موثرترین درمان غیردارویی برای رفع افسردگی

اين يافته در آينده مي تواند راهکاري براي تشويق افراد به ورزش کردن باشد و از طرفي براي ارائه درمان هاي بهتر افسردگي نيز کارآمد خواهد بود. محققان موفق شدند ناحيه اي از مغز را که انگيزه براي ورزش ايجاد مي کند، شناسايي کنند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان،اين يافته در […]

موثرترین درمان غیردارویی برای رفع افسردگی - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 2 دقیقه

تعداد بازدید 1525

تاریخ انتشار

موثرترین درمان غیردارویی برای رفع افسردگی - 4 - - اخبار اين يافته در آينده مي تواند راهکاري براي تشويق افراد به ورزش کردن باشد و از طرفي براي ارائه درمان هاي بهتر افسردگي نيز کارآمد خواهد بود. محققان موفق شدند ناحيه اي از مغز را که انگيزه براي ورزش ايجاد مي کند، شناسايي کنند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان،اين يافته در آينده مي تواند راهکاري براي تشويق افراد به ورزش کردن باشد و از طرفي براي ارائه درمان هاي بهتر افسردگي نيز کارآمد خواهد بود.

«دورسل ميديل هانبولا» قسمت کوچکي از مغز است که مسئول ايجاد انگيزه است. به گزارش سايت «هلث نيوز»،در مطالعات مشخص شد که اين بخش از مغز تمايل به ورزش را در نمونه هاي آزمايشگاهي کنترل مي کند. ساختار «هانبولا» در نمونه هاي آزمايشگاهي و انسان ها مشابه است عملکرد اين قسمت مهم براي تنظيم خلق و خو و ايجاد انگيزه احتمالا در گونه هاي ديگر بايد مشابه باشد.ورزش، موثرترين درمان غيردارويي براي رفع افسردگي است.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*