کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند

کودکان و نوجوانان شهری بیشتر به آلرژی مبتلا می‌شوند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مطالعات جدید حاکی از آن است کودکانی که در شهر زندگی می‌کنند بیشتر در معرض خطر ابتلا به آلرژی مواد غذایی قرار دارند. محققان با بررسی بر روی 516 کودک شهری در شهرهای بالتیمور، بوستون، نیویورک و سنت […]

کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1251

تاریخ انتشار

کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند - 4 - - اخبار کودکان و نوجوانان شهری بیشتر به آلرژی مبتلا می‌شوند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مطالعات جدید حاکی از آن است کودکانی که در شهر زندگی می‌کنند بیشتر در معرض خطر ابتلا به آلرژی مواد غذایی قرار دارند.
محققان با بررسی بر روی 516 کودک شهری در شهرهای بالتیمور، بوستون، نیویورک و سنت لوئیس از بدو تولد تا سن 5 سالگی به نتایجی دست یافتند.
آنها دریافتند 10 درصد این کودکان به شیر، تخم مرغ و یا بادام زمینی آلرژی دارند. بر اساس اعلام آمار موسسات ملی بهداشت آمریکا، شش درصد از کودکان خردسال و حدود سه ساله در ایالات متحده حداقل یک آلرژی غذایی دارند.
بر اساس یافته‌های منتشر شده در مجله Allergy and Clinical Immunology محققان در تحقیقات قبلی دریافتند کودکان شهری بیشتر در معرض خطر ابتلا به آسم و آلرژی‌های زیست محیطی قرار دارند.

آلرژی غذایی شایع‌ترین نوع آلرژی در میان کودکان است. آلرژی به بادام زمینی شش درصد، تخم مرغ چهار درصد و شیر دو درصد است.
دکتر رابرت وود، مدیر آلرژی و ایمونولوژی اطفال در مرکز کودکان دانشگاه جانز هاپکینز، اظهار کرد: این یافته‌ها برای پیشگیری افراد در معرض خطر و کودکان بسیار مفید است.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*