یک راه ساده برای خلاص شدن از خواب آلودگی بعدازظهر

چند بار برای تان پیش آمده که ظهرها چرت تان گرفته و برای اینکه کارتان نیمه کاره نماند، قهوه یا چای نوشیده اید؟ چند بار خمیازه کشیده اید، بی آنکه راه حل مناسبی برای فرار از این خواب آلودگی داشته باشید؟ به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، اگر دنبال افزایش تمرکز و «خلاقیت» […]

یک راه ساده برای خلاص شدن از خواب آلودگی بعدازظهر - 2 - - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1743

تاریخ انتشار

یک راه ساده برای خلاص شدن از خواب آلودگی بعدازظهر - 4 - - اخبارچند بار برای تان پیش آمده که ظهرها چرت تان گرفته و برای اینکه کارتان نیمه کاره نماند، قهوه یا چای نوشیده اید؟ چند بار خمیازه کشیده اید، بی آنکه راه حل مناسبی برای فرار از این خواب آلودگی داشته باشید؟
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، اگر دنبال افزایش تمرکز و «خلاقیت» خود هستید یا فقط می خواهید ذهن تان را خالی کنید، از پشت میزتان بلند شوید و کمی قدم بزنید؛ به همین سادگی.
طبق تحقیق جدیدی که انجام شده، وقتی صبح یا بعداز ظهر حس خواب آلودگی یا از دست رفتن انرژی می کنید، 15 دقیقه قدم زدن دوباره شما را سرشار از انرژی می کند تا بقیه روز را با قدرت به کارتان ادامه دهید.
اگر این قدم زدن با هوای تمیز و در جای سرسبز باشد، که تاثیر بسیار بیش تری خواهد داشت. این تحقیق هم چنین نشان داد، یک فرد عادی به طور متوسط در طول روز، 50 تا 70 درصد می نشیند.
به زیاد نشستن «بیماری نشستن» می گویند و هر چه مقدار آن بیش تر شود، بیش تر در خطر دیابت، سرطان، چاقی یا بیماری قلبی قرار می گیرد.
به گزارش سایت «فاکس نیوز»،قدم زدن نه تنها با این مشکل مبارزه می کند، خلاقیت را هم تا 60 درصد افزایش می دهد. حالا چه می گویید؟

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*