تحقیقات: استرس شغلی می تواند مریض تان کند

تحقیقات: استرس شغلی می تواند مریض تان کند تحقیقات جدید نشان داده، سطح بالای استرس شغلی می تواند باعث شود فرد دچار بیماری های مربوط به اختلال سلامت روان شود. محققان اطلاعات مربوط به 12.000 فرد شاغل در سوئد را مورد بررسی قرار دادند. بعد از 5 سال، حدود 8 درصد از این افراد شاغل […]

تحقیقات: استرس شغلی می تواند مریض تان کند - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1002

تاریخ انتشار

تحقیقات: استرس شغلی می تواند مریض تان کند

تحقیقات: استرس شغلی می تواند مریض تان کند - 4 - - اخبار

تحقیقات جدید نشان داده، سطح بالای استرس شغلی می تواند باعث شود فرد دچار بیماری های مربوط به اختلال سلامت روان شود. محققان اطلاعات مربوط به 12.000 فرد شاغل در سوئد را مورد بررسی قرار دادند.
بعد از 5 سال، حدود 8 درصد از این افراد شاغل مرخصی مشکل سلامت روان گرفتند. سه چهارم افرادی که مرخصی گرفته بودند را خانم ها تشکیل می دادند. افرادی که شغل سخت، فشار کاری بالا و حمایت اجتماعی پایینی داشتند بیشتر در خطر مشکلات سلامت روان بودند. سبک زندگی نادرست، سیگار کشیدن و مصرف الکل نیز روی بالا رفتن میزان خطر تاثیر داشت.
این تحقیقات همچنان نشان داد سطح بالای فعالیت بدنی خطر اختلال سلامت روان را کاهش می دهد. نتایج این تحقیقات به دیگر یافته ها اضافه شد و محققان فهمیدند سطح آمادگی بدنی روی اختلال سلامت روان افراد شاغل تاثیر دارد و آن را کاهش می دهد.
توصیه می شود فضای روانی محل کار برای کارمندان طوری آماده شود تا به او فشار اضافه وارد نشود، همچنین محل کار می تواند جایی باشد که فرد سبک زندگی سالم را از آنجا بیاموزد.گسترش این نوع فرهنگ در فضای شغلی می تواند سلامت جامعه را نیز بهبود ببخشد.

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )
 

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*