روغن زیتون سرخ کردنی نیست

سالم ترين روش براي پخت غذا، روش آب پز کردن است.در صورتي که ناچار هستيد غذاي خود را سرخ کنيد، بايد از روغن مخصوص سرخ کردني استفاده کنيد. اگر قصد داريد روغني را که يک بار براي سرخ کردن از آن استفاده کرده ايد، دوباره مورد استفاده قرار دهيد، بايد هنگام خريد، در انتخاب نوع […]

روغن زیتون سرخ کردنی نیست - 2 - - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1499

تاریخ انتشار

روغن زیتون سرخ کردنی نیست - 4 - - اخبارسالم ترين روش براي پخت غذا، روش آب پز کردن است.در صورتي که ناچار هستيد غذاي خود را سرخ کنيد، بايد از روغن مخصوص سرخ کردني استفاده کنيد. اگر قصد داريد روغني را که يک بار براي سرخ کردن از آن استفاده کرده ايد، دوباره مورد استفاده قرار دهيد، بايد هنگام خريد، در انتخاب نوع روغن دقت کنيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بررسی ها نشان می دهند، متاسفانه مشاهده مي‌شود افراد بسياري براي سرخ کردن مواد غذايي بويژه موادي که جذب روغن بالايي دارند، از جمله بادمجان و کدو از روغن زيتون استفاده مي‌کنند. اين در حالي است که اين روغن هنگام سرخ کردن مواد به درجه‌اي از دود مي‌رسد که ساختار روغن به هم ريخته، ترکيبات جديدي که براي سلامت بدن خطر داشته، سرطان زا و سمي هستند را تشکيل مي‌دهد.
روغن زیتون جزو روغن هایی است که نباید از آن هنگام سرخ کردن مواد غذایی استفاده کرد زیرا باعث تولید مواد سمی و خطرناک می شود و ساختار ماده غذایی را به هم می زند اط این رو بهتر است از روغن درت استفاده کرد و بهتر است روغن زیتون را در تماس با نور و گرما قرار نداد.

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-.... 1402/07/25

با سلام و وقت بخیر ممنون از مطالب بسیار مفیدی که ارائه میدید من به خاطر خشکی شدید پوستم از روغن زیتون استفاده میکنم و هم چنین به دلیل رشد زیاد موهام لیزر میرم میخواستم ببینم روغن زیتون باعث تقویت ریشه مو های بدن و صورت هم میشه و روی اثر درمانی لیزر اثر منفی میذاره؟

کارشناس به اندام 1402/07/26

سلام عزیزم بله میتونه روی تقویت و رشد موها هم موثر باشه