فقط 6 حبه قند در روز مصرف کنید

مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهند مصرف خود به خود مواد غذایی شیرین نمی‌تواند آنقدر بد باشد اما این مواد خوراکی از حداقل فایده‌های تغذیه‌ای برخوردار هستند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، قندها به دلیل کالری بالای آنها احتمال بروز چاقی را افزایش می‌دهند و خطر ابتلا به دیابت نوع دو را […]

فقط 6 حبه قند در روز مصرف کنید - 2 - - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 2 دقیقه

تعداد بازدید 11907

تاریخ انتشار

فقط 6 حبه قند در روز مصرف کنید - 4 - - اخبار مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهند مصرف خود به خود مواد غذایی شیرین نمی‌تواند آنقدر بد باشد اما این مواد خوراکی از حداقل فایده‌های تغذیه‌ای برخوردار هستند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، قندها به دلیل کالری بالای آنها احتمال بروز چاقی را افزایش می‌دهند و خطر ابتلا به دیابت نوع دو را بالا می‌برد.
بررسی‌های جدید نشان می‌دهند زنان به هیچ وجه نباید بیشتر از 17 کالری در روز از قند و یا شکر استفاده کنند این مقدار برابر 6 قاشق چای خوری یا 6 حبه قند است.
گفتنی است، این مقدار قند معمولاً در مواد لبنی و سبزیجات نیز وجود دارد و برای آگاهی از آن‌ها باید روی بسته‌محصولات غذایی را با دقت نگاه کرد.

گفتنی است، کربوهیدرات نیز شامل قند است و باید به آنها‌ توجه داشت و خانم‌ها با توجه به مقدار اضافه وزنی که بیشتر نسبت به مردان پیدا می‌کنند باید مصرف قند خود را به حداقل برسانند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند قند را نباید بی‌رویه مصرف کرد زیرا مصرف آنها خطرات زیادی را به ویژه برای زنان به دنبال دارد.

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-وحید 1402/08/02

سلام وقت بخیر من وقتی شیرین بار میخورم پیشانیم جوش در میاد چه کار کنم که به اندازه کافی هم نواد قندی خوردم دیگر جوش نزنم.

کارشناس به اندام 1402/08/03

سلام عزیزم به یکی از ترکیبات حساسیت دارین پس میل نکنید که حساسیتم هم تشدید نشه

تینا 1401/06/29

با سلام پدر من هم قند زیاد مصرف می کرد هم نمک و همیشه لاغر و شکمش به کمرش چسبیده بود.

باران حسینی 1401/06/09

میشه مضرات‌قندروبگید

کارشناس به اندام 1401/06/16

سلام باران جان .دیابت .بالا رفتن فشار خون .ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن.آسیب به دندان ها و....از مضرات مصرف زیاد قند هست