رژیم لاغری اصولی – کاهش وزن بدون گرسنگی

نمونه رایگان رژیم دکتر کرمانی
رژیم لاغری یعنی بهترین برنامه غذایی کاهش وزن باید چاقی را آهسته و پیوسته کم کند، هیچ وعده غذایی یا گروه غذایی را حذف نکند و بعد از پایان دوره، موجب بازگشت وزن نیز نشود. در غیر این صورت موجب کمبود ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدن شده و به بدن شما آسیب وارد می‌کند. به نکات کلیدی که در بالا به آنها اشاره شد عمل کنید تا شاهد لاغری موثر باشید!
رژیم لاغری اصولی نباید وعده غذایی یا گروه‌های غذایی را از برنامه کاهش وزن خود حذف کند.
5 از 5

زمان مطالعه 22 دقیقه

تعداد بازدید 4366

تاریخ انتشار

رژیم لاغری از آن دست معضلاتیست که بیشتر افراد چاق با آن درگیر هستند و وقتی در مورد آن با افراد مختلف صحبت می‌شود، متاسفانه هر کس توصیه‌های مخصوص به خودش را به این افراد ارائه می‌دهد. رژیم‌های لاغری زیادی هستند که وعده‌ کاهش وزن در عرض چند روز را به شما می‌دهند و همه‌ آنها نیز به نوعی برای خودشان معروف شده‌اند.

اما یادتان باشد رژیم لاغری خوب و سالم ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد تا اضافه وزن شما را بدون بازگشت، کم کند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های یک رژیم لاغری مناسب و استاندارد می‌پردازیم:

رژیم لاغری

امروزه به دلیل کم تحرکی و پشت میزنشینی بسیاری از افراد، انواع رژیم لاغری برای رفع این مشکل بزرگ ارائه شده است. علاوه بر این، چاقی مادر همه بیماری‌هاست و کسی که دارای اضافه وزن است دیر یا زود با انواع بیماری‌های ریز و درشت مواجه خواهد شد.

اگر می‌خواهید بدانید چند کیلو اضافه وزن دارید، باکس‌های زیر را پر کنید:

top-main-bmi

با وارد کردن مشخصات دقیق خودت میتونی برای دریافت رژیم غذایی اقدام کنی

شاخص توده بدنی شما

شما   دارید

arrow

اضافه وزن

کیلوگرم

وزن فعلی

کیلوگرم

وزن مناسب

کیلوگرم

وزن سلامت

کیلوگرم
reload

دوباره امتحان کن

صحبت‌های دکتر کرمانی در مورد برنامه غذایی در افراد مختلف:

در ادامه شما را با نکاتی آشنا خواهیم کرد تا با توجه به شرایط جسمانی و زندگی خود انتخاب راحت‌تری داشته باشید و از طریق آن کیفیت زندگی خود را در تمام ابعاد بالا ببرید.

نکات رژیم لاغری برای کاهش وزن

در ادامه به نکات کلیدی برنامه غذایی لاغری می‌پردازیم که زمان پیروی از رژیم کاهش وزن باید آنها را رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید:

حذف نکردن وعده‌های غذایی

شاید فکر کنید با حذف یک وعده و یا نخوردن میان‌وعده از نهار تا شام، کار مفیدی برای کاهش وزن انجام داده‌اید اما این گرسنگی باعث کاهش وزن نمی‌شود.

چرا؟ زیرا وقتی گرسنه هستید بیشتر از قبل غذا می‌خورید و ممکن است انتخاب‌های غذایی‌تان سالم نباشند. به همین دلیل برنامه غذایی سالم برنامه‌ایست که هیچ وعده غذایی را حذف نکند.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 6 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
از نکات مهمی که در رژیم لاغری اصولی بر آن تاکید می‌شود عدم حذف وعده‌های غذایی به خصوص صبحانه است.

مصرف میان وعده

مصرف یک میان وعده مغذی بین وعده‌های اصلی کمک می‌کند تا از پرخوری در امان باشید؛ چرا که قند خون‌تان به ثبات می‌رسد و سوخت و سازتان قوی می‌شود.

میان وعده‌ها باید حدود ۲۰۰ کالری یا کمتر و از ترکیب فیبر، چربی‌های سالم و پروتئین تشکیل شده باشند. مانند آجیل‌ها، دانه‌ها و میوه‌های خشک، یک عدد سیب و یک قاشق کره بادام زمینی.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 8 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
در رژیم لاغری باید حتما میان‌وعده‌های سالم میل کنید تا دچار ریزه‌خواری یا پرخوری در وعده‌های اصلی نشوید.

عدم زیاده‌روی در مصرف غذاهای سالم

وقتی به یک ماده غذایی برچسب سالم بودن می‌زنیم، به این معنا نیست که هرچقدر دوست داشتید می‌توانید از آن بخورید. حتی اگر پیوسته غذاهای سالمی مانند آجیل، روغن زیتون و شکلات تلخ را در رژیم لاغری خود می‌خورید، باز هم باید در مقدار مصرف آنها دقت کنید؛ چرا که کالری این غذاها بالاست.

برای مثال با این که مصرف روغن زیتون مزایای زیادی دارد، اما اگر مقدار زیادی از آن را روی غذای خود بریزید باعث می‌شود کالری دریافتی به شدت افزایش یابد و وزن‌تان اضافه شود.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 10 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
در رژیم لاغری اصولی، حتی میزان مصرف مواد غذایی سالم نیز به اندازه و حساب‌شده است.

عدم حذف کامل چربی

 بدن برای سوزاندن چربی به منبع مناسبی از آن نیاز دارد. مطمئن شوید مقداری چربی سالم و غیر اشباع که در آجیل‌ها، دانه‌ها، کره بادام زمینی و روغن زیتون یافت می‌شود را در برنامه غذایی خود جای داده باشید. این نوع چربی‌ها مزایای فراوانی برای سلامت بدن دارند و باعث می‌شوند خیلی زود سیر شوید.

campaign

رژیم دکتر کرمانی تنها رژیمیه که حسرت هیچ غذایی رو به دلت نمی‌ذاره کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که می‌خـوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه آرزوش رو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

ورزش در کنار تغذیه

ورزش یکی از راه‌های بسیار مفید برای کمک به کاهش وزن است و برای لاغری موثر و ماندگار باید ورزش در کنار یک برنامه غذایی سالم قرار بگیرد، چرا که این دو مکمل یکدیگر هستند. حواس‌تان باشد که ورزش باعث می‌شود اشتهای‌تان افزایش پیدا کند. بنابراین بعد از هر ورزش، باید سوخت‌رسانی سالمی برای بدن داشته باشید.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 16 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
ورزش و حتی پیاده‌روی روزانه در کنار رژیم لاغری بسیار موثر و مفید خواهد بود.

عدم حذف کامل کربوهیدرات

قطع کامل کربوهیدرات از برنامه غذایی ممکن است در ابتدا باعث کاهش وزن شود اما پایدار نخواهد بود. این کار به هیچ وجه سالم نیست و باعث احساس خستگی، سستی، بد خلقی و زودرنجی خواهد شد. به علاوه، بلافاصله بعد از بازگشت به وضعیت عادی، دوباره وزن‌تان بالا می‌رود.

به جای این‌که کربوهیدرات‌ها را به طور کامل حذف کنید، انواعِ درست آن‌ها را انتخاب کنید. منظور از این کربوهیدارت‌ها، انواع تصفیه نشده و کامل است؛ مانند نان سبوس‌دار، برنج قهوه‌ای و پاستا سبوس‌دار.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 18 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
در رژیم لاغری باید از کربوهیدرات پیچیده یعنی سالم استفاده کنید.

مصرف به اندازه گوشت در رژیم لاغری

وقتی می‌خواهید گوشت بخورید، تازه و با کیفیت آن را انتخاب کنید. گوشت را سرخ نکنید و در حد سوختگی هم آن را کباب نکنید. گوشت کم چرب، بسیار خوب است و منبعی قابل هضم برای جذب پروتئین و آهن و دیگر مواد معدنی مفید به حساب می‌آید.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 20 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
مصرف به اندازه گوشت در رژیم لاغری توصیه می‌شود.

تعیین زمان برای وعده‌های غذایی

تنظیم زمانی مناسب برای خوردن وعده‌های غذایی، یکی از بهترین کارهاست که می‌توانید برای کنترل وزن‌تان انجام دهید. مثلا شام را برای ساعت ۱۱ شب نگذارید و سعی کنید زودتر از آن غذا بخورید. بین زمان شام و خوابیدن، باید حداقل ۴ ساعت فاصله باشد.

اگر شام خیلی نزدیک به زمان خواب باشد، بدن به جای استراحت مشغول گوارش وعده‌ای سنگین می‌شود.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 22 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
در رژیم لاغری اصولی وعده‌های غذایی به ویژه شام را نباید آخر شب و نزدیک به زمان خواب بگذارید.

پرهیز از غذا خوردن‌های احساسی

می‌توانید با مصرف پروتئین کافی و متعادل و ثابت نگه داشتن قند خون، این گرایش به هله هوله خوردن در زمان استرس یا غم را کاهش دهید. زمان‌هایی که احساس ناآرامی می‌کنید، آگاهانه خود را مشغول کارهای دیگر کنید؛ در پارک قدم بزنید، مشغول سرگرمی‌هایی شوید که فکر شما را از غذا خوردن دور کنند.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 24 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
در رژیم لاغری استاندارد پرخوری احساسی ممنوع است و باید خود را به کار دیگری جز غذا خوردن مشغول کنید.

پرهیز از خوردن غذاهای مایع غیرضروری

 بسیاری از ما عادت داریم برای وقت گذارندن با دوستان به کافه برویم و این ساعات خوش را با نوشیدن انواع قهوه که به لطف مواد اضافه شده، دریایی از کالری شده‌اند، بگذرانیم. فقط کافیست در کنار نوشیدنی خود یک کیک هم سفارش دهید تا به اندازه یک هفته قند مصرف کنید.

توجه به باکتری‌های خوب‌ دستگاه گوارش

یک برنامه غذایی سالم به رشد باکتری‌های مفید دستگاه گوارش کمک می‌کند. غذاهای حاوی پروبیوتیک موجب رشد و تغذیه باکتری‌های خوب روده می‌شوند. پروبیوتیک‌ها شامل ماست، کفیر، کلم ترش، خیارشور و … هستند.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 26 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
مصرف غذاهای حاوی پروبیوتیک در رژیم لاغری ضروری است تا باکتری‌های مفید روده‌ها حفظ شوند.

محدود کردن غذای بیرون

متاسفانه امروزه مهمترین عامل چاقی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان این است که بیشتر وعده‌های ناهار و شام با غذاهای فست فود پرچرب و نمک، پر می‌شود. این غذاها کالری بالا و مواد مغذی بسیار پایینی دارند. اگر رژیم لاغری دارید، حتما باید غذای بیرون را محدود کنید.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 28 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
فست فود و غذاهای فرآوری‌شده بیرون در رژیم لاغری اصولی محدود هستند و این یعنی تغییر سبک زندگی.

نوشیدن آب کافی 

مردم گاهی تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرند. زمانی که تشنه هستید اولین و آخرین چیزی که باید مصرف کنید، آب است؛ نه آب‌میوه یا نوشیدنی‌های شیرین.

توجه به برچسب‌های مواد غذایی

میزان کالری بسیاری از غذاهای خریداری شده از فروشگاه‌ها، روی برچسب تغذیه ذکر شده است. دانستن نحوه خواندن برچسب‌های مواد غذایی می‌تواند به شما در انتخاب گزینه‌های سالم‌تر کمک کند. اطلاعات برچسب کالری مواد غذایی مختلف را بررسی کنید تا ببیند آیا با میزان کالری مصرفی روزانه شما هماهنگی دارد یا خیر.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 30 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
اگر از رژیم لاغری پیروی می‌کنید باید زمان خرید به برچسب مواد غذایی و قند و چربی آنها توجه کنید.

خوب جویدن غذا

حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا معده به مغز بگوید که سیر است، بنابراین به آرامی غذا بخورید و خوب بجوید و قبل از اینکه احساس سیری کنید، غذا را متوقف کنید. خوب جویدن غذا و آهسته غدا خوردن به ایجاد حس سیری کمک می‌کند.

استفاده از بشقاب کوچک‌تر

با استفاده از بشقاب‌ها و کاسه‌های کوچک‌تر، ممکن است بتوانید به تدریج به خوردن وعده‌های کوچک‌تر، بدون گرسنگی عادت کنید.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 32 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
یک ترفند مهم در رژیم لاغری استفاده از بشقاب کوچک‌تر برای وعده‌های غذایی است.

عدم ذخیره مواد غذایی ناسالم

برای جلوگیری از وسوسه، غذاهای ناسالم مانند شکلات، بیسکویت، چیپس و نوشیدنی‌های گازدار شیرین را در خانه نگه ندارید. در عوض، تنقلات سالم مانند آجیل، میوه، کیک برنجی (رایس کیک) بدون نمک، کیک جو دوسر، ذرت بو داده بدون نمک یا شیرین نشده و آب میوه طبیعی را انتخاب کنید.

رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 34 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
زمانی که رژیم لاغری می‌گیرید نباید غذاهای ناسالم را در یخچال و کابینت ذخیره کنید.

رژیم لاغری دکتر کرمانی؛ بهترین رژیم لاغری اصولی

در موسسه به اندام دکتر کرمانی انواع رژیم‌های لاغری، چاقی، بارداری، کودک و نوجوان، دیابت، کتوژنیک و…با توجه به فاکتورهای مهمی برنامه ریزی و طراحی می‌شوند تا افراد تغییرات وزن خود را آهسته و پیوسته مشاهده کنند. رژیم‌های لاغری دکتر کرمانی به شرح زیر است:

نام رژیم لاغریمدت زمانمقدار کم شدن وزنویژگی
رژیم پایه۳ ماهتا ۱۲ کیلوگرمهمراه با سفره خانواده که شامل رژیم‌های بارداری و دیابت نیز می‌شود.
کتوژنیک۲ ماهتا ۱۲ کیلوگرملاغری سریع بدون گرسنگی با وعده‌های غذایی خوشمزه
کتوویژن۲ ماهتا ۸ کیلوگرمبرای همه افراد، برای خروج از رژیم کتو و همچنین مناسب برای تیروئیدی‌ها
انواع رژیم‌های لاغری دکتر کرمانی

برخی از ویژگی‌های کلی رژیم‌های لاغری دکتر کرمانی

  • در رژیم دکتر کرمانی میزان غذاهای مورد نیاز هر شخص بر اساس فاکتورهایی مثل وزن، قد، سن، جنسیت و سطح فعالیت تعیین می‌شود.
  • به شما سبک زندگی سالم را آموزش می‌دهد.
  • به‌راحتی می‌توانید هر غذایی که دوست داشتید را انتخاب کنید و با خانواده همسفره شوید.
  • می‌توانید به راحتی، از طریق اینترنت و به صورت آنلاین برنامه غذایی خود را دریافت کنید و در مواردی که مشکلی برایتان پیش آمد، با پشتیبان‌ها ارتباط برقرار کنید.
  • در هر زمان و مکانی به‌راحتی می‌توانید به رژیم خود دسترسی داشته باشید.
  • تیم پشتیبانی دکتر کرمانی همیشه همراه شماست.
رژیم لاغری اصولی - کاهش وزن بدون گرسنگی - 36 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
  • رژیم دکتر کرمانی بعد از لاغری نیز شما را تنها نمی‌گذارد و با برنامه رژیم تثبیت وزن به شما این اطمینان را می‌دهد که وزن‌تان باز نخواهد گشت.
  • با رژیم دکتر کرمانی هیچ‌وقت احساس گرسنگی نمی‌کنید؛ چون به‌جزء وعده‌های اصلی، همیشه میان وعده‌های کم‌کالری و سیر‌کننده‌ای برای شما در نظر گرفته شده است.
  • همه‌ی گروه‌های غذایی در برنامه این رژیم لاغری وجود دارد. بنابراین نیازی نیست نگران کمبود ویتامین‌ها، املاح معدنی و پروتئین‌ها باشید.
  • ورزش در کنار رژیم بهترین راه است که بعد از رژیم پوست‌تان شل و افتاده نشود. به همین دلیل شما در هنگام ثبت نام می‌توانید پکیج رژیم + ورزش را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام برای دریافت رژیم‌ لاغری دکتر کرمانی

برای ثبت نام کافیست روی این لینک بزنید و بعد از محاسبه‌ اضافه وزن (BMI) روی گزینه‌ دریافت رژیم کلیک کنید. بعد از وارد کردن مشخصات و تخمین زمان تقریبی برای به دست آوردن وزن مورد نظر، می‌توانید هزینه‌ رژیم را پرداخت و لیست غذایی را دریافت کنید.

برای اینکه مراحل ثبت نام را مرحله به مرحله با ما طی کنید، توصیه می‌کنیم حتما این ویدئو را تماشا کنید:

نحوه‌ استفاده از اپلیکیشن به اندام

برای اینکه با نحوه‌ استفاده از اپلیکیشن به اندام دکتر کرمانی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم ویدئوی زیر را تماشا کنید:

نمونه برنامه غذایی در رژیم لاغری دکتر کرمانی

لیست غذایی زیر نمونه‌ای از صبحانه، نهار و شام در یک لیست غذایی که فرد دارای اضافه وزن است:

وعده غذاییمواد غذایی (با توجه به وزن افراد متفاوت است)
صبحانه  نان + پنیر + عسل یا مربا
میان وعده صبح حلوا + گردو
قبل از نهار1عدد سیب (145 گرم) + 2 لیوان آب
ناهار استانبولی (ماست سهمیه) + سالاد
میان وعده‌ عصر بستنی
شامپیتزا قارچ و گوشت
وعده‌ بعد از شاممیوه + بادام + پسته
سهمیه‌ قند قند یا خرما
سهمیه چاشنی‌هاسس مایونز
سهمیه لبنیاتشیر یا ماست پرچرب
نمونه برنامه غذایی دکتر کرمان

آنچه از مقاله رژیم لاغری آموختیم:

با توجه به آنچه درباره انتخاب رژیم لاغری گفته شد بهترین برنامه غذایی کاهش وزن باید چاقی را آهسته و پیوسته کم کند، هیچ وعده غذایی یا گروه غذایی را حذف نکند و بعد از پایان دوره، موجب بازگشت وزن نیز نشود. در غیر این صورت موجب کمبود ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدن شده و به بدن شما آسیب وارد می‌کند. به نکات کلیدی که در بالا به آنها اشاره شد عمل کنید تا شاهد لاغری موثر باشید!

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-بارانا 1402/12/19

سلام من ۴۸ کیلوگرم هستم قدم ۱۴۶ میخواستم بدونم چقدر اضافه وزن دارم؟؟

کارشناس به اندام 1402/12/20

سلام عزیزم چندسالتون هست ؟ حدود 8 کبلو اضافه وزن دارین برای رژیم هم میتونین روی لینک بزنید وثبت نام کنید

-دیانا 1402/12/10

سلام من ۱۲ سال دارم ۷۷ کیلو وزن دارم من باید چی کار کنم تا لاغر بشم ورزش هم دوست ندارم یعنی دوست دارم میگم امروز نمیکنم همون روزو میگم نه فردا میکنم بی زحمت یه فهرست غذایی برام آماده کنید ممنون

کارشناس به اندام 1402/12/11

سلام دیانا جان برای لاغری ودریافت لیست غذایی میتونین روی لینک کلیک کنی وثبت نام خودتو انجام بدی عزیزم

-سالى 1402/12/04

سلام و روزتون به خير من ايران زندگى نميكنم.از چه طريق ميتونم رژيم شمارو داشته باشم.ممنون از لطف شما

کارشناس به اندام 1402/12/05

سلام عزیزم از طریق واتس اپ به شماره زیر برای مشاوره پیام بدین ۰۹۹۴۴۱۹۲۲۵۴ پایدار باشید

- 1402/12/03

من یک رژیم یک ماهه میخام

کارشناس به اندام 1402/12/04

عزیزم دوره یک ماهه نداریم

-تاجماه خوش 1402/11/25

09163710693

کارشناس به اندام 1402/11/26

عزیزم برای مشاوره رژیم باشما ارتباط میگیریم

- 1402/11/23

سلام وقت بخیر چرا هیچ قیمتی نوشته نشده؟

کارشناس به اندام 1402/11/24

سلام عزیزم مبلغ دوره سه ماهه رژین سفره خانواده 640 تومان هست

-اری 1402/11/15

مرسی واقعا خیلی‌مطالب خوبی در اختیار ما قرار دادین❤️

کارشناس به اندام 1402/11/16

تشکر از حسن نظرو لطف شما عزیزم

-سید جواد قریشی نژاد 1402/11/11

سلام وقت شما بخیر من ساکن ایران نیستم. پیامک نمیتونم بدم. ولی پیامک برام میاد (سیمکارت ایرانم). من دوره ی کتوویژن رو انتخاب کردم، چون قیمتش بیشتر بود و گفتم بهتره لابد. برای لاغری وارد سایت شدم.سن و وزن و زدم و شماره ی موبایل خواست، شماره ی موبایل رو زدم و یه کد اومد و رفت تو صفحه ی پرداخت، من هم انجام دادم و تاییدیه سایت برام اومد. ولی چیزی برام نیومد، لینک یا پیامک از طرف سایت. رفتم توی سایت، دیدم که نحوه ی ثبت نام و جزییات وارد کردن داره، ولی برای من نیومده. تصویر تایید پرداخت سایت هم موجوده.شماره ی وارد کردم09052716921هستش

کارشناس به اندام 1402/11/12

سلام بزرگوار حسابتون رو چک کردم لیست غذایی رو دریافت کردین خوش اومدین موفق باشید

-محدثه 1402/11/11

سلام خسته نباشی 62کیلیو هستم قدم 180چند کیلیو اضافه وزن دارم؟

کارشناس به اندام 1402/11/12

سلام سلامت باشید وزنتون خوبه عزیزم

-نیلا 1402/11/10

من ۳۸ کیلو هستم قدم ۱۷۶ هستم وزنم ۱۰۷ کیلو به نظرتون چقدر اصافه وزن دارم؟؟

کارشناس به اندام 1402/11/11

عزیزم 70 68 کیلو مناسب شما هست برای مشاوره دریافت برنامه میتونین روی لینک بزنیدو ثبت نام کنید وعدد32143 روبه سامانه 90007025 پیام کنید

الهام 1402/11/09

سلام من ۲۹سالمه قد۱۷۶وزن ۹۶به نظرتون چندکیلو اضافه وزن دارم؟

کارشناس به اندام 1402/11/10

سلام عزیزم حدود 30 کیلو اضافه وزن دارین وحتما با رژیم مناسب خودتون وزن وکاهش بدین میتونین برای مشاوره هم عدد32143 وبه سامانه 90007025 ارسال کنید و از این لینک ثبت نام انجام بدین

- 1402/11/01

سلام من ۱۴ سالمه وزنم ۷۸ وقد ۱۶۲ چند کیلو خوبه کم کنم

کارشناس به اندام 1402/11/02

سلام عزیزم وزن مناسب برای 50 کیلو هست که برای لاغری اصولی میتونین روی لینک کلیک کرده وثبت نام رژیم وانجام بدین

-.... 1402/10/26

سلام من ۱۷سالمه ۱۶۰قدم هست و ۶۵وزرنم چیکار کنم لاغر بشم

کارشناس به اندام 1402/10/27

سلام عزیزم باید سبک وعادتهای خوردن واصلاح کرده کنارش ورزش وفعالیت بدنی انجام بدین تا بتونین به وزن ایده ال برسید 50 52 کیلو مناسبه برای برنامه هم میتونین روی لینک کلیک کرده وثبت نام کنید

جواد 1402/10/25

سلام وقت بخیر اقای دکتر من ۱۷سالمه قدم ۱۸۶ و وزنم ۹۰ هست، من دیگه چند کیلو باید کم کنم تا نرمال بشه وزنم؟

کارشناس به اندام 1402/10/26

سلام وقت شماهم بخیر عزیزم حدود۱۰تا۱۵ کیلو کم کنید عالیه

-سارا 1402/10/25

من بی چاره از بس زیاد شام می خورم که دیگه نمی تونم صبحانه بخورم ناهار رو هم ساعت 2می خورم

-دریا 1402/10/24

سلام راهی نیست که بدون پرداخت پول وزن کم کنیم

کارشناس به اندام 1402/10/25

سلام عزیزم دریافت برنامه مناسب شرایط فردی خودتون مستلزم پرداختی هست

-عسل 1402/10/23

سلام وزنم ۸۰ کیلو هستش قدم۱۵۵چقدر کالری نیاز دارم در روز

کارشناس به اندام 1402/10/24

سلام عزیزم میزان کالری برای هرفرد باتوجه به تمام مشخصات فردی متفاوت وتوسط برنامه تعیین میشه

آنیتا- 1402/10/18

سلام.میشه چند خوراکی سالم با قند طبیعی جایگزین شکر پیشنهاد بدید؟تنها ایراد سبک زندگیم اینه که روزی ۱ آیتم با شیرینی مصنوعی میخورم، خیلی هاشونو خودم درست میکنم اما بازم ترجیح میدم استفاده از شکر رو محدودکنم.مرسی.

کارشناس به اندام 1402/10/19

سلام عزیزم توت کشمش عسل طبیعی شیره و.... میشه استفاده کرد اما همه این موارد هم قند وکالری ودارن پس نمیشه زیاده روی کرد

دکتر مهدی قلیچ خانی 1402/10/14

دمتون گرم

کارشناس به اندام 1402/10/15

تشکر

فرشته 1402/10/09

سلام وقتتون بخیرمن رتقریبا سه ماه رژیم گرفتم ولی حدودا ۳کیلو کم کردم فقط نرم افزارم هم حذف شده حالا چجوری بایدادامه بدم

کارشناس به اندام 1402/10/10

سلام عزیزم برای برنامه باید دورتون رو تمدید کرده ومجدد رژیم دریافت کنید