مصاحبه با آقای علی آرامی – کاهش وزن 67 کیلوگرم

با کاهش 67 کیلو گرم تولد دوباره داشتم متاسفانه پایه های جهان امروز بر زندگی ماشینی، دنیای الکترونیک ، خرید اینترنتی ، بی تحرکی ، کنترل های راه دور ، غذاهای رنگارنگ و غذاهای فست فود همه و همه دست به دست هم دادند که انسان های فربه بسازند… در نتیجه آمار سکته ها را […]

مصاحبه با آقای علی آرامی - کاهش وزن 67 کیلوگرم - 4 - - رکوردداران قدیم
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 9 دقیقه

تعداد بازدید 2470

تاریخ انتشار

با کاهش 67 کیلو گرم تولد دوباره داشتم

متاسفانه پایه های جهان امروز بر زندگی ماشینی، دنیای الکترونیک ، خرید اینترنتی ، بی تحرکی ، کنترل های راه دور ، غذاهای رنگارنگ و غذاهای فست فود همه و همه دست به دست هم دادند که انسان های فربه بسازند… در نتیجه آمار سکته ها را بیشتر کنند و سی، سی یو ها را پر کنند …… در این وضع اسفناک و آشفته ، انسان های حیرت انگیز و شجاع و سرشار از اراده و مصمم قسم می خورند که بت درونی و فرمان های بخور بخور را با اراده آهنین خود پایمال کنند

مصاحبه با آقای علی آرامی - کاهش وزن 67 کیلوگرم - 6 - - رکوردداران قدیم امروز دیداری داشتیم با یکی از قهرمانی که توانست با پیروی از سفارشات همایشهای تغذیه صحیح و تقویت اراده آقای دکتر کرمانی 67 کیلوگرم از وزن خود کم کند .

لطفاً خود را معرفی کنید و از وضعیت چاقی خود و خانواده تان بگوئید. از چه سنی افزایش وزن شما شروع شد ؟
سید علی آرامی .در خانواده من همه افراد سر وزن طبیعی هستن فقط من دچار چاقی بودم و از سن 7 سالگی شروع به چاق شدن کردم. و قبل از آن به قدری لاغر بودم که همه نگران وضیعت جسمانی من بودن.
وزن شما چقدر بود و چرا تصمیم به کاهش وزن گرفتی ؟
من قبل از اینکه وارد رژیم دکتر کرمانی بشوم 190 کیلو بودم که برای معافیت از خدمت سربازی بیشتر میخوردم و در فرم نظام وظیفه وزن 190 ثبت شده و به خاطر کار سنگینی که در تابستان دارم در کنار غذای زیادی که میخوردم لاغر هم میشدم تا اینکه یک روز برادر بزرگترم زنگ زد و گفت برات وقت دکتر کرمانی گرفتم ودر اولین جلسه متوجه شدم 13 کلیو از وزنم کم شده و با وزن 177 وارد برنامه شدم. تصمیم اولم این بود که به اندام زیبایی برسم و از شر نگاه های مردم و کارشناس شدنشون راحت شوم بعد از اینکه در همایش دکتر کرمانی شرکت کردم و از ضررهای چاقی با خبر شدم دیگه فقط به دنبال سلامتی بودم.
آیا چاقی ناراحتی یا مشکل برای سلامتی شما ایجاد کرده بود ، و آیا پس از کاهش وزن ناراحتی ها را بر طرف کرد ?
بله من از چاقی آسم گرفتم و حالا که 67 کیلو کم کردم تنفسم خیلی بهتر شده. قبلا اگر خیلی میتونستم سرپا بایستم 10 تا 15 دقیقه بود ولی الان ساعت ها بدون اینکه دردی احساس کنم میتوانم بایستم.
چطور با برنامه دکتر کرمانی آشنا شدید ؟ و چرا آن را انتخاب کردید .؟
قبلا دکتر کرمانی را می شناختم و تعریفش را شنیده بودم دیگران هم توصیه می کردن که من هم شرکت کنم ولی از خوردن لذت می بردم و نمی خواستم از آن دست بکشم.
یک خاطره از دوران رژیم تان ، که قدرت اراده شما را نشان می دهد بنویسید.
شغل من طوری است که باید به منزل مشتری ها بروم(نصاب کولر گازی)هرجا که میرفتم مشتری ها برای من دلسوزی میکردن. یک روز یکی از آنها به من گفت که هر روز ساعت 5 صبح از خواب بیدار شو و برو 10 کلیومتر پیاده روی کن و سر 1 ماه لاغر میشوی یا کسی بود که میگفت هیچی نخور فقط دوغ بخور ..خیلی بود از این توصیه های نادرست.
چه کسانی شما را در دوران رژیم تشویق ؟ و افرادی که با شما مخالفت کردند؟
افراد خانوادم همه مرا تشویق میکردن و بعضی از آشنایان بودند که میگفتن ول میکنی یا نمی توانی و من از حرف آنها بیشتر انرژی و انگیزه میگرفتم تا تشویق دیگران برای اینکه ثابت ثابت کنم میشه.
آیا در دوران رژیم سختی کشیدی و آیا صحیح است که هرکه که رژیم بگیرد اعصاب او به هم میریزد و قاطی میکند ؟

مصاحبه با آقای علی آرامی - کاهش وزن 67 کیلوگرم - 8 - - رکوردداران قدیم

سختی رژیم بیشتر روانی بود تا جسمانی این سخت بود افراد دیگه جلوی من هرچی که دوست دارن بخورن .اما برنامه رژیم دکتر خیلی خوب و متنوع است .
بعد از کاهش وزن چه احساسی دارید، ؟
وقتی تو خیابان راه میروم دیگر کسی نگاهم نمیکند و با دست نشانم نمیدهند .هر لباسی که بخواهم را میخرم .دیگه کسی توصیه های تخیلی بهم نمیکنه.
علت موفقیت را در چی می بینی ؟
به جرات میتوانم بگویم اگر شرکت در همایش و خواندن کتاب های دکتر نبود حتی یک کیلو هم نمیتوانستم کم کنم چون نگاه آدم به ضررهای چاقی و روش های صحیح غذا خوردن باز میکند.
مهم ترین و آخرین پیام و سفارش را برای چاق ها بفرستید ؟
من اول به فکر هیکل زیبا بودم ولی الان فقط به دنبال سلامتی هستم در آخر خواندن کتاب ها ی آقای دکتر را توصیه میکنم .از قدیم گفتن خواستن توانستن است من خواستم و توانستم.
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات