آقایان، تا می توانید در تابستان به آرایشگاه نروید!

تراشیدن و کوتاه کردن بیش از حد مو در آقایان در فصل تابستان باعث از بین رفتن هوش و قدرت یادگیری می‌شود و مشکلات زیادی را نیز برای افرادی که در سر خود جوش‌های ریزی دارند به وجود آورد که باعث التهاب قرمزی و حتی تشدید آن‌ها می‌شود. مطالعات جدید نشان می‌دهد تراشیدن سر برای […]

آقایان، تا می توانید در تابستان به آرایشگاه نروید! - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 986

تاریخ انتشار

آقایان، تا می توانید در تابستان به آرایشگاه نروید! - 4 - - اخبار تراشیدن و کوتاه کردن بیش از حد مو در آقایان در فصل تابستان باعث از بین رفتن هوش و قدرت یادگیری می‌شود و مشکلات زیادی را نیز برای افرادی که در سر خود جوش‌های ریزی دارند به وجود آورد که باعث التهاب قرمزی و حتی تشدید آن‌ها می‌شود.
مطالعات جدید نشان می‌دهد تراشیدن سر برای پسر بچه‌ها مهم است، چون از بچگی شپش و حتی قارچ‌های پوست و عوامل عفونی در آن‌ها جلوگیری می‌کند اما برای عده‌ای از آقایان تراشیدن موی سر باعث ایجاد آسیب‌های زیادی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تراشیدن موها باعث می‌شود تا موها از درون رشد کنند و این کار برای افرادی که پوست صورت و سر آن‌ها زیاد جوش دارد، توصیه نمی‌شود، به ویژه در فصل تابستان باعث می‌شود اشعه‌های uv مستقیما به مغز سر نفوذ کند و درجه حرارت بدن را بالا ببرند و باعث تداخل در کار هورمون‌های عصبی شوند.
گفتنی است، تراشیدن و کوتاه کردن بیش از حد مو در آقایان در فصل تابستان باعث از بین رفتن هوش و قدرت یادگیری می‌شود و مشکلات زیادی را نیز برای افرادی که در سر خود جوش‌های ریزی دارند به وجود آورد که باعث التهاب قرمزی و حتی تشدید آن‌ها می‌شود.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند آقایان باید با کوتاه کردن کمی از موهای خود در فصل تابستان از ریزش موهایشان جلوگیری کنند اما نباید مقدار آن بیش از حد مجاز باشد زیرا اشعه های مضر آفتاب سبب بروز مشکلات زیادی برای فرد می شوند.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*