یک میوه تابستانی خوشمزه که خستگی تان را برطرف می کند

زردآلو بهترین خوراک اعصاب است. توصیه می‌شود کسانی که اهل مطالعه و تفکر هستند از این میوه استفاده کنند. این میوه بیشتر از سایر میوه‌ها حاوی ویتامین A است و همین امر باعث تقویت بینایی چشم ها می‌شود. طول عمر سلول‌ها را زیاد کرده و توانایی فعالیت را افزایش می‌دهد؛ در نتیجه موجب افزایش طول […]

یک میوه تابستانی خوشمزه که خستگی تان را برطرف می کند - 2 - - اخبار
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1038

تاریخ انتشار

یک میوه تابستانی خوشمزه که خستگی تان را برطرف می کند - 4 - - اخبار زردآلو بهترین خوراک اعصاب است. توصیه می‌شود کسانی که اهل مطالعه و تفکر هستند از این میوه استفاده کنند. این میوه بیشتر از سایر میوه‌ها حاوی ویتامین A است و همین امر باعث تقویت بینایی چشم ها می‌شود. طول عمر سلول‌ها را زیاد کرده و توانایی فعالیت را افزایش می‌دهد؛ در نتیجه موجب افزایش طول عمر می‌گردد.

زردآلو برای ورزشکاران، اشخاص کم‌خون، افراد خسته و کسانی که از شدت کار فرسوده شده‌اند، زنان باردار و کسانی که دوره‌ی نقاهت را می‌گذرانند توصیه و تجویز می‌شود. هم‌چنین این میوه به علت دارا بودن گروه ویتامین‌های B، برای درمان بیماری‌های عصبی و روحی و روانی، خمودگی، بی‌خوابی و خستگی شدید، گیجی و فراموشی مفید است.

زردآلو آرام بخش اعصاب و نشاط انگیز است. زرد‌آلو اعصاب را تقویت می‌کند و برای کسانی که کار فکری انجام می‌‌دهند توصیه می‌گردد. تصفیه کننده خون است. عروق را باز می کند. بوی بد دهان را رفع می کند. تب بر است. به علت داشتن کبالت برای کم خونی مفید است. التهاب مفاصل را برطرف می کند. ضد نرمی استخوان است .
زردآلو، خنک و اشتها آور است و باعث رفع تشنگی و عطش می شود. برای رفع یبوست و بواسیر مفید است.
زردآلو را هميشه قبل از غذا بخوريد و هسته‌اش را نيز همراه آن مصرف کنيد، زيرا هسته شيرين زردآلو ضد نفخ بوده و هضم آن را آسان مى‌سازد.هسته زردآلو تقویت کننده قوای جنسی است.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*