به پیشنهاد همسرم رژیم دکتر کرمانی را انتخاب کردم

آزیتا غفاری مصاحبه اختصاصی ما با آزیتا غفاری جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی خانم آزیتا غفاری 39 ساله و ساکن تهران، جدیدترین رکورددار سایت ماست که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی در مدت یازده ماه، نزدیک به 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید: من با برنامه رژیم دکتر […]

رکورددار رژیم لاغری دکتر کرمانی
5 از 5

زمان مطالعه 6 دقیقه

تعداد بازدید 11307

تاریخ انتشار

آزیتا غفاری

به پیشنهاد همسرم رژیم دکتر کرمانی را انتخاب کردم - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی ما با آزیتا غفاری جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
به پیشنهاد همسرم رژیم دکتر کرمانی را انتخاب کردم - 11 - - رکوردداران قدیم
خانم آزیتا غفاری 39 ساله و ساکن تهران، جدیدترین رکورددار سایت ماست که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی در مدت یازده ماه، نزدیک به 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید: من با برنامه رژیم دکتر کرمانی صحیح غذا خوردن و سالم زندگی کردن را آموختم. از اینکه در سلامتی کامل به سر می برم و بیماری کم کاری تیروئیدم بهبود پیدا کرده بسیار خوشحالم.
گزیده ای از صحبت های ایشان را در ادامه بخوانید:از کودکی چاق بودم و این موضوع برایم آزار دهنده و ناخوشایند بود و بیماری کم کاری تیروئید هم چاقیم را تشدید می کرد. افزایش وزن، اضطراب و استرس زیادی برایم ایجاد کرده بود. تلاش های زیادی انجام دادم ولی رژیم هایی که دریافت می کردم با توجه به بیماریم نبود و کمکی هم به کاهش وزنم نمی کرد.

وزن اولیه 85/500 کیلوگرم

وزن فعلی: 55 کیلوگرم
میزان کاهش وزن: 500/30 کیلوگرم

بعد از جستجوی راه های کاهش وزن که اکثرا پیامدهای ناخوشایندی داشت به پیشنهاد همسرم رژیم دکتر کرمانی را انتخاب کردم. با استفاده از این رژیم، با اراده و پشتکاری که داشتم و حمایت های همسرم، توانستم به وزنی که سیستم برای من انتخاب کرده بود دست پیدا کنم.

به پیشنهاد همسرم رژیم دکتر کرمانی را انتخاب کردم - 13 - - رکوردداران قدیم
رژیم دکتر کرمانی بسیار عالی و دلخواه بود. در واقع  می توان گفت هم غذای خانواده و هم بیماری من در نظر گرفته شده بود و همه چیز تحت کنترل بود که توانستم کاهش وزن خوبی داشته باشم. از اینکه در سلامتی کامل به سر می برم و بیماری کم کاری تیروئیدم بهبود پیدا کرده بسیار خوشحالم.بیشتر کتاب معجزه ای برای چاق ها و تقویت اراده دکتر کرمانی را مطالعه می کردم و تمام سی دی هایشان را هم دیده بودم. عکس های رکوردداران دکتر کرمانی خیلی برایم جالب بود و تصمیم گرفتم خودم هم یک روز از رکوردداران باشم.
به پیشنهاد همسرم رژیم دکتر کرمانی را انتخاب کردم - 15 - - رکوردداران قدیم
در طول رژیم تنها دارویی که استفاده می کردم مولتی ویتامین مینرال بود و ورزشی که انجام می دادم فقط پیاده روی بود. دشوارترین چیزی هم که با آن درگیر بودم وسوسه های غذایی بود اما با خواندن جملات و مطالب انگیزشی و دیدن عکس های رکوردداران به ادامه مسیر تشویق می شدم و انگیزه ام بیشتر می شد.
توصیه ام به افرادی که می خواهند رژیم بگیرند، این است که روی «چقدر» خوردن تمرکز نکنید بلکه روی «چه چیزی» خوردن تمرکز کنید. تغییر زمان می برد، اگر خوب تلاش کنید و صبور باشید نتیجه را خواهید دید.در زندگی قهرمان خودتان باشید، برای رسیدن به تناسب اندام آرزو نکنید، بلکه تلاش کنید. هدف من برای امسال، حفظ وزن و نگه داشتن اندامم هست.در پایان از همراهی مشاوره ها و پاسخگویی کارشناسان که با کمال صبوری، من را در طول رژیم راهنمایی می کردند سپاسگزارم.
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
فاطمه 1400/11/17

سالام من..... هستم چاق هستم و تو مدرسه کسی باهم دوست نمیشه دیگران مسخرم میکنن و اتمادنفس از دست دادم و حرف دیگران برام اصلان مهم نیست اما دیگه خسته شدم 15 سالمه

کارشناس به اندام 1400/11/17

سلام فاطمه خانم عزیز بهترین راه استفاده از یه رژیم اصولیه که مناسب با سنت باشه برای دریافت رژیم کاهش وزن کودک و نوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

مژگان قاسم زاده 1397/11/05

واقعا مانکن شدین تبریک میگم ???