روزه داری برای بدن مفید است اگر ….

درماه مبارک رمضان برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که آیا روزه گرفتن برای بدن ضررداردیا خیر؟ خداوند در آیه ۱۸۴ سوره بقره می‌فرماید: «وَ أَنْ تَصُومُوا خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ». روزه گرفتن براى شما بهتر است اگر بدانید. پیامبر اسلام (ص) در رابطه با روزه داری فرمودند: «روزه بگیرید تا […]

چگونه برای برنامه غذایی مان در ماه رمضان، برنامه ریزی کنیم؟ رژیم لاغری
5 از 5

زمان مطالعه 4 دقیقه

تعداد بازدید 18292

تاریخ انتشار

درماه مبارک رمضان برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که آیا روزه گرفتن برای بدن ضررداردیا خیر؟ خداوند در آیه ۱۸۴ سوره بقره می‌فرماید: «وَ أَنْ تَصُومُوا خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ». روزه گرفتن براى شما بهتر است اگر بدانید. پیامبر اسلام (ص) در رابطه با روزه داری فرمودند: «روزه بگیرید تا سالم بمانید».

روزه گرفتن و ماه مبارک رمضان

فواید روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان بر هیچ کس پوشیده نیست. روزه گرفتن نه تنها ضرری برای بدن ندارد بلکه فواید جسمی و روحی فراوانی برای روزه دار دارد. روزه گرفتن شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط خون را تغییر می دهد. روزه گرفتن در ماه مبارک، منجر به حل سموم فلزی رسوب کرده و دفع آن از راه کلیه می شود. در این ماه مبارک باید برای رژیم غذایی تان برنامه ریزی داشته باشید و سعی کنید طبق برنامه عمل کنید. برای مثال توصیه می شود در ماه مبارک تا جای ممکن از غذاهای تازه و سالم خانگی استفاده شود.

درماه مبارک فست فود وغذاهای چرب را کنار بگذارید، سدیم وچربی های اشباع شده معده را اذیت می کند. با رژیم غذایی مناسب، هم روزه بگیرید وهم وزن متناسب و اندام ایده آل خود را داشته باشید. روزه گرفتن و روزه داری یک روش درمان طبیعی برای کاهش وزن است. پس برای کاهش وزن در ماه مبارک رمضان با رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی همراه شوید.

در ماه مبارک رمضان سه نکته بسیار مهم علاوه بر رژیم غذایی مناسب وجود دارد، که حتما باید رعایت نمایید.

1. تامین آب بدن
2. خواب حداقل 6 ساعت در روز
3. پرهیز از خوردن تمام وعده ها در یک وعده

در ادامه ویدئوی کوتاه به شما می گوید در دو نوبت سحر و افطار چه برنامه ای داشته باشید؟ همچنین در مدت زمان بین این دو وعده سحر و افطار چه بخوریم که روزه گرفتن مفید باشد.

 


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*