غذای بیرون از خانه چقدر کالری اضافه دارد؟

یك بار بیرون غذا خوردن در مقایسه با خوردن غذا در خانه،‌ 200 كالری بیشتر به بدن افراد می رساند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، محققان متوجه شدند، كسانی كه بیرون از خانه غذا می خورند،‌ چه فست فود باشد و چه رستوران معمولی، كالری،‌ قند، چربی اشباع شده و نمك بیش […]

غذای بیرون از خانه چقدر کالری اضافه دارد؟ - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1217

تاریخ انتشار

غذای بیرون از خانه چقدر کالری اضافه دارد؟ - 4 - - اخبار

یك بار بیرون غذا خوردن در مقایسه با خوردن غذا در خانه،‌ 200 كالری بیشتر به بدن افراد می رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، محققان متوجه شدند، كسانی كه بیرون از خانه غذا می خورند،‌ چه فست فود باشد و چه رستوران معمولی، كالری،‌ قند، چربی اشباع شده و نمك بیش تری وارد بدن شان می شود.

«بین انگوین» از انجمن سرطان آمریكا و «لیزا پاول» از دانشگاه شیكاگو، اطلاعات مربوط به 12 هزار نفر را كه بین 20 تا 64 سال سن داشتند، بررسی كردند.

از این افراد خواسته شده بود در 2 روز متوالی به فست فود و رستوران معمولی بروند. نتیجه نشان داد، بعد از خوردن فست فود، انرژی كه فرد گرفته،‌ 194 كالری، ‌چربی اشباع شده 48/3 گرم،‌ قند 95/3 گرم و نمك 38/296 میلی گرم بیش تر از مواقع عادی بود.

غذا خوردن در رستوران هم 205 كالری اضافه، 52/2 گرم چربی اشباع شده بیش تر و 06/451 میلی گرم نمك اضافه را وارد بدن می كرد. به گزارش سایت دیلی میل،نتیجه این تحقیق به صورت آنلاین در مجله «Public Health Nutrition» منتشر شده است.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*