دکتر کرمانی در همایش تقویت اراده دوم اردیبهشت

دکتر کرمانی در همایش تقویت اراده دوم اردیبهشت از ویژگی‌های منحصر به فرد شیوه ی کاهش وزن برنامه دکتر کرمانی برگزاری همایش‌ برای متقاضیان شرکت در برنامه رژیم غذایی به اندام با عنوان «روش تقویت اراده و کاهش وزن» و «روش تقویت وزن بدون دارو» برای افراد چاق و لاغر است. در اهمیت این همایش، […]

دکتر کرمانی در همایش تقویت اراده دوم اردیبهشت - 1 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 994

تاریخ انتشار

دکتر کرمانی در همایش تقویت اراده دوم اردیبهشت

دکتر کرمانی در همایش تقویت اراده دوم اردیبهشت

  • از ویژگی‌های منحصر به فرد شیوه ی کاهش وزن برنامه دکتر کرمانی برگزاری همایش‌ برای متقاضیان شرکت در برنامه رژیم غذایی به اندام با عنوان «روش تقویت اراده و کاهش وزن» و «روش تقویت وزن بدون دارو» برای افراد چاق و لاغر است.

  • در اهمیت این همایش، همین بس که ایشان معتقدند کسانی که خواهان کاهش وزن یا افزایش وزن خود هستند، بدون شرکت در این جلسه، نخواهند توانست به وزن مطلوب خود دست یابند و معمولاً در اواسط کار انگیزه خود را از دست داده و حتی ممکن است برنامه رژیم غذایی خود را رها ‌کنند . از این رو دکتر کرمانی جهت تقویت اراده ی مراجعین خود، در این همایش ها حضور بهم رسانده و از تجربیات چندین ساله ی خود سخن می گویند تا مراجعین را در پیمایش مسیر پر فراز و نشیب برنامه رژیم غذایی را سهولت بخشند و آنان را با سختی راه آشنا سازند.‌کنند . از این رو دکتر کرمانی جهت تقویت اراده ی مراجعین خود، در این همایش ها حضور بهم رسانده و از تجربیات چندین ساله ی خود سخن می گویند تا مراجعین را در پیمایش مسیر پر فراز و نشیب برنامه رژیم غذایی را سهولت بخشند و آنان را با سختی راه آشنا سازند.

 

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*