در تابستان هم کالری بسوزانید

بیخیال باشگاه! این تابستان مجبور نیستید مانند یک ورزشکار حرفه ای ورزش کنید تا اندامتان متناسب بماند. فقط سعی کنید این فعالیت های هوازی را انجام دهید تا بدون رفتن به باشگاه ورزشی اندامی متناسب داشته باشید. معیار ما در محاسبه ی کالری سوزی هر ورزش در این لیست یک خانم 68 کیلویی است که […]

در تابستان هم کالری بسوزانید - 20 - - رژیم لاغری
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 8 دقیقه

تعداد بازدید 2150

تاریخ انتشار

بیخیال باشگاه!

در تابستان هم کالری بسوزانید - 22 - - رژیم لاغری این تابستان مجبور نیستید مانند یک ورزشکار حرفه ای ورزش کنید تا اندامتان متناسب بماند. فقط سعی کنید این فعالیت های هوازی را انجام دهید تا بدون رفتن به باشگاه ورزشی اندامی متناسب داشته باشید. معیار ما در محاسبه ی کالری سوزی هر ورزش در این لیست یک خانم 68 کیلویی است که این ورزشها را 30 دقیقه انجام میدهد. یعنی بر اساس وزن و جنسیت ممکن است کالری بیشتر یا کمتری بسوزانید.

والیبال ساحلی

در تابستان هم کالری بسوزانید - 24 - - رژیم لاغری اگر انقدر خوش شانس هستید که نزدیک ساحل زندگی کنید این ورزش حسابی باعث بالا رفتن ضربان قلب، پیدا کردن دوستان جدید، قوی شدن پاها، شانه ها، و همینطور عضلات اصلی بدن میشود. و همچنین از آنجایی که راه رفتن در شن سخت تر است کالری بیشتری نیز میسوزانید. اگر هم نزدیک ساحل نیستید میتوانید از زمین ها ی بسکتبال و یا زمین بعضی از باشگاه ها که با شن پوشیده شده است استفاده کنید.

کالری سوزانده شده:

272 کالری

آنچه سوزانده شد:

شما با این ورزش معادل یک آب میوه ی پروتئینی 16 اونسی کالری سوزاندید.

باغبانی

در تابستان هم کالری بسوزانید - 26 - - رژیم لاغری در حالی که حیاط خانه ی خود را زیباتر میکنید کالری بسوزانید. به صورت مداوم خم و راست شدن برای رسیدگی به گیاهان ورزشی بسیار عالی است، همچنین همسایه ها از دیدن حیاط شما حسودی خواهند کرد!.

کالری سوزانده شده:

136 کالری

آنچه سوزانده شد:

یک وعده چیپس و دو قاشق سس سالسا

تنیس

در تابستان هم کالری بسوزانید - 28 - - رژیم لاغری راکت تنیس خود را بردارید و با دوستان یا همسایه های خود مسابقه بدهید. دویدن در زمین برای رسیدن به توپ مثل این است که ورزش هوازی انجام میدهید علاوه بر این ضربه زدن به توپ هم یک ورزش عالی برای دست و بازو است.

کالری سوزانده شده:

272 کالری

آنچه سوزانده شد:

نصف ساندویچ گوشت همراه با سس

دوچرخه سواری ( آرام )

در تابستان هم کالری بسوزانید - 30 - - رژیم لاغری دوچرخه سواری بهترین راه برای گشت و گذار و تقویت عضلات به ویژه همسترینگ است. دوچرخه سواری آهسته از پیاده روی بیشتر کالری میسوزاند اگر این دوچرخه سواری در مسیر بالا رفتن از یک تپه یا سربالایی باشد.

کالری سوزانده شده:

204 کالری

آنچه سوزانده شد:

حدود 100 گرم مرغ

اسکیت

در تابستان هم کالری بسوزانید - 32 - - رژیم لاغری کفشهای اسکیت خود را بردارید و یک ورزش هوازی عالی که باعث تقویت عضلات پا، ران، و باسن میشود را شروع کنید. همچنین هرچقدر سریعتر بروید بیشتر کالری میسوزانید.

کالری سوزانده شده:

168 کالری ( با سرعت معمولی )

آنچه سوزانده شد:

یک وعده گوشت راسته

شنای تفریحی

در تابستان هم کالری بسوزانید - 34 - - رژیم لاغری هم خنک میشوید و هم از یک ورزش آرامش بخش لذت میبرید. شنا ورزشی نیست که تخصص خاصی بخواهد همین که خود را روی آب نگه دارید تمام عضلات بدن را درگیر خودش میکند و ورزشی هوازی به حساب می آید.

کالری سوزانده شده:

204 کالری

آنچه سوزانده شد:

33 عدد بادام

تماشای مناظر

در تابستان هم کالری بسوزانید - 36 - - رژیم لاغری شهر دیگری هستید و نمیتوانید درست ورزش کنید؟ پیاده به دیدن جاهای دیدنی و مناظر هر شهر و روستایی که رفته اید بروید. اگر شد از یک تپه بالا بروید تا عضلات همسترینگ و باسن درگیر و تقویت شوند.

کالری سوزانده شده:

129 کالری

آنچه سوزانده شد:

یک وعده خوراک میگو

اسب سواری

در تابستان هم کالری بسوزانید - 38 - - رژیم لاغری وقتی سوار اسب هستید این اسب نیست که همه کارها را انجام میدهد. باید با عضلات اصلی و همچنین عضلات درونی ران اسب را کنترل کنید. ناحیه ی باسن و دیگر عضلات پا کالری سوزی خواهند کرد مخصوصا وقتی اسب از موانع میپرد.

کالری سوزانده شده:

143 کالری

آنچه سوزانده شد:

دو تخم مرغ نیمرو

بدمینتون ( غیر رقابتی )

در تابستان هم کالری بسوزانید - 40 - - رژیم لاغری دیودن به دنبال توپ کشیدن بدن و ضربه زدن به توپ ورزشی عالی برای بسیاری از عضلات بدن است. عضلاتی مانند پاها، باسن، دستها و بازوها

کالری سوزانده شده:

150 کالری

آنچه سوزانده شد:

یک بستنی شکلاتی کوچک

کاری از گروه ترجمه به اندام (دکتر کرمانی)
منبع:
Health Magazine

 

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*