حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنید!

شیلا رهبری مصاحبه اختصاصی ما با شیلا رهبری جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی خانم شیلا رهبری 28 ساله و ساکن استان گیلان، جدیدترین رکورددار سایت است که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی در کمتر از 6 ماه، 20 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید هدفم برای امسال، رسیدن به […]

حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنید!
5 از 5

زمان مطالعه 8 دقیقه

تعداد بازدید 82999

تاریخ انتشار

شیلا رهبری

حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنید! - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی ما با شیلا رهبری جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنید! - 11 - - رکوردداران قدیم
خانم شیلا رهبری 28 ساله و ساکن استان گیلان، جدیدترین رکورددار سایت است که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی در کمتر از 6 ماه، 20 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید هدفم برای امسال، رسیدن به وزن ایده ال است. من هرگز ناامید نشدم و نگران نیستم وزنم دوباره برگردد چون دیگر درست غذاخوردن را یاد گرفته ام.گزیده ای از صحبت های ایشان را در ادامه بخوانید:
بعد از اولین زایمانم در سال 89 دیگر به وزن اولیه ام برنگشتم روز به روز چاق و چاق تر شدم. بعد از زایمان دوم خجالت می کشیدم در جمع فامیل حاضر شوم و گاهی حتی مرا نمی شناختند!

وزن اولیه: 80 کیلوگرم

وزن پایانی : 60 کیلوگرم
میزان کاهش وزن (تا کنون): 20 کیلوگرم

خانواده ام اصرار داشتند که هرچه سریع تر لاغر شوم و یکی از دوستانم که با رژیم دکتر وزن زیادی کم کرده بود، به من امید می داد که حتما لاغر می شوی، بعد از آن رژیم را شروع کردم. دو هفته اول وقتی روی ترازو می رفتم، با دیدن 2 کیلو کاهش وزنم تازه متوجه شدم همه بیماری ها از جمله چاقی به خاطر خوردن زیاد است. در خانواده ما فقط من و برادرم اضافه وزن داشتیم که به لطف دکتر کرمانی، مشکل هردوی ما حل شد. البته ناگفته نماند رژیم شیر دهی من باید طوری پیش می رفت که خیلی آهسته وزنم را کم می کردم که خودم و فرزندم صدمه نبینیم.

حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنید! - 13 - - رکوردداران قدیم
من رژیمم را با وزن ۸۰ کیلوگرم شروع کردم و تاکنون ۲۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته ام و به وزن سلامتم رسیده ام. برای رسیدن به وزن ایده آل باید 6 کیلوگرم دیگر وزن کم کنم و همچنان در رژیم هستم.
یک ماه اول رژیم کمی سخت بود ولی با گذشت زمان راحت شد و الان خیلی خوشحالم، چون هرجا که می روم، صحبت از اراده و لاغری من هست. خوشحالم از اینکه توانستم جلوی بسیاری از بیماری ها را بگیرم و متوجه اشتباهم شوم. همین سلامتی است که به من انگیزه می دهد تا این سبک زندگی را ادامه دهم.در رژیم دکتر کرمانی از لیست دلخواه و استاندارد استفاده کردم که خیلی خوب بود و راضی بودم. هر غذایی که دوست داشتم در این لیست بود، حتی غذاهای محلی خودمان.. در طول رژیم، چون شیر می دادم احساس گرسنگی نداشتم چون سهمیه شیر دهی داشتم. ولی در مهمانی ها غذاهایی را انتخاب می کردم که سالم ترین بودند. شیر و خرما و ماهی برای من بهترین و سالم ترین غذاهاست.
همچنین با کمک مشاورهای بسیار خوب برنامه رژیم، توانستم ورزش کردن را به عنوان یک عادت در برنامه روزانه ام قرار دهم. ورزش های تردمیل و حلقه را انجام می دادم چون با وجود بچه کوچکم، می توانستم همین ورزش ها را در خانه انجام دهم.
حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنید! - 15 - - رکوردداران قدیم
دیگر درست غذا خوردن را یاد گرفته ام
هدفم برای امسال، رسیدن به وزن ایده ال است. من هرگز ناامید نشدم و نگران نیستم وزنم دوباره برگردد چون دیگر درست غذاخوردن را یاد گرفته ام. در طول رژیم، کتاب های «معجزه ای برای چاق ها» و «جلوگیری از چاقی در دوران بارداری و شیردهی» تالیف دکتر کرمانی را چندبار مطالعه کردم که واقعا مفید بودند. CD های دکتر نیز در تقویت اراده ام تاثیر زیادی داشت. تشویق ها و حمایت خواهران و دوستانم و دیدن عکس افراد چاقی که با رژیم دکتر کرمانی لاغر شده بودند، هم به من انگیزه و نیرو می داد.
3 توصیه اصلی ام درباره غذا خوردن این است که آرام غذا بخورید، به اندازه کافی در بشقابتان غذا بریزید و زود هم از سر سفره بلند شوید.
به کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خود نمی ببینند پیشنهاد می کنم حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنند یا کتاب ها و CDهای ایشان را ببینند و مطالعه کنند.
رمز موفقیت من این بود که با کمک پروردگار و اراده قوی و با رعایت مو به موی رژیم دکتر کرمانی توانستم به وزن سالم برسم و از این بابت بسیار خوشحالم. در پایان از مجموعه به اندام نیز تشکر ویژه دارم.
خانم شیلا رهبری در گفت و گو با سایت دکتر کرمانی، برایمان از تجربه ها و رمز موفقیتش در کاهش وزن گفت که بخشی از آن را میتوانید در ادامه بشنوید:


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
نااشنا 1400/02/30

سلا من ۱۳سالمه و ۶۹کیلو هستم ک چربی ران زیاد دارم میخواهم لاغر کنم و اندامم خیلی خوب بشه چیکارکنم؟؟؟؟؟

کارشناس به اندام 1400/03/07

سلام دوست عزیز با پیاده روی و ورزش روزانه و تغذیه سالم و مناسب می تونید به وزن دلخواهتون برسید

ناشناس 1399/09/26

من 14سال دارم و 52کیلو هستم دور مچ 15وقدم هم 165است به نظر شما من چند کیلو اضافه وزن دارم ضمناً بعد از دو ماه 15ساله می شوم

کارشناس به اندام 1399/10/09

دوست عزیز، شما میتونید با وارد کردن اطلاعات در قسمت محاسبه شاخص توده بدنی میزان اضافه وزنتون رو مشخص کنید. برای کاهش وزن شما باید با یک برنامه غذایی اصولی پیش برید مخصوصا اینکه در سن رشد هستین و برنامه غذایی اشتباه موجب اختلال در روند رشدیتون میشه. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.

.. 1399/09/24

سلام من احمدی هستم خواهم در دوسه ماه نزدیک ۱۵کیلو وزن کم کنم وزنم ۸۰کیلو قدم۱۶۴سانت دور کمر۱۱۳سانت سن ۱۵

کارشناس به اندام 1399/09/25
فاطمه الماسی 1399/09/21

رژیم دکتر خیلی عالی هستش من خیلی راضیم

کارشناس به اندام 1399/09/24

فاطمه عزیز، ممنون از اینکه همراه ما هستین .

رحمانه سادات 1399/08/16

سلام من خانم هستم ۵۸ سن دارم وزنم ۸۲ است قدم ۱۵۴ دور مچ ۱۷ است خواستم وزنم را کم کنم واز شما راهنمایی میخوام متشکرم

کارشناس به اندام 1399/08/20

دوست عزیز، برای رسیدن به وزن مناسب داشتن یه برنامه غذایی مناسب مهمه. برنامه ای که به سلامتیتون آسیب نرسونه و بعد از یه مدت وزن برنگرده. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.

روشا من روی گونم جوشای چرکی بزرگ دارم هیچ جوری خوب نمیشه باید چکار کنم 1399/04/20

سلام خسته نباشید من جوش های بزرگی روی گونه هام دارم باید چکارش کنم

کارشناس به اندام 1399/04/21

دوست عزیز، جوش روی گونه‌ها می‌تونه به علت آلودگی وسایلی مثل روبالشی و یا تلفن همراه باشه. همینطور کسانی که عادت دارن مدام به صورتشون دست بکشن هم در معرض جوش روی گونه هستند.

ناشناس 1399/03/18

من 14سالمه قدم 156وزنم 55بنظرتون من باید چقد وزن کم کنم تا خوش اندام بشم لطفاً خواهش میکنم راه حل بدین ممنون من از چاقی دیگ خسته شدم

کارشناس به اندام 1399/03/19

دوست عزیز، اول از همه شما باید BMI بدنتون رو محاسبه کنید. BMI به شما کمک می کنه تا با وارد کردن اطلاعاتی مثل قد، وزن، سن، جنسیت و دور مچ از میزان اضافه وزنتون مطلع بشین. برای محاسبه ی BMI به این لینک مراجعه کنید. شما می تونید با رژیم غذایی وزنتون رو کم کنید و با ورزش از افتادگی پوست در دوران رژیم جلوگیری کنید. سعی کنید در کنار وعده های غذایی حتما سالاد بدون سس یا کم سس استفاده کنید تا حجم معدتون رو پر کنه و باعث بشه غذای کمتری میل کنید. پروتئین ها هم گزینه ی خوبی برای کاهش وزن هستن. مثلا مصرف گوشت مرغ، ماهی، گوسفند، تخم مرغ و … در وعده های اصلی موجب می شه هم سریع تر سیر بشید و هم دیرتر احساس گرسنگی کنید. نوشیدن آب فراوان هم موجب میشه تا بدنتون دچار کمبود آب نشه، چون ما گاهی اوقات تشنگی رو با گرسنگی اشتباه می گیریم. و اما از همه مهمتر برای کاهش وزن باید در خودتون انگیزه ایجاد کنید و اهدافی رو برای خودتون تعیین کنید. چون کاهش وزن یک مسئله ی کاملا روحی هستش، بنابراین باید از نظر ذهنی آمادگی کامل رو داشته باشید. با خوندن مصاحبه ی رکوردداران سایت می تونید در خودتون انگیزه ی کافی برای این کار رو به وجود بیارین. ما و پشتیبان های ما هم در کنار شماییم و تا رسوندن شما به وزن ایده آل همراهیتون خواهیم کرد.

سحر 1399/03/18

سلام وخسته نباشیدمن خیلی اضافه وزن دارم ومیخوام لاغربشم 25سالمه میتونم بپرسم مطب اقای دکتر کجاهستش

کارشناس به اندام 1399/03/19

سحر عزیز، در حال حاضر دریافت رژیم تنها به صورت آنلاین انجام می‌شه و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد. هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید.

ماریا 1399/03/17

سلام من قدم ۱۶۴ وزنم ۶۵،سن چهل سال ،زن میخواستم پنج کیلو در مدت یک ماه کم کنم باید چه کار کنم

کارشناس به اندام 1399/03/18

ماریای عزیز، برای دریافت رژیم روی این لینک کلیک کنید.

M.H 1399/03/11

سلام .من 30سالمه و 164قد ووزن 80کیلو هستم . کالری شماری میکنم . وخیلی ورزش میکنم تقریبا هر 5روز درهفته 50دقیقه ورزش میکنم .ولی وزن کم نمیکنم .علتش چیه لطفا راهنماییم کنید

کارشناس به اندام 1399/05/02

دوست عزیز، برای کاهش وزن نکته ی مهم این هست که کالری هایی که می سوزونید از میزان کالری هایی که دریافت می کنید بیشتر باشه. اما این تنها میزان کالری ها نیست که اهمیت داره، بلکه کیفیتشون هم مهمه و حتی اهمیت بیشتری داره مثلا برای وعده ی اصلی مصرف پروتئین هایی مثل ماهی، گوشت و سینه مرغ اصلا برابر با کربوهیدرات هایی مثل ماکارونی، برنج و نان نیست یا برای میان وعده به هیچ وجه آجیل با شیرینی از نظر ارزش غذایی برابری نمی کنه، چون در این مثال ها پروتئین و آجیل ها شما رو خیلی زود سیر می کنه و حتی موجب می شه دیرتر گرسنه بشید. البته این به معنی حذف کربوهیدرات ها نیست، چون بدن ما به همه ی گروه های غذایی نیاز داره بلکه منظور نسبت اونها به هم هست. به این معنا که برای کاهش وزن باید میزان مصرف پروتئین های شما نسبت به کربوهیدرات ها بیشتر باشه. احتمال دیگه‌ای که در مورد شما وجود داره اینه که دچار استپ وزن شده باشید. درصورتیکه کالری دریافتی شما کمتر از 800 الی 1000 باشه دچار استپ وزن خواهید شد. دریافت‌های رژیم‌های متعدد هم از دیگر عواملی هست که موجب استپ وزن می‌شه. پیشنهاد می‌کنیم از یه برنامه غذایی و ورزشی استاندارد و اصولی پیروی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

معصومه 1399/01/07

سلام من قدم 150 و وزنم 49 می شه کمکم کنید زود لاغر شم

کارشناس به اندام 1399/01/12

سلام و روزتون بخیر. دوست عزیز به نظر نمی رسه نسبت به قدتون وزنتون بالا باشه. توصیه ی ما این هست که اول از همه برای اینکه از میزان اضافه وزنتون مطلع بشین، BMI بدنتون رو محاسبه کنید برای محاسبه ی BMI به این لینک مراجعه کنید و اطلاعاتی مثل وزن، قد، سن، دور مچ و جنسیت رو وارد کنید. در صورتی که وزنتون در محدوده ی سلامت نبود ما با ارائه ی رژیم در خدمت شما هستیم.

فاطمه جرجندی رحمت ابادی 1398/12/06

من خیلی نگرام که وزن بالاست ناراحت هستم ازاینگه اینطوری . سن خیلی کمی دارم. سن من ۲۳

کارشناس به اندام 1398/12/10

سلام دوست عزیز برای کاهش وزن باید در خودتون انگیزه ایجاد کنید و اهدافی رو برای خودتون تعیین کنید. چون کاهش وزن یک مسئله ی کاملا روحی هستش، بنابراین باید از نظر ذهنی آمادگی کامل رو داشته باشید. با خوندن مصاحبه ی رکوردداران سایت می تونید در خودتون انگیزه ی کافی برای این کار رو به وجود بیارین. ما و پشتیبان های ما هم در کنار شماییم و تا رسوندن شما به وزن ایده آل همراهیتون خواهیم کرد. امیدواریم هر چه زودتر مصاحبه ی شما رو به عنوان رکورددار کاهش وزن در سایت منتشر کنیم. برای دریافت رژیم می تونید به این لینک مراجعه کنید.

یاسی 1398/11/07

سلام من قدم 163وزنم84سنم34خیاطی میکنم نمیتونم پیاده روی کنم دوس دارم لاغربشم ممنونم کمکم کنید

کارشناس به اندام 1398/11/10

سلام دوست عزیز. ببینید دوست خوبم ورزش به طور کلی شاید نتونه زیاد روی کاهش وزن تاثیر بگذاره اما بی تاثیر هم نیست، به علاوه از تحلیل عضلانی بدن هم جلوگیری می کنه. شما با یک رژیم غذایی صحیح به راحتی می تونید وزن کم کنید، اما برای اینکه پوستتون شل نشه توصیه می کنم در کنار رژیم در منزل هم که شده ورزش کنید. برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید

حبیبه 1398/11/04

سلام من ۳۸ ساله قد۱۵۸ وزن ۷۳ تمام اضافه وزنم در قسمت سینه وشکم میباشد در قسمت بالاتنه چاقم قند خونم لب مرز میخوام سالم وخوش تیپ بشم چه کنم

کارشناس به اندام 1398/11/05

سلام و روز بخیر. دوست عزیز حتما می دونید که عوارض چاقی فقط به نا متناسب شدن اندام منجر نمی شه بلکه باعث بیماری های زیادی مثل چربی خون، فشار خون و دیابت هم می شه. چاقی شکمی یکی از بدترین نوع چاقی هاست چرا که باعث می شه چربی ها دور قلب رو بگیرن و خدای نکرده باعث سکته ی قلبی بشن. بهترین راه برای سلامت و خوش اندام شدن ورزش و رژیم در کنار هم هست. توصیه می کنم با یک رژیم غذایی صحیح و البته ورزش (حتی اگر شده در منزل) به کنترل دیابتتون کمک کنید و تناسب اندام و اعتماد به نفستون رو بهبود بدین. برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید ما تا پایان دوره رژیم همراه شما هستیم.

منا امیری نیا 1398/10/28

سلام من سنم سی پنچ قدم یک شصت وزنم هشتاد میخوام تو دو ماه ده کیلو کم کنم

کارشناس به اندام 1398/10/30

سلام و روزتون بخیر. بسیار عالی که به فکر تناسب اندام و سلامت جسمیتون افتادین. دوست عزیز اکثر افرادی که اولین بار با رژیم ما وزن کم کردن تو ماه اول تونستن چیزی حدود 4 کیلو لاغر بشن که البته این کاهش وزن به مرور کندتر میشه. به هر حال ما در این رژیم، سبک زندگی سالم و کاهش وزن پایدار رو بهتون آموزش می دیم و امید داریم که شما هم رضایت کامل از برنامه های ما رو داشته باشید. برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید

نازی 1398/10/16

سلام من ۱۶۵ قد ۶۲ وزن دارم و ۳۶ سالمه میخام ۷ کیلویی کم کنم ممنون میشم کمک کنید با تشکر

کارشناس به اندام 1399/02/03

دوست خوبم هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید.

فاطمه از پاکدشت 1398/09/23

سلام من ۳۷ سالمه سه تا زایمان داشتم الان وزن ۷۹ میخوام لاغر کنم قد ۱۶۸

کارشناس به اندام 1398/09/25

سلام دوست عزیز. برای کاهش وزن هم باید یک برنامه ی غذایی منظم و صحیح داشته باشین و هم باید تحرکتون بیشتر بشه. به نوعی باید سبک زندگیتون رو تغییر بدین. اگر تمایل به دریافت رژیم دارین می تونین برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن. امیدوارم با موفقیت به وزن ایده آل برسید.

اکرم 1398/09/18

سلام خسته نباشید من چند با ر رژیم گرفتم ولی به خاطر مسائل مالی رها کردم میشه بپرسم رژیم دکتر به چه صورت است

کارشناس به اندام 1398/09/19

سلام و روز بخیر. دوست عزیز دوره های رژیم ما سه ماهه هست که هزینش با توجه به انتخاب پک یا عدم انتخاب پک و نوعش متفاوته.برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنیدتا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن

پروانه 1398/07/17

سلام روز خوش من ١٧ روزه رژيم آنلاين رو گرفتم و شروع كردم ولي متاسفانه هيچ مشاوري طبق صحبت هاي اولبه براي ثبت نام با من تمتس نگرفت. من جندتا سوال دارم لطفا به مشتري هاي آنلاين هم رسيدگي بشه مرسي

کارشناس به اندام 1398/07/18

سلام و روز بخیر. بابت این موضوع عذرخواهی ما رو بپذیرید. حجم زیاد کاربران و تماس ها ممکنه قصورهای این چنینی رو پیش بیاره. کارشناس ها حتما با شما تماس خواهند گرفت. اما در صورتی که پرسش خاصی براتون پیش آمده می توانید با شماره 02532143 با پشتیبان های ما در تماس باشید.

Y.N 1398/06/23

سلام من۱۳ سالمه قد من ۱۶۴ تحرک و بیماری ندارم و قبلا در یک جای دیگر به وززن ۶۳ کیلوگرم رسیه بودم ولی الان وزنم ۷۴_۷۵ کیلوگرم است وزنم در چه محدوده ی بحرانی ای است می شود زاهنمایی کنید

کارشناس به اندام 1398/06/30

سلام و روزتون بخیر. شما با مراجعه به این صفحه و وارد کردن اطلاعات جسمی تون می تونید متوجه بشید که در چه دسته ای قرار دارید (متعادل، دارای اضافه وزن و یا چاق). بعد از اون می تونید در همون صفحه نسبت به دریافت رژیم اقدام کنید و یا با ارسال عدد 24 از پشتیبان ها بخواید نسبت به دریافت رزیم به شما کمک کنن.