خدمات ویژه مشترکین خارج از کشور

  رژیم غذایی دکتر کرمانی براساس علم صحیح تغذیه و با هدف داشتن سلامت، تناسب اندام و زیبایی، بصورت آنلاین و حضوری ارائه می شود و با تکیه بر همین اصول نیازهای اساسی بدن تا رسیدن به وزن ایده آل را به طور کامل فراهم می کند. از آنجایی که  عمده برنامه ریزی ها و […]

خدمات ویژه مشترکین خارج از کشور - 4 - مشترکین خارج از کشور - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 6 دقیقه

تعداد بازدید 4583

تاریخ انتشار

خدمات ویژه مشترکین خارج از کشور - 6 - مشترکین خارج از کشور - اخبار

 

رژیم غذایی دکتر کرمانی براساس علم صحیح تغذیه و با هدف داشتن سلامت، تناسب اندام و زیبایی، بصورت آنلاین و حضوری ارائه می شود و با تکیه بر همین اصول نیازهای اساسی بدن تا رسیدن به وزن ایده آل را به طور کامل فراهم می کند.

از آنجایی که  عمده برنامه ریزی ها و خدمات مجموعه به اندام دکتر کرمانی برای هموطنان داخل کشور در نظر گرفته شده بود و از طرفی باتوجه به درخواست فراوان کاربران خارج از کشور، تصمیم گرفتیم با برنامه ریزی بهتر، امکانات ویژه ای را برای عزیزان خارج از کشور بصورت آنلاین فراهم کنیم.


رژیم آنلاین دکتر کرمانی

در ادامه به خدمات ویژه ای که مختص هموطنان خارج از کشور که به صورت ارزی پرداخت کرده اند ، اشاره خواهیم کرد.

 

1- امکان برقراری ارتباط با پشتیبان متعهد و متخصص

یکی از خدماتی که برای شما عزیزان درنظر گرفته ایم، پشتیبان متعهد و اختصاصی است.  این خدمت بدین صورت است که یک نفر از تیم پشتیبان به صورت اختصاصی از ابتدای ثبت نام تا پایان دوره رژیم غذایی، هر دو هفته یکبار از طریق تلگرام با شما در ارتباط خواهد بود و در حین پاسخگویی به سوالات تغذیه ای، پیگیر وضعیت شما تا رسیدن به وزن ایده آل تان خواهد شد. این ارتباط دو سویه خواهد بود بطوری که شما هم در صورت نیاز می توانید با پشتیبان اختصاصی خود ارتباط برقرار کنید.

 

2- امکان دریافت برنامه 3 ماهه رایگان فیتامین

فیتامین یک نرم افزار آنلاین ارائه برنامه ورزشی است. این برنامه با دریافت اطلاعات جسمانی و حرکتی شما  انواع حرکات ورزشی را متناسب با محیط منزل، محل کار، باشگاه های بدنسازی، فضای آزاد و … به مدت 3 ماه در کنار برنامه رژیم غذایی به شما پیشنهاد می دهد. با عمل به این برنامه های ورزشی در کنار رژیم غذایی دکتر کرمانی می توانید بهترین نتایج، در کاهش وزن و سلامت را کسب نمایید.

خدمات ویژه مشترکین خارج از کشور - 8 - مشترکین خارج از کشور - اخبار

 

3- امکان برقراری تماس تصویری از طریق اسکایپ

به دلیل محدودیت در تماس تلفنی با مشترکین خارج از کشور، پشتیبان به اندام دکتر کرمانی جهت برقراری ارتباط با این افراد هر دو هفته یکبار از ابزار ارتباطی اسکایپ استفاده می کند. لذا در فرایند ثبت نام رژیم غذایی ID Skype از شما دریافت خواهد شد.

 

4- دانلود بسته آموزشی به صورت مجازی

بسته آموزشی رژیم غذایی دکتر کرمانی (کتابهای آموزشی دکتر کرمانی، کارت تقویت اراده، ترازوی اندازه گیری غذا و …)  برای مشترکین داخل کشور به صورت فیزیکی از طریق پست ارسال می شود،  اما با توجه به عدم امکان ارسال بسته های پستی به خارج از کشور، مجموعه دکتر کرمانی یک نسخه الکترونیکی از دو کتاب معجزه ای برای چاق ها و کاهش وزن و تقویت اراده را  به صورت فایل پی دی اف و قابل دانلود از طریق وب برای کاربران فراهم کرده است.

 

امکان دریافت فایل تصویری همایش دکتر کرمانی

به دلیل عدم حضور شما مشترکین گرامی در همایش ها، مجموعه دکتر کرمانی این امکان را فراهم آورده است که فایل ویدئویی دکتر کرمانی را با کیفیت بالا ضبط و با فرمت Adobe Flash Playe  بر روی وب قرار می دهند و لینک آن را، از طریق تلگرام برای شما ارسال می کنند.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
مینو 1402/06/11

درود، لطفا روش تماس برای گرفتن برنامه رژیم غذایی را از استرالیا اعلام میکنید. ممنون

کارشناس به اندام 1402/06/12

عزیزم از طریق واتس اپ به شماره زیر پیام بدین 09944192254

-امی 1402/02/20

متاسفانه بارها سعی کردم تا شماره تلفن خودم رو وارد کنم ولی هیچ پیامکی برای وارد کردن رمز برای من ارسال نمیشه . من در آمریکا هستم .

کارشناس به اندام 1402/02/21

عزیزم ازطریق واتس اپ به شماره زیر برای ثبت نام پیام بدین 09944192254

نیلوفر 1400/06/18

متاسفانه بارها سعی کردم از کانادا در سات ثبت نام کنم و از رژیم های آنلاین دکتر استفاده کنم. ولی هر بار بهم اجازه نمیده.

کارشناس به اندام 1400/07/17

سلام دوست عزیز هزینه عضویت مشترکین خارج از کشور جهت دریافت خدماتی که در بالا شرح داده شده ، 40$(حتما دلارامریکا) است. می توانید از طریق سامانه PayPal اقدام به پرداخت کنید. آدرس ایمیل مربوط به حساب مطب دکتر کرمانی ( info@modirehost.com) است. به یاد داشته باشید پرداخت خود را به شماره ی 09372681576 از طریق اپلیکیشین واتس اپ اطلاع دهید.