هیچ وقت وسوسه نشدم رژیم را بشکنم

سمیرا بنفشه مصاحبه اختصاصی ما با سمیرا بنفشه جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی سمیرا بنفشه 26 ساله و ساکن استان خوزستان جدیدترین رکورددار سایت ما است که با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید: بعد از کاهش وزن، زندگی روزمره ام تغییر زیادی […]

رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
5 از 5

زمان مطالعه 10 دقیقه

تعداد بازدید 19049

تاریخ انتشار

سمیرا بنفشه

هیچ وقت وسوسه نشدم رژیم را بشکنم - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی ما با سمیرا بنفشه جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
هیچ وقت وسوسه نشدم رژیم را بشکنم - 11 - - رکوردداران قدیم
سمیرا بنفشه 26 ساله و ساکن استان خوزستان جدیدترین رکورددار سایت ما است که با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید: بعد از کاهش وزن، زندگی روزمره ام تغییر زیادی کرده است. احساس می کنم چند سال جوان تر شده ام و اعتماد به نفسم خیلی بالاتر رفته است. لاغری به من انگیزه می دهد این سبک زندگی را ادامه دهم.گزیده ای از صحبت های ایشان را بخوانید:
من از سن 24 سالگی اضافه وزن داشتم ولی بعد از زایمانم خیلی چاق شدم و واقعاً اضافه وزنم برایم مشکل ساز شده بود. زمانی که به خرید می رفتم و نمی توانستم لباس مورد علاقه ام را بخرم، مجبور می شدم لباس های قدیمی و ساده بخرم و وزنم آنقدر بالا رفته بود که دچار پا درد و کمر درد شده بودم.
دیدم روز به روز دارم چاق تر می شوم و همه ی هم دوره ای هایم دارند لاغر می شوند و به من می گویند عمراً تو اگر بتوانی لاغر شوی! این حرفشان باعث شد که من هرچه زودتر تصمیم بگیرم طرز درست غذا خوردن را یاد بگیرم و الان هم خدا را شکر آنقدر موفق شدم که بقیه به من غبطه می خورند، چرا که من خواستم و توانستم.

وزن اولیه : 98/800کیلوگرم

وزن پایانی : 69 کیلوگرم
میزان کاهش وزن (تاکنون): 29/800 کیلوگرم

به مرور زمان، از مورد تمسخر قرار گرفتن اطرافیان واقعاً خسته شدم. دوست داشتم وقتی به خرید می روم لباس مورد علاقه ام را بخرم و بیشتر از همه به فکر سلامتیم بودم. برای همین تصمیم جدی برای کاهش وزن گرفتم و 8 ماه طول کشید تا به وزن کنونیم برسم. 8 روز است که وزنم ثابت مانده و با استفاده از کالری شماری توانستم وزنم را تثبیت کنم.
رمز موفقیتم این بود که می خواستم یک اندام عالی داشته باشم و فقط هم به لباس هایم فکر می کردم که بتوانم هرچه زودتر هر لباسی که دلم می خواهد را بخرم.

هیچ وقت وسوسه نشدم رژیم را بشکنم - 13 - - رکوردداران قدیم
قبل از این در آبادان پیش چند دکتر تغذیه رفتم ولی چون خودشان لیست غذایی ام را انتخاب می کردند، بیشتر از یکی دو روز نمی توانستم ادامه بدهم. اما وجود لیست دلخواه در برنامه رژیم دکتر کرمانی و اینکه هر وقت برایم مشکلی پیش می آمد، می توانستم خیلی راحت با کارشناسان در ارتباط باشم، باعث شد این بار با دفعات قبل تفاوت داشته باشد.
در برنامه رژیم دکتر کرمانی، بیشتر سعی می کردم لیست دلخواه را انتخاب کنم. چون با لیست دلخواه به راحتی می توانستم در کنار خانواده ام سر یک سفره، غذا بخورم و دیگران نیز مرا به ادامه مسیر، تشویق می کردند.
هیچ وقت وسوسه نشدم رژیم را بشکنم - 15 - - رکوردداران قدیم
کاهش وزن با رژیم دکتر کرمانی برایم خیلی راحت بود و بزرگ ترین تغییری که در روند کاهش وزنم دادم این بود که سالم غذا خوردن و فعالیت روزانه را بیشتر کردم. اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده، خیلی خیلی خوشحال بودم. مرتب دکتر کرمانی را دعا می کردم، چون فقط با رژیم ایشان توانستم لاغر شوم.
از طریق تماس تلفنی با کارشناسان برنامه رژیمم در ارتباط بودم و از همه ی آنها تشکر می کنم، مخصوصاً آقای فضائلی که هر وقت با ایشان تماس می گرفتم، خیلی با حوصله جواب سؤالاتم را می دادند.
بعد از کاهش وزن، زندگی روزمره ام به نظر خودم خیلی تغییر کرده است. احساس می کنم چند سال جوان تر شده ام و اعتماد به نفسم خیلی بالاتر رفته است. لاغری به من انگیزه می دهد این سبک زندگی را ادامه دهم.
من قبل از رژیمم اصلاً علاقه ای به ورزش کردن نداشتم ولی از زمانی که شروع به رژیم گرفتن کردم، کم کم تغییراتی در خودم دیدم که باعث شد انگیزه ام برای ورزش کردن بیشتر شود. با ورزش کردن هم سایزم کاهش پیدا کرد و هم روحیه ام بهتر شد.
غذای سالم موردعلاقه ام که زیاد می خورم، ماهی ( بخار پز ) است و اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه به خودم بدهم، زرشک پلو با مرغ و چلو گوشت است.
ورزش موردعلاقه ام که بیشتر اوقات انجام می دهم، حلقه زدن، تردمیل، دمبل و اسکی فضایی است. من با انجام این چند ورزش در خانه، احساس کردم هم وزنم خیلی خوب پایین می آید و هم بدنم شل نمی شود.
هر وقت در طول رژیم احساس ضعف می کردم قهوه تلخ، آب، خیار و یا قارچ می خوردم. مواقعی هم که ناامید می شدم، یاد مسخره کردن اطرافیان می افتادم و یاد اینکه وقتی به مهمانی می رفتم، نمی توانستم مثل بقیه که همسن و سال خودم بودند، لباس شیک بپوشم و انگیزه و امیدم تقویت می شد.
خواستن، توانستن است. هدف من برای امسال فقط لاغری بود که خدا را شکر توانستم به آن دست پیدا کنم. اصلا نگران نیستم وزنم برگردد و هیچوقت وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم.
کاهش وزن روی روابط اجتماعیم هم تاثیر گذاشت و دیگر خیلی راحت و با اعتماد به نفس بالا در همه ی مهمانی ها شرکت می کنم.
توصیه ام به افرادی که می خواهند رژیم بگیرند این است که این قدر امروز و فردا نکنند. هرچه زودتر تصمیم بگیرند و شروع کنند. به نظر من هیچ چیزی مثل لاغری لذت بخش نیست. باید خودشان به این نتیجه برسند یعنی از خوردن سیر و خسته بشوند و چاقی برایشان آزاردهنده شود.
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
0فرشته 1401/09/04

آفرین به ارادتمند خیلی خوش اندام شدی!

فرشته0 1401/09/04

هزار آفرین به این اراده!!

0 1401/09/04

هزار آفرین به این اراده!!

آلا 1400/08/22

آفرین واقعا خوشم آمد . شما واقعا خواستن توانست هست رو به من یاد آوری کردید .😊

آلا 1400/08/22

آفرین واقعا خوشم آمد . شما واقعا خواستن توانست هست رو به منباد آوری کردید ، من همیشه فکر می کردم که ۴ یا ۵ ماه برای رژیم خیلی خسته کننده است ولی وقتی شما و بقیه رو دیدم فهمیدم ۴ یا ۵ ماه در قبال ۸ ماه هیچی نیست . و انشالله من هم به وإن ایدآلم برسم . 😊

افرییییییین.امیدوارم همه ما همین نتیجه رو بگیریم. 1398/05/05

آفرین به این آزاده

روژان 1395/11/26

ااااااافرین خیلی عالی خوش بحالتون ایشالا منم بتونم مثه شما به وزنه ایده الم برسم

ساره 1395/11/25

آفرین به ارادتون . بسیار عالی!!!