مینی چیکن برگر

مینی چیکن برگر از آن غذاهایی است که کودکان خیلی زود عاشقش می شوند. حتی می توانید از این برگرهای خوشمزه در مهمانی های خود استفاده کنید و یا حتی با بزرگتر کردنشان به عنوان شامی خوشمزه و سالم میل نمایید. فهرست مطالب (کلیک کنید) مواد لازم:هنگام سرو:روش پخت:اطلاعات تغذیه ای:مواد لازم: 200 گرم نخود […]

مینی چیکن برگر
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 5 دقیقه

تعداد بازدید 6585

تاریخ انتشار

مینی چیکن برگر

مینی چیکن برگر از آن غذاهایی است که کودکان خیلی زود عاشقش می شوند. حتی می توانید از این برگرهای خوشمزه در مهمانی های خود استفاده کنید و یا حتی با بزرگتر کردنشان به عنوان شامی خوشمزه و سالم میل نمایید.

مواد لازم:

200 گرم نخود کنسرو شده، خشک

یک پیاز کوچک، که به خوبی خرد شده باشد

یک حبه سیر، خرد شده باشد

500 گرم مرغ ریز ریز شده

یک عدد سیب زمینی کوچک ( حدود 100 گرم )، رنده شده

روغن زیتون برای قلم مو زدن

هنگام سرو:

12 عدد نان کوچک فانتزی گرد

2 قاشق غذا خوری سس مایونز کم چرب

کاهو

خیار

گوجه

روش پخت:

گریل فر را تا دمای متوسط گرم کنید. نخود ها را در مخلوط کن یا گوشت کوب تبدیل به خمیر کنید. به همراه پیازها، سیر، مرغ، و سیب زمینی درون یک کاسه قرار دهید. خوب میکس کنید و سپس چاشنی بزنید. این میکس را می توانید به صورت منجمد تا بیش از یک ماه نگهداری کنید.

یک سینی پخت را با فویل بپوشانید، میکسی که درست کردید را به 12 قسمت تقسیم کنید و هر کدام را به شکل مینی برگر در بیاورید. 12 قسمت را درون سینی پخت بچینید. با قلم مو روی آنها روغن زیتون بمالید و سپس 10 دقیقه گریلشان کنید، در این بین یک مرتبه برشان گردانید. میکسی که گریل کردید را می توانید برای مصرف های بعدی در یخچال نگه دارید و هر بار تنها 2 دقیقه در مایکروفر روی درجه بالا گرمشان کنید.

نان ها را به دو قسمت تقسیم کنید و زیر گریل تستشان کنید، البته اگر دوست دارید. روی نان ها مایونز بمالید. روی آنها چیکن برگرتان را بگذارید، و سپس خیار، گوجه، و کاهو، در پایان نیز نیمه دوم نان.

اطلاعات تغذیه ای:

مواد گفته شده در این دستور پخت برای 12 وعده در نظر گرفته شده است. هر وعده شامل یک نان فانتزی کوچک و یک چیکن برگر می باشد.

اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط به یک وعده از این غذا می باشد.

کالری: 144

چربی در یک وعده: 3 گرم

چربی اشباع در یک وعده: 1 گرم

کربوهیدرات در یک وعده: 18 گرم

قند در یک وعده: 3 گرم

فیبر در یک وعده: 2 گرم

پروتئین در یک وعده: 13 گرم

سدیم در یک وعده: 0.4 گرم


کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*