یک پخت و پز به اندامی

همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مسابقه آشپزی در مجموعه به اندام دکتر کرمانی برگزار شد. در این مسابقه درون سازمانی تعداد زیادی از کارکنان مجموعه به اندام شرکت کردند که استوری های مربوط به آن را، روزهای گذشته در پیج اینستاگرام دکتر کرمانی مشاهده کردید. هدف از برگزاری این مسابقه ترویج پخت و مصرف […]

یک پخت و پز به اندامی
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 2 دقیقه

تعداد بازدید 2373

تاریخ انتشار

یک پخت و پز به اندامی

همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مسابقه آشپزی در مجموعه به اندام دکتر کرمانی برگزار شد. در این مسابقه درون سازمانی تعداد زیادی از کارکنان مجموعه به اندام شرکت کردند که استوری های مربوط به آن را، روزهای گذشته در پیج اینستاگرام دکتر کرمانی مشاهده کردید.

هدف از برگزاری این مسابقه ترویج پخت و مصرف غذای سالم بود. معیار انتخاب غذای سالم در این مسابقه، کم کالری بودن غذا بوده است که در طبخ آنها از محصولات ارگانیک استفاده شده و میزان چربی و نمک و سایر افزودنی های آن نیز در حد مجاز و متعادل باشد. داوری این مسابقه توسط مربی آشپزی انجام شد و میزان کالری، طعم غذا و نوع تزئین از جمله فاکتورهایی بود که مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

در پایان مسابقه، دو نفر اول که بیشترین امتیازها را در تمام بخش های بالا کسب کرده بودند به عنوان برگزیده معرفی شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

جوایز نفرات اول و دستور پخت و تصاویر غذاهایشان را در روزهای آینده منتشر خواهیم نمود.

 

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*