دانلود موزیک های تناسب اندام از سایت دکتر کرمانی

دانلود موزیک های تناسب اندام از سایت دکتر کرمانی لیست آهنگ های خود را مناسب با ورزش انتخاب کنید. محققان دانشگاه برونل لندن در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند موسیقی که 120 تا 140 ضربه ( beat ) در دقیقه داشته باشد مناسب ترین گزینه برای دویدن است. کیارا استوکس، مربی ورزش در نیویورک […]

امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 4500

تاریخ انتشار

دانلود موزیک های تناسب اندام از سایت دکتر کرمانی
معرفی آهنگ های تناسب اندام دکتر کرمانی

لیست آهنگ های خود را مناسب با ورزش انتخاب کنید. محققان دانشگاه برونل لندن در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند موسیقی که 120 تا 140 ضربه ( beat ) در دقیقه داشته باشد مناسب ترین گزینه برای دویدن است.
کیارا استوکس، مربی ورزش در نیویورک می گوید: هر بار که پایتان به زمین می خورد همراه با یک ضربه در آهنگ است، بدون اینکه متوجه شوید سرعتتان زیاد می شود تا با آهنگ هماهنگ پیش بروید.
هیپ هاپ امتیاز بیشتری نسبت به راک دارند چون دائما در حال تغییر سرعت است و شما برای اینکه ریتمتان بهم نخورد مجبور می شوید همراه موسیقی سرعتتان را بالا ببرید.

” راه رسیدن به این هدف را برایتان آسان کرده ایم ”

دیگر بی حوصلگی و انگیزه نداشتن را بهانه ورزش نکردن نکنید، گردش را با ورزش ترکیب کنید و یک پاداش عالی برای رسیدن به اهداف تناسب اندام به خودتان هدیه بدهید.
این بار گروه به اندام دکتر کرمانی با همکاری دی جی امین، برنامه مناسبی را برای رسیدن به اهداف تناسب اندامتان تدارک دیده است.موزیک های 45 دقیقه ای مناسب زمان ورزش!! تعجب نکنید، ما فکر هموار شدن راه پر فراز و نشیب تناسب اندام را برایتان اندیشیده ایم، این آهنگ ها را از سایت ما دانلود کنید ، با آنها ورزش کنید و از ورزش خود لذت ببرید.

برای دانلود روی لینک کلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید

لینک دانلود

همراهی شما، هدف ماست.

فیلم آموزش تناسب اندام

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
آرام انگاشته 1400/05/20

چتوری لاغر شوم آغای دکتر کرمانی

کارشناس به اندام 1400/05/31

سلام آرام خانم عزیز برای لاغر شدن باید کالری مصرفی روزانت رو پایین بیاری مصرف نان و برنج و شیرینیجات و قند و شکر و تنقلات ناسالم رو کم کن ورزش منظم و پیاده روی روزانه داشته باش برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی هم به این لینک مراجعه کن

راحله 1398/06/07

خوبه