با شروع پاییز مانند یک متخصص پوست عمل کنید

شروع پاییز  بسیار نزدیک است همه چیز قرار است رنگ و بویی دیگر بگیرد و البته پوستتان هم ممکن است خشک شود! تا به حال فکر کرده اید یک متخصص پوست با شروع پاییز چه تغییراتی در برنامه هایش ایجاد می کند؟ در این مقاله می خواهم شما را با توصیه هایی آشنا کنم تا […]

با شروع پاییز مانند یک متخصص پوست عمل کنید
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 2 دقیقه

تعداد بازدید 2542

تاریخ انتشار

شروع پاییز  بسیار نزدیک است همه چیز قرار است رنگ و بویی دیگر بگیرد و البته پوستتان هم ممکن است خشک شود! تا به حال فکر کرده اید یک متخصص پوست با شروع پاییز چه تغییراتی در برنامه هایش ایجاد می کند؟ در این مقاله می خواهم شما را با توصیه هایی آشنا کنم تا جلوی تاثیر منفی تغییر فصل را روی پوستتان بگیرید. می خواهیم با شروع پاییز مانند یک متخصص پوست عمل کنید.

کمتر لایه برداری می کنند

وقتی پوستتان شروع به پوست پوست شدن می کند می تواند بدان معنا باشد که در مقابل لایه برداری حساس شده. هر چند وقت لایه برداری کردن خوب است اما از انجام بیش از حد آن خودداری کنید چون می تواند پوستتان را حساس و بسیار تحریک پذیر کند. اگر پوستتان چنین مشکلی داشت، زمان حمام کردنتان را کم کنید و مقداری درجه حرارت آب را پایین بیاورید. به جای استفاده از صابون های مرکباتی تابستانی از صابون های مناسب برای پوست های حساس استفاده کنید.

 

 

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*