مصــاحبه اختصاصی

با لیلا ابوالقاسم

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

خانم لیلا ابوالقاسم ۳۴ ساله و ساکن تهران جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است که موفق شده است در طول 7 ماه، 37 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. گفت و گوی مفصل ما را با ایشان بخوانید: قبل از ازدواجم اضافه وزن داشتم ولی از بعد ازدواج یعنی در سن ۲۸ سالگی وزنم زیاد و این مساله، برام بسیار مشکل ساز شد. پس از زایمان دومم، از پس کارهای خودم و بچه هایم به سختی برمی آمدم، نفس نفس می زدم و حتی یک راه رفتن معمولی هم برایم سخت بود، زانو درد شدیدی داشتم، طوری که دکتر گفت زانوهای شما در این سن، مثل یک زن ۵۰ ساله شده است. مشوق اصلی من برای شروع رژیم، شوهرم بود. او مرتب عکس رکورددارهای سایت دکتر کرمانی را به من نشان می داد تا اینکه که عزمم جزم شد و با خودم گفتم هر طور شده، من هم یک روز جزو این رکوردارها خواهم بود. قبلا با رژیم های حضوری دکتر کرمانی، ۱۵ کیلوگرم وزن کم کرده بودم ولی چون رفت و آمدش برایم سخت بود و اراده ام هم مثل الان نبود، دوباره به همان وزن برگشتم و فایده ای نداشت.

وزن اولیه: 106 کیلوگرم

وزن پایانی: 69 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 37 کیلوگرم

در رژیم دکتر کرمانی، تنوع خیلی زیاد غذاها و اینکه هرچیزی که می خواستم را جایگزین می کردم و می خوردم، به موفقیتم در رژیم کمک کرد.

محدودیت های غذایی اصلا تاثیری در رضایتم از زندگی نداشت. خیلی خیلی راضیم از این طرز زندگی کردن و حتی یک لحظه هم نمی خواهم به گذشته برگردم. برای تغییر الگوی غذایی، هیچ مشکلی نداشتم، چون راحت جای شام و ناهارها را عوض می کردم و غذای لیستم را طوری می چیدم که با خانواده هماهنگ باشد، هرچه که خانواده می خوردند من هم همان را در مقدار کم می خوردم. غذای سالم مورد علاقه ام که زیاد می خورم، نان و پنیر و سبزی و پوره سیب زمینی است و آخرین غذای سالمی که در لیست مورد علاقه هایم قرار دارد، بادمجان کبابی است. اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه هم به خودم بدهم، کباب ترکی را دوست دارم. حال خوبی که دارم، رضایت از خودم و زندگی ام و باز شدن دنیای سلامتی به روی خودم و خانواده ام به من انگیزه می دهد این سبک زندگی را ادامه دهم. پیاده روی را خیلی دوست دارم، چون هم روحیه ام عوض می شود و هم با بچه هایم می توانم پیاده روی کنم. دوچرخه ثابت را بسیار دوست دارم و هروقت بچه ها را به پارک می برم خودم هم دوچرخه می زنم، دلیلش هم کالری سوزی زیاد و فواید آن است. اینکه توانستم ورزش کردن را در برنامه زندگی ام جای دهم، اولش سخت بود ولی کم کم وابسته شدم وعادت کردم.

چند ماهی برای ورزش کردن، به باشگاه رفتم ولی متاسفانه به خاطر بچه های کوچکم مجبور شدم نروم و الان در منزل ورزش می کنم و هر روز حلقه هم می زنم. فعلا خیلی نگران برگشت وزن هستم ولی می دانم که از پس آن برمی آیم و تحت هیچ شرایطی نمی خواهم به وزن قبلی برگردم. هدفم برای امسال، رسیدن به وزن ۶۷ کیلوگرم و ثابت نگه داشتن وزنم است. در طول رژیم، اصلا نا امید نبودم و با انرژی، مسیرم را ادامه می دادم. در مواقع گرسنگی، خوردن هویج و کاهو بسیار به من کمک می کرد و در مواقعی که وسوسه می شدم، خوردن هویج آرامم می کرد. در مهمانی ها هم کاملا بی توجه بودم و هدف برایم مهم تر از خوردنی های خوشمزه بود. همه اطرافیان، از اینکه اثری از آن آدم پر خور قبلی نیست متعجب می شدند! تمام موفقیتم را مدیون سایت دکتر کرمانی و گروه موفق به اندام هستم. بیشتر از طریق چت آنلاین با مشاورین برنامه در ارتباط بودم. آن ها هم سریعا پاسخگو بودند و دو هفته یک بار هم، مشاوران با من تماس می گرفتند که از آن ها تشکر و قدردانی می کنم. توصیه اصلی ام درباره غذا خوردن این است که اول فکر کنیم که چه غذایی می خواهیم بخوریم، دوم اینکه سلامت غذا را درنظر بگیریم و سوم اینکه آهسته و پیوسته غذا را میل کنیم. به نظر من امکان ندارد کسی توانایی رژیم گرفتن نداشته باشد. همه ما اراده داریم و فقط باید تصمیم بگیریم که شروع کنیم و از اراده مان استفاده کنیم. به همه ی چاق ها، توصیه می کنم که از همین لحظه شروع کنند، چرا که فردا برای شروع دیر است. رمز موفقیت من در یک جمله، تمرکز شدید روی هدفم و رعایت مو به موی رژیم دکتر کرمانی و نه گفتن محکم به بخور بخورهای درونم بود. در آخر از دکتر کرمانی تشکر می کنم که مرا به یک فرد جدید تبدیل کردند و باعث شدند از اسارت چاقی رهایی پیدا کنم. همچنین از تیم پر تلاش و پیگیر به اندام نیز تشکر ویژه دارم. خانم لیلا ابوالقاسم در گفت و گو با سایت دکتر کرمانی، برایمان از تجربه ها و رمز موفقیتش در کاهش وزن گفت که بخشی از آن را میتوانید در ادامه بشنوید:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
نرجس 1399/03/10
سلام بارژیم دکترکرمانی پرخوریهای عصبی هم درمان می شه ؟

کارشناس به اندام 1399/03/11

نرجس عزیز، تیم روانشناسی مجموعه دکتر کرمانی در طول رژیم همراه شما خواهند بود تا به شما در رفع مواردی از این دست کمک کنند. برای دریافت مشاوره از این تیم، می‌تونید با شماره تلفن 09123048918 تماس بگیرید.
آ 1398/06/24
به نظرم تعداد افرادی که از روی ضعف و حسادت پیام میذارن خیلی زیاده. چرا به این افراد عقده ای اجازه گذاشتن پیام داده میشه؟ فکر میکنم اگه این افراد مجبور بودن موقع پیام گذاشتن دوربین موبایل یا لپ تاپشونو روشن کنن و به همراه پیامشون عکسشون هم ارسال بشه, یه آدم فوق العاده چاق تو تصویر دیده میشد که از چشماش عقده و حسادت میباره.

کارشناس به اندام 1398/07/03

سلام. دوست عزیز به هر حال این سایت عمومی هست و همه می تونن نظرات، پیشهادات و انتقادات خودشون رو بیان کنن. اما امیدواریم که افراد اجازه توهین و تمسخر دیگران که کاملا به دور از انسانیت هست به خودشون ندن. ما همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات سازنده ی کاربران عزیزمون هستیم.
نوشین.ت 1396/05/24
تبریک میگم بهتتون. واقعا انقدر پشتکار جای تحسین داره. با داشتن زایمان داشتن این بدن واقعا عالیه.موفق باشید
لطف‌الله بهرو 1396/05/17
به‌نظر می‌رسد چیزی که شما تجربه کردید، "Anorexia Nervosa" باشد تا کاهش وزنِ اصولی با رژیم کاهش وزن!

کارشناس به اندام 1396/05/18

به نظر می رسد شما هم فقط از این بیماری نامش را بلد شدید! دوست عزیز بی اشتهایی عصبی کجا این خانم کجا بنده خدا زحمت کشیده لطفا ضعف خودتونو با کوبیدن دیگران نپوشونید
مریم 1396/05/12
بنظرم چاقی بیشتر بهتون میاد.