هشدار: آیا می‌خواهید به هر قیمتی لاغر شوید؟

متأسفانه شيّادان، براي افزايش درآمد، دست به هر كاري مي‌زنند؛ چنين افرادي از مدتي قبل‌ در برخي از مراكز زيبايي و ورزشي در مناطق مختلف ايران، تجارت مرگ‌آفرين جديدي را شروع كرده‌اند. اين افراد به توزيع مواد محركه شيشه در آرايشگاه‌هاي زنانه و باشگاهاي ورزشي پرداخته‌اند. آنان از رغبت و گرايش شديد خانم‌ها جهت داشتن […]

امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 4 دقیقه

تعداد بازدید 2081

تاریخ انتشار


هشدار: آیا می‌خواهید به هر قیمتی لاغر شوید؟ - 4 - - رژیم لاغری

متأسفانه شيّادان، براي افزايش درآمد، دست به هر كاري مي‌زنند؛ چنين افرادي از مدتي قبل‌ در برخي از مراكز زيبايي و ورزشي در مناطق مختلف ايران، تجارت مرگ‌آفرين جديدي را شروع كرده‌اند. اين افراد به توزيع مواد محركه شيشه در آرايشگاه‌هاي زنانه و باشگاهاي ورزشي پرداخته‌اند. آنان از رغبت و گرايش شديد خانم‌ها جهت داشتن وزن مناسب، سوء استفاده كرده، مادة مرگبار شيشه را به آنان معرفي مي‌كنند و مي‌كوشند چنين توجيه كنند كه شيشه از مواد مورفين نيست و فرد مصرف‌كننده، به اين ماده اعتياد پيدا نمي‌كند. آنان شيشه را ماده‌اي معرفي مي‌كنند كه مي¬تواند سبب ايجاد تمركز، احساس شادابي، افزايش توان جنسي، كاهش وزن و بيداري در شب امتحانات باشد.
با ابراز تأسف به تازگي مادة مخدر شيشه به تركيب قرص‌هاي لاغري تأييد نشده از سوي وزارت بهداشت نيز اضافه شده و از راه اينترنت و كانال‌هاي ماهواره‌اي، در قالب قرص‌هاي لاغركنندة تضميني، به فروش مي‌رسد. شيشه، مادة محرك بسيار قوي و به شدت اعتيادآوري است كه به مغز آسيب مي‌رساند و از اين رو خطرناك‌ترين مادة مخدر محسوب مي‌شود. حتي يك‌بار مصرف شيشه، فرد را درگير اعتياد مي‌كند و تنها يك بار امتحان كردن اين مادة شوم، عوارض عصبي و رواني به همراه داشته، عملكرد فرد را مختل مي‌كند.

هشدار: آیا می‌خواهید به هر قیمتی لاغر شوید؟ - 6 - - رژیم لاغری


امكان دارد اين ماده، پس از مدتي با تأثير بر سيستم رواني، فرد مصرف‌كننده را به تجاوز، قتل يا سرقت وادار كند. اين ماده مي‌تواند آسيب‌هاي جدي به كليه و كبد، كاهش شديد وزن، توهم، هذيان، اختلال در بينايي و شنوايي، پرخاش‌گري، وسوسه، كم‌خوني، احساس خستگي مزمن، سقط جنين و ناتواني شديد جنسي را سبب شود. مصرف اين ماده ميل جنسي را افزايش نمي‌دهد، بلكه سبب مهارگسيختگي شديد جنسي مي‌شود؛ همچنين سوءظن بيمارگونه، معتادان به شيشه را به سمت جنايت‌هايي فجيع سوق مي‌دهد كه اين ايجاد بدبيني و جنون، مهم‌ترين و خطرناك‌ترين عارضة اين ماده است.

شاد ،سالم و سرافراز باشيد
دكتر محمد صادق كرماني /ن . پ : 18944

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*