با انرژی و اعتماد به نفس بالا لباس می پوشم

آقای حسن فلاح رضایی 32 ساله وزن اولیه :  116 کیلوگرم وزن پایانی : 91 کیلوگرم من زمانی تصمیم به گرفتن رژیم غذایی کردم که دیگر از چاقی خسته شده بودم. با اینکه قد من 187 سانتیمتر بود ولی وزن 116 کیلویی که داشتم کلافه ام کرده بود. اضافه وزنی که داشتم از ریزه‌خواری، توجه […]

رکورددار رژیم لاغری دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 4 دقیقه

تعداد بازدید 4015

تاریخ انتشار

رکورددار رژیم لاغری دکتر کرمانی
آقای حسن فلاح رضایی
32 ساله
وزن اولیه :  116 کیلوگرم
وزن پایانی : 91 کیلوگرم

من زمانی تصمیم به گرفتن رژیم غذایی کردم که دیگر از چاقی خسته شده بودم. با اینکه قد من 187 سانتیمتر بود ولی وزن 116 کیلویی که داشتم کلافه ام کرده بود.
اضافه وزنی که داشتم از ریزه‌خواری، توجه نداشتن به صبحانه و البته به موقع نبودن وعده های غذایی نشات می گرفت. چاقی باعث شده بود که زود خسته بشم – موقع راه رفتن به نفس نفس بیافتم و از همه مهمتر اینکه لباس هایی که از قبل داشتم هیچ کدام به تنم اندازه نبود علاوه بر اینها، نداشتن اندامی مناسب باعث افسردگی و عدم اعتماد به نفسم شده بود.
ولی با گرفتن یک رژیم خوب و کمی صبر و تحمل به پیروزی رسیدم و در عرض 6 ماه، 25 کیلو وزنم را کم کردم و به وزن 91 کیلو رسیدم و اراده خودم رو به همه نشون دادم. طوری که همه تحسینم کردند.
دلیل اینکه رژیم غذایی دکتر کرمانی را انتخاب کردم، سابقه درخشان و موفقیت هایی بود که دیگران به کمک ایشان کسب کرده بودند و بعضی از اطرافیانم هم که قبلا به دکتر کرمانی مراجعه کرده بودند، کاملا راضی بودند.
از ویژگی های برنامه به اندام دکتر کرمانی اینه که محدودیتی در نوع غذا نداره و به قولی کسی که در حال گرفتن رژیم است حق انتخاب غذای دلخواهش را داره و خیلی اصولی رژیم پیش می ره و بدون اینکه سختی آنچنانی کشیده باشی تاثیرش رو کاملا حس می کنی.
بعد از موفقیت در رژیم دکتر کرمانی، واقعا احساس خوبی دارم و کاملا حس سبکی که قبلا داشتم بهم برگشته. با انرژی و اعتماد به نفس بالا لباس می پوشم و خیلی خوشحالم لباسهایی که برام تنگ بود الان برام بزرگ هم شده و این یعنی موفق بودم …
در آخر باید بگم که با اراده میشه هر کاری کرد ولی بی اراده دنیا هم جمع بشه کاری از پیش نمیره.
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*