش داشته است. بنابراین مردم به دنبال روش هایی هستند که […]

همایش تقویت اراده در کاهش وزن - 4 - - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 7 دقیقه

تعداد بازدید 4636

تاریخ انتشار

آمار مطالعات جهانی نشان داده است تعداد افراد چاق در ایران رو به افزایش است و با رشدی 5/5 برابر روبرو است. تعداد افراد دارای اضافه وزن در ایران، از ۵ میلیون نفر به ۱۸ میلیون نفر تغییر یافته و بیش از 5/3 برابر افزایش داشته است. بنابراین مردم به دنبال روش هایی هستند که به کمک آن وزن خود را کاهش دهند و به تناسب اندام برسند اما در این میان روش های لاغری فراوانی از جمله قرص های لاغری، دمنوش ها، کمربند لاغری، گوشواره لاغری، جراحی و … به آنها پیشنهاد داده می شوند در حالی که خطرناک هستند و عوارض جانبی بسیار زیادی دارند.

همایش تقویت اراده در کاهش وزن - 6 - - اخبار

 

همایش تقویت اراده در کاهش وزن - 8 - - اخبار

مجموعه به اندام، همایشی تحت عنوان «کاهش وزن و تقویت اراده» با حضور دکتر محمدصادق کرمانی برگزار نموده است. در این همایش، امکان ثبت نام برای افراد دارای اضافه وزن و یا کسانی که اراده لازم برای شروع رژیم را ندارند، بدون محدودیت سنی وجود دارد.


ثبت نام رژیم دکتر کرمانی

دکتر کرمانی در این همایش نتایج سالها تجربه را در اختیار پژوهشگران قرار می دهد و در این همایش افراد را با موضوعات بسیار مهمی آشنا خواهند شد که عبارتند از:

  • مفهوم اراده
  • تعریف کالری
  • نیاز روزانه به مقدار کالری
  • آشنایی با انجام حرکات ورزشی

در این همایش درک خواهید کرد که هیچ قدرتی اثرگذارتر از اراده ی آدمی برای رسیدن به اهداف نیست. در این همایش رکوردارانی را خواهید دید که با رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق به کاهش وزن چشمگیری شده اند. رکورددارانی که توانسته اند اعتماد به نفس شان را از 100 به هزار برسانند و اراده و انگیزه شان را برای رسیدن به هدف شان بالا ببرند و با تمامی موانع مقابله کنند. خواستن توانستن است، شما هم می توانید. دیگر همانند قبل دغدغه خرید لباس را ندارند و به راحتی در جمع حضور پیدا می کنند و حتی با بسیاری از مشکلات چاقی مانند دیابت نوع 2، بیماری قلبی و کم کاری تیروئید و … خداحافظی کرده اند. رژیم گرفتن خیلی راحت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.

با حضور در این همایش، هرگز برای چاقی خود دنبال بهانه نمی گیرید و  متوجه خواهید شد که یکی از علل چاقی دریافت میزان کالری بالاتر از نیاز روزانه است که اگر به طور کامل استفاده نشود به صورت چربی در بدن ذخیره می شود و روز به روز شما را چاق تر می کند. چاقی و لاغری پدیده ای ارثی نیست، بلکه رفتارهای پرخوری یا کم‌خوری هستند که از سایرین به ارث می‌رسد و این آداب غذا خوردن و سبک زندگی ناسالم  است که باعث اضافه وزن شما شده است.

بهترین رژیم غذایی برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند آن است که از تمام گروه های غذایی در برنامه خود داشتند و به اندازه نیازتان دریافت کنند تا برای همیشه وزن خود را کنترل کنید و از سلامت و شادابی بهره‌مند باشید.

با حضور در این همایش به پاسخ تمامی سوالات ذهنی خود مثلا اینکه چرا من همیشه غذای کم می خورم ولی اصلا لاغر نمی شوم؟  چگونه انگیزه ام را بالا ببرم؟ چه کار کنم که رژیم را رها نکنم؟ چگونه جلوی گرسنگی در طول روز را بگیرم؟ مقدار کالری غذاها را چگونه بدست بیاورم؟ چگونه به سمت خوراکی های ناسالم نروم؟ و … می رسید.

حتی اگر قبلا هم در همایش های دکتر کرمانی حضور داشته اید، می توانید یکی از افرادی باشید که برای چندمین بار پیاپی در همایش ها شرکت می کنند.  تعداد 300 نفر امکان شرکت در این همایش را دارند. برای شرکت در همایش های بعدی نیز از طریق مراجعه به دفاتر حضوری تهران  یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۷۱۳۲۷ اقدام کنید.
شرکت کنندگان می توانند یک نسخه از ویدئوی همایش را برای کسانی که دوستشان دارند و امکان حضور در این همایش را نداشتند تهیه کنند و آنها را به سبک زندگی سالم دعوت کنند.
همایش دکتر کرمانی را از زبان دکترکرمانی بشنوید:
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*