مصــاحبه اختصاصی

با میر علی اصغر هاشمی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

میرعلی اصغر هاشمی 60 ساله از تهران هستم. از ماه فروردین سال 97 با وزن 104 کیلوگرم در رژیم غذایی دکتر کرمانی ثبت نام کردم و تا 2 مهر 97 موفق به 19 کیلوگرم کاهش وزن شده ام. وزن فعلی ام 85 کیلوگرم است و با هماهنگی تیم پشتیبانی قرار است که تثبیت وزن را هم شروع کنم. در بین خانواده ام تنها همسرم اضافه وزن دارد. از 10 سال پیش اضافه وزنم شروع شد ولی با اضافه وزنم مشکل خاصی نداشتم. چندین بار رژیم های دیگر را هم رعایت کرده بودم ولی چون اصولی و مناسب نبود نتیجه نمی گرفتم و دور به حالت اول و بدتر بر می گشتم.

وزن اولیه: 104 کیلوگرم

وزن پایانی: 85 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 19 کیلوگرم

رژیم غذایی کاهش وزن خیلی راحت بود، راحت تر از آن چیزی که فکر میکردم و کاملا ذهنم با کمک تیم پشتیبانی آماده رژیم شده بود. با بنده تماس تلفنی می گرفتند و هر مشکلی که بود را برطرف می کردند و اصلا جای هیچ نگرانی باقی نمی ماند.

زیاد اهل تحرک و فعالیت نبودم و بخاطر همین تپل بودم. اجرای برنامه رژیم لاغری دکتر کرمانی، اراده محکم و قوی خودم و آمادگی ذهنی که پشتیبانی رژیم لاغری برایم فراهم کرده بودند بسیار عالی بود و هر روز بر تصمیم پایبندتر می شدم. احساس سلامتی و تندرستی که در طول رژیم به دست آوردم خیلی بهم انگیزه و انرژی می داد. دوما به هدف خودم یعنی کاهش وزن که قرار بود در آینده ای نزدیک به آن برسم بیشتر از همه مرا قوی می کرد. رژیم غذایی کاهش وزن خیلی راحت بود، راحت تر از آن چیزی که فکر می کردم و کاملا ذهنم با کمک تیم پشتیبانی آماده رژیم شده بود. با بنده تماس تلفنی می گرفتند و هر مشکلی که بود را برطرف می کردند و اصلا جای هیچ نگرانی باقی نمی ماند. با اینکه کم تحرک بودم ولی الان در کنار این رژیم، ورزش را مداوم انجام می دهم و تحرکم بسیار زیاد شده است. شنا و پیاده روی را در طول رژیم بسیار انجام می دهم و در خارج از خانه در پارک های مختلف پیاده روی می کنم و از انجامش لذت می برم. رژیم غذایی اصلا محدودیت غذایی نداشت و بر اساس علایقم لیست روزانه غذایی ام را تنظیم می کردم. هر جا هم که مهمانی می رفتیم بدون استثنا رژیم غذایی را کامل رعایت می کردم و مشکلی نداشتم. آش، آبگوشت و غذاهای نانی را خیلی در رژیم دوست دارم و در خانه درست می کنم، آخه غذاهای رستورانی میزان کالری بالایی دارد.

ایمان داشتم که باید به این راه ادامه دهم چر که نتیجه گرفتم و باید راه را کامل می رفتم. همسرم برای تهیه غذاهای رژیم خیلی با من همراه بود و بسیار تشویقم می کرد و همه از اینکه توانسته بودم موفق شوم تشویقم می کردند. در طول کاهش وزن هیچ دارویی استفاده نکردم و تنها با دستور غذایی دکتر پیش می رفتم. توصیه بنده به تمام کسانی که می خواهند رژیم بگیرند این است که: اولا، به موقع و به اندازه غذا بخورید. ثانیا، وعده های غذایتان را افزایش دهید یعنی سه وعده اصلی و سه میان وعده ولی حجم غذایتان را کاهش دهید. ثالثا قبل از شروع رژیم غذایی ذهن خود را کاملا اماده رژیم کنید تا در صورت هرگونه مشکلی نا امید نشوید. 80 درصد موفقیت من بخاطر آمادگی ذهنی و اراده قوی ام بود، 20 درصد بقیه هم برنامه غذایی و کارشناسان رژیم. هدف اصلی تان را کاهش وزن قرار دهید و سلامتی تان برای باقی عمر را تضمین کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
عباسعلی میرزایی 1397/07/16
بنده از نزدیک با آقای هاشمی 4 ماه پیش دیدار داشتم . بعد از سه ماه که ایشان را دو باره دیدم افزایش انرژی و تناسب اندام بدست آمده در عرض 3 ماه حیرت آور بود . رژیم غذایی که توضیح دادند بسیار ساده و طبق اصول علمی بود ولی همانطور که فرمودند آماده گی ذهنی و رعایت همین اصول ساده باید جدی گرفته شود لذا ابتدا باید آماده گی ذهنی و هدف داشته باشید و بعد شروع کنید تا موفق باشید انشالله.