دورهمی دکتر کرمانی و رکوردداران کاهش وزن

اگر شما هم جزو کسانی هستید که سایت و شبکه های اجتماعی دکتر کرمانی را دنبال می کنید. حتما متوجه خواهید شد که هر هفته دو الی سه نفر از بهترین رکوردداران کاهش وزن را به شما معرفی می کنیم. با این وجود، مجموعه به اندام، اقدام به برگزاری گفتگوی جذاب و صمیمانه بین دکتر […]

دورهمی دکتر کرمانی و رکوردداران کاهش وزن - - دورهمی - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 8244

تاریخ انتشار

اگر شما هم جزو کسانی هستید که سایت و شبکه های اجتماعی دکتر کرمانی را دنبال می کنید. حتما متوجه خواهید شد که هر هفته دو الی سه نفر از بهترین رکوردداران کاهش وزن را به شما معرفی می کنیم. با این وجود، مجموعه به اندام، اقدام به برگزاری گفتگوی جذاب و صمیمانه بین دکتر کرمانی و رکوردداران کاهش وزن نمود.

این دورهمی ها در کافه شمرون تهران برگزار شد که صحبت های دکتر کرمانی و خاطرات جذاب و شنیدنی رکوردداران در طول رژیم غذایی شان را می شنوید. از آقایان مهرشاد اسفندی، امیرحسن امیری، مصطفی کشاورزی و حمید علوی راد و خانم ها مریم محمودی و ندا قوامی از موفق ترین افراد جهت حضور در این برنامه دعوت شد. هر هفته کلیپ مربوط به یک نفر از این افراد پخش می گرد.

در اولین کلیپ شاهد خاطرات آقای مهرشاد اسفندی رکوردار کاهش وزن 31 کیلوگرمی هستید. شاید شما هم جزو کسانی باشید که می خواهید رژیم بگیرید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید. نمی دانید که موفق خواهید شد یا نه؟ با دیدن این کلیپ ها اعتماد به نفس و اراده خود را تقویت کنید و جزو نفرات بعدی ما باشید.

ویدئو صحبت های آقای مهرشاد اسفندی را ببینید:

ویدئو صحبت های خانم مریم محمودی را ببینید:

ویدئو صحبت های آقای حمید علوی راد را ببینید:

ویدئو صحبت های آقای مصطفی کشاورزی را مشاهده کنید:

ویدئو صحبت های خانم ندا قوامی را مشاهده کنید:

هر هفته منتظر شما و نظراتتان هستیم.


ثبت نام رژیم اینترنتی دکتر کرمانی
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
خلیل الله نعمتی 1397/05/19

بسیار عالی و خوبه این دورهمی به اندامی ها ایشالله همیشه موفق و به اندام باشید از گروه فوق العاده عالی به اندام تشکر میکنم بابت زحمات همیشگیشون و تهیه این دورهمی خیلی خوب

علوی 1397/04/23

عالیه ممنون