پاستا و کدو سبز

در یخچال کدو سبز دارید اما نمیدانید با آن چه کنید؟ یا شاید دوست دارید استفاده جدیدی از کدو سبز ها بکنید، امروز به شما یاد میدهیم از کدو سسی خوش طعم برای پاستا درست کنید. مواد لازم: نمک فلفل 225گرم ماکارونی طرح دار 4 عدد پیازچه، ریز ریز شده 2 قاشق غذا خوری روغن […]

امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 4 دقیقه

تعداد بازدید 5215

تاریخ انتشار

پاستا و کدو سبز - 2 - - آشپزی رژیمی

در یخچال کدو سبز دارید اما نمیدانید با آن چه کنید؟ یا شاید دوست دارید استفاده جدیدی از کدو سبز ها بکنید، امروز به شما یاد میدهیم از کدو سسی خوش طعم برای پاستا درست کنید.

مواد لازم:

نمک فلفل
225گرم ماکارونی طرح دار
4 عدد پیازچه، ریز ریز شده
2 قاشق غذا خوری روغن زیتون
28گرم کدو، به شکل قطعات مکعبی خرد شده باشد
یک چهارم فنجان سرکه سفید
یک مشت کوچک جعفری خرد شده و تازه
3 قاشق غذا خوری پنیر پیتزای رنده شده 2
قاشق چای خوری کره

روش پخت:

داخل یک قابلمه آب بریزید و آب را به جوش بیاورید، تا جایی که آب طعم بگیرد نمک بریزید، ماکارونی را اضافه کنید و به مدت آنچه روی بسته اش گفته بپزید. قبل از خالی کردن قابلمه یک فنجان از آب آن را بردارید.
در یک ظرف بزرگ که درب نیز داشته باشد، پیازچه و روغن را روی حرارت متوسط به مدت یک دقیقه بپزید، در حال پخت ظرف را تکان دهید. کدو را اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه بپزید، ظرف پخت را گهگاه تکان دهید.
سرکه را اضافه کنید، و اجازه دهید بجوشد، دو قاشق غذا خوری نعنا اضافه کنید، نمک اضافه کنید تا طعم بگیرد، شعله را کم کنید درب ظرف را بگذارید و تا زمانی که کدوها نرم شوند پخت را ادامه دهید، حدود 5 دقیقه دیگر.
پاستا را به قابلمه ای که در آن پخته بود برگردانید، ترکیب کدو را اضافه کنید، 3 قاشق غذا خوری پنیر پیتزا رنده شده و یک چهارم فنجان مایعی که هنگام پخت ماکارونی برداشته بودید را اضافه کنید. کاملا با هم ترکیب کنید، نمک، فلفل و اگر خواستید مقدار بیشتری مایعی که هنگام پخت ماکارونی برداشتید اضافه کنید.
کره و مقداری دیگر جعفری را با هم ترکیب کنید، و هنگام سرو بین دو بشقاب تقسیم کنید. کره و جعفری را روی ماکارونی خود بریزید.

اطلاعات تغذیه ای:

مواد گفته شده برای دو وعده در نظر گرفته شده است.
کالری در هر وعده: 640
چربی در هر وعده: 12 گرم
پروتئین در هر وعده: 20 گرم
کربوهیدرات در هر وعده: 68 گرم
فیبر در هر وعده: 4 گرم
سدیم در هر وعده: 746 میلی گرم
کلسترول در هر وعده: 16 میلی گرم

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*