غرفه دکتر کرمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب

انسان از بدو تولد تشنه آموختن است و بدون یادگیری امکان ادامه حیات برایش میسر نیست چه عملی، شفاهی یا بر اثر مطالعه یادگرفته باشد. همین نیاز ذاتی سبب ایجاد تعامل، تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات و دانش دیگران می شود.  در حقیقت با توجه به این نیاز، سی و دومین نمایشگاه بین المللی […]

غرفه دکتر کرمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب - 2 - - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 6 دقیقه

تعداد بازدید 4287

تاریخ انتشار

انسان از بدو تولد تشنه آموختن است و بدون یادگیری امکان ادامه حیات برایش میسر نیست چه عملی، شفاهی یا بر اثر مطالعه یادگرفته باشد. همین نیاز ذاتی سبب ایجاد تعامل، تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات و دانش دیگران می شود.  در حقیقت با توجه به این نیاز، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه با حضور 2400 ناشر داخلی، 800 ناشر خارجی برگزار شده است.

غرفه دکتر کرمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب - 4 - - اخبار

در کنار تمامی این ناشران، مجموعه رژیم غذایی دکتر کرمانی نیز با هدف ارتقا فرهنگ کتاب خوانی در حوزه سلامت و تناسب اندام در نمایشگاه کتاب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است چون آمار چاقی در ایران در حال افزایش است و 29 میلیون نفر در ایران دارای چاقی و اضافه وزن هستند. این آمار نسبت به سالهای قبل 5/5 برابر افزایش یافته است. همین چاقی سبب مشکلات و بیماری های زیادی از قبیل دیابت نوع 2، فشارخون بالا و …. می شود. پس بیایید برای رسیدن به زندگی سالم و بدون چاقی از مطالعه کتاب غافل نشویم.

 

خدمات این غرفه: 20 % تخفیف شامل کتاب و خرید رژیم

مجموعه رژیم غذایی دکتر کرمانی در این نمایشگاه برای رفاه حال شما عزیزان 20 درصد تخفیف درنظر گرفته است یعنی شما تمامی کتاب های دکتر کرمانی که طی سالها تجربه در حوزه چاقی، کاهش وزن و سبک زندگی سالم نوشته شدند و بیش از صدها بار تجدید چاپ شدند، را با قیمت مناسب خریداری می کنید. لیست برخی از این کتابها عبارتند از:

  • معجزه ای برای چاق ها
  • معجزه ای برای لاغرها
  • تقویت اراده و کاهش وزن
  • یبوست: چرا!! پیشگیری و درمان و …

علاوه بر این امکان خرید رژیم غذایی دکتر کرمانی برای تمامی عزیزان از قبیل چاقی، لاغری، بارداری، تثبیت وزن و … با تخفیف 20درصد نیز فراهم شده است تا به روش اصولی لاغر و یا چاق شوید. در حقیقت خرید رژیم محدودیتی ندارد و افراد با بیماری های خاص هم می توانند آن را  خریداری کنند. مطمئن باشید با یک بار خرید برای همیشه از سلامتی تان لذت خواهید برد.

 

حضور در این غرفه چه مزایایی برای شما دارد؟

1. دیدگاه شما نسبت به کاهش یا افزایش تغییر خواهد کرد و انگیزه تان فراتر از تناسب و اندام و زیبایی می رود. در واقع نگرش تان نسبت به سبک زندگی سالم همراه با تغذیه و ورزش سازمان یافته تر شکل می گیرد.

2. خواهید آموخت که چاقی و لاغری پدیده ی ارثی نیست و قابل تغییر است.

3. امکان صحبت با رکوردداران موفق برای شما فراهم شده است تا از تجربیات آنها استفاده کنید.

4. کارشناس به اندام دکتر کرمانی به مشاوره رایگان خواهند داد.

5. خواهید دانست که ایا در وزن سلامتی هستید یا خیر؟ و برای رسیدن به آن چه کارهایی را انجام دهید.

 

آدرس غرفه دکتر کرمانی در نمایشگاه کتاب

مصلی (نمایشگاه بین المللی کتاب) ورودی 55، سالن ناشران عمومی راهروی 20 – غرفه دکتر کرمانی (انتشارات سلسله)

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
فریده 1398/04/13

مطالب عالی بود ولی با این مشغله زندگی این برنامه شمارا کمتر کسی میتونه به درستی انجام بده.

کارشناس به اندام 1398/04/15

سلام دوست عزیز. خوشبختانه برنامه ی غذایی روزمنو دکتر کرمانی به افراد شاغل این امکان رو میده تا برنامه ی همون روزشون رو انتخاب کنن. لازم نیست کار خاصی انجام بدین، فقط باید میزان غذایی رو که براتون تعیین شده مصرف کنید. موفق و پیروز باشید