ادویه کاری این غذاها را تبدیل به دارو می‌کند

يکي از ادويه‌هاي کشور هندوستان مي‌تواند نقش درماني ويژه‌اي براي سلامت بدن در صورت مصرف با برخي خوراکي‌ها داشته باشد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ابتکار، کارشناسان به افرادي که خواهان داشتن بدني سالم به ويژه دستگاه گوارش سالم هستند توصيه مي کنند در کنار غذاهاي خود از انواع ادويه‌ها به ميزان […]

ادویه کاری این غذاها را تبدیل به دارو می‌کند - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 2 دقیقه

تعداد بازدید 1284

تاریخ انتشار

ادویه کاری این غذاها را تبدیل به دارو می‌کند - 4 - - اخبار يکي از ادويه‌هاي کشور هندوستان مي‌تواند نقش درماني ويژه‌اي براي سلامت بدن در صورت مصرف با برخي خوراکي‌ها داشته باشد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ابتکار، کارشناسان به افرادي که خواهان داشتن بدني سالم به ويژه دستگاه گوارش سالم هستند توصيه مي کنند در کنار غذاهاي خود از انواع ادويه‌ها به ميزان استاندارد استفاده نمايند.

گفتني است، از جمله مفيدترين ادويه‌ها براي حفظ سلامت دستگاه گوارش ادويه‌ي کاري است که جزء اصلي‌ آن را ادويه زردچوبه تشکيل مي‌دهد. بررسي‌ها نشان مي‌دهند، در ترکيب ادويه‌ي زردچوبه ماده‌اي به نام "کورکومين" وجود دارد که در طب سنتي نيز از اين ماده براي کمک به درمان اختلالات کبدي و مشکلات گوارش استفاده مي‌شده است. در ترکيب خود ادويه‌ي کاري نيز مواد ضد التهاب وجود دارد و سبب توليد ماده‌اي به نام گلوتاتيون مي‌شود.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*