تفاوت پکیج رژیم لاغری نقره ای و طلایی

چاقی یک معضل بزرگ است که اکثر افراد از آن رنج می برند، مخصوصا زمانی که یک مهمانی و عروسی در پیش دارند به فکر رژیم لاغری می افتند. همیشه نگران خواهند بود که در فامیل و آشنا هیکلی نامناسبی داشته باشند و باعث شود که دیگران در مورد چاقی آنها نظر بدهند. روش های […]

تفاوت پکیج رژیم لاغری نقره ای و طلایی - 1 - رژیم لاغری - رژیم لاغری
4 از 5

زمان مطالعه 6 دقیقه

تعداد بازدید 7889

تاریخ انتشار

پکیج رژیم لاغری نقره ای و طلایی

چاقی یک معضل بزرگ است که اکثر افراد از آن رنج می برند، مخصوصا زمانی که یک مهمانی و عروسی در پیش دارند به فکر رژیم لاغری می افتند. همیشه نگران خواهند بود که در فامیل و آشنا هیکلی نامناسبی داشته باشند و باعث شود که دیگران در مورد چاقی آنها نظر بدهند.

روش های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به دمنوش های لاغری، قرص های لاغری، رژیم های تک غذایی اشاره نمود. لاغری با این گونه روش ها موقت و گذرا می باشد و تا زمان استفاده نتیجه مثبت دارد ولی بعد از آن دوباره به حالت اولیه وزن خود یا وزن بیشتر باز می گردند. لاغری زمان نتیجه بخش است که با یک رژیم سالم و اصولی باشد و با رعایت نکات آن سالیان سال ادامه دار باشد. یعنی تنها با یک بار دریافت برای همیشه سلامتی اندام خود را تضمین کنید.

در اینجا بهترین روش لاغری، پکیج نقره ای و طلائی دکتر کرمانی را به شما معرفی می کنیم. این پکیج ها توسط دکتر کرمانی مرتبط با کاربرانی که می خواهند لاغر شوند طراحی شده است. خانم مریم محمودی با این پکیج ها توانسته 61 کیلوگرم و آقای امیرحسین امیری 37 کیلوگرم کاهش وزن داشته اند. آقای محمدرضا قربانی با کاهش وزن 78 کیلوگرمی، تایید کرده که از هیچ دارویی در این پکیج استفاده نکرده و تنها با تغذیه سالم صورت گرفته است. آقای شهرام ساوالانیان با کاهش وزن 52 کیلوگرم می گویند که با برنامه دکتر کرمانی به یک برنامه ریزی عالی رسیدند.

این افراد تنها بخش بسیاری کوچکی از کسانی هستند که پکیج ما را دریافت کرده اند. جهت مشاهده بیشتر، می توانید به لیست رکورداران  مراجعه نمایید. ما هم به شما پیشنهاد می دهیم پکیج دکتر کرمانی را دریافت نمایید و به لیست رکوردداران کاهش وزن دکتر کرمانی بپیوندید.

با ثبت نام و دریافت این پکیج ها می توانید:
1. رژیم غذایی سه ماهه دکتر کرمانی
2. 6 نوبت مراجعه برای دریافت لیست غذایی
3. پشتیبانی و پاسخگویی 12 ساعته مجموعه دکتر کرمانی
4. تماس هر دو هفته یکبار کارشناس با شما
5. کتاب معجزه ای برای چاق ها، کتاب تقویت اراده و کاهش وزن، کتاب تثبیت وزن بعد از کاهش و کتاب جلوگیری از چاقی در دوران بارداری و شیردهی به نویسندگی دکتر کرمانی
6. لوح فشرده همایش آموزش تغذیه برای کاهش وزن
7. نرم افزار چند رسانه ای دکتر کرمانی
8. لوح فشرده هشتاد پرسش، هشتاد پاسخ دکتر کرمانی
9. کارت های تقویت اراده
را دریافت نمایید.

علاوه بر این ها، پکیج نقره ای شامل یک دستگاه ترازوی آنالوگ و دستی و پکیج طلایی شامل ترازوی دیجیتالی است. پکیج طلایی نیز، شامل یک دفترچه استراتژی به اندام، جهت یادداشت کالری ها روزانه و فعالیت هاست که این یادداشت ها باعث انگیزه دادن به رژیم گیرنده جهت ادامه روند لاغری می باشد.

با تهیه این پکیج ها، چربی های اضافه بدن تان را خواهید سوزاند و شما را به آنچه می خواهید نزدیک تر می سازد.  تنها کافیست آنچه را که درون پکیج لاغری نقره ای و طلائی قرار دارد، را به درستی رعایت نمایید.  اگر به طور صحیح رعایت کنید، می توانید شاهد لاغری اندام زیبای خود باشید.

جهت ثبت نام و دریافت پکیج های نقره ای و طلائی دکتر کرمانی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی

بیشتر بخوانید: چگونه رژیم آنلاین بگیرم؟

4 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*