رژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم

زکیه امن پور مصاحبه اختصاصی ما با زکیه امن پور جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی خانم زکیه امن پور 32 ساله و ساکن تهران جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است که موفق شده در طول 6 ماه، 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. گزیده ای از صحبت های ایشان را بخوانید: از سن بلوغ […]

رژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردمرژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم
5 از 5

زمان مطالعه 9 دقیقه

تعداد بازدید 16496

تاریخ انتشار

زکیه امن پور

رژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی ما با زکیه امن پور جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
رژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم - 11 - - رکوردداران قدیم

خانم زکیه امن پور 32 ساله و ساکن تهران جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است که موفق شده در طول 6 ماه، 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد.
گزیده ای از صحبت های ایشان را بخوانید:
از سن بلوغ افزایش وزنم شروع شد و تقریبا از همان ابتدا، چاقیم آزار دهنده بود ولی اراده ای برای رژیم گرفتن نداشتم .تابستان امسال یکی از دوستانم به خانه مان آمد و توصیه های او باعث شد تصمیم بگیرم لاغر شوم. از مرداد امسال رژیمم را شروع کردم و تا الان که اسفندماه هستیم، حدود 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته ام اما برای تثبیت وزنم باید 29 کیلوگرم دیگر کم کنم.

وزن اولیه: ۱۲۷/۶۰۰ کیلوگرم

وزن پایانی (تا کنون): 97/850 کیلوگرم
میزان کاهش وزن: 30 کیلوگرم

اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده احساس سبکی و سلامتی داشتم. رژیم گرفتن بسیار راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم . قبلا قارچ و روغن زیتون نمی خوردم اما از وقتی رژیم دکتر کرمانی را شروع کردم، قارچ و روغن زیتون همیشه در لیست غذایی ام هست.
شروع برنامه رژیم بسیار عالی بود، چون تصمیمم برای تغییر وضعیت زندگی و وضعیت ظاهریم صددرصد جدی بود. برنامه عالی شروع شد و همچنان هم ادامه دارد.

رژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم - 13 - - رکوردداران قدیم

با برنامه غذایی دکتر کرمانی، از سرخ کردنی ها و زحمت زیاد برای غذا پختن راحت شدم. غذاهای بخارپز، کبابی و آب پز خیلی کارم را راحت کرده و اتفاقا بقیه اعضای خانواده هم راضی هستند چون یک سری غذاهای جدید یاد گرفته ام.
دقیقا یادم نیست ولی فکر می کنم نزدیک ۱۰ سالی می شود که عضو رژیم دکتر کرمانی شده ام. بعضی اوقات با نقل حرف ها و گفته های دکتر کرمانی، به دوستانم انرژی و امید می دهم. نگران کاهش وزنم نیستم چون تمام سعی ام را می کنم که وزنم برنگردد. تا همین امروز اصلا ناامید نشدم چون هرروز کسی هست که بگوید چقدر خوبه که لاغر شدی!
اینکه بروم خرید و بگویم «آقا، یه سایز کوچیکتر!» برای من انگیزه بخش بوده ولی از شوخی گذشته، حس بسیار قشنگی است که احساس سبکی و آرامش کنی و همین تجربه خوبی بود که باعث شد من این سبک زندگی را ادامه دهم.
روزهای اول ورزش کردن برایم سخت بود، ولی کم کم دیدم این کار به کاهش وزنم کمک می کند و تشویق دوستانم در باشگاه باعث شده اراده و انگیزه ام بیشتر شود. همه خوشحال بودند و تشویقم می کردند. قبلا هم زیاد برای رژیم گرفتن و ورزش اقدام کرده بودم ولی هم اراده قوی نداشتم هم بارداری دومم، باعث تنبلیم شد و دیگر هم تلاشی برای لاغر شدن نکردم.
هم در خانه و هم در باشگاه ورزش می کنم. الان هم دارم تلاشم را بیشتر می کنم تا کمی بیشتر وزن کم کنم و شنا را هم به شکل حرفه ای یاد بگیرم. فعلا ایروبیک و بدنسازی کار می کنم، تردمیل و طناب زدن را هم دوست دارم و به امید خدا در این چهار ماه که ورزش می کنم مشکلی برایم پیش نیامده است.

رژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم - 15 - - رکوردداران قدیم

برنامه ام برای امسال کاهش وزن با ملایمت هست، چون سنگ کلیه دارم و نمی خواهم این بیماری مانع ورزش کردن و کاهش وزنم شود. در مواقع گرسنگی هم، کاهو و کلم و یا یک شکلات تلخ که مشغولم کند استفاده می کنم.
آن قدر کتاب دکترکرمانی را مرور کرده ام که در مهمانی ها، کالری تمام غذاها را می سنجم و آنها را به اندازه نیازم استفاده می کنم و از میزان کالری هیچکدام غافل نمی شوم.
بیشترین مشوق هایم اول خانواده و بعد مربی باشگاهم خانم قاسمی و دوستان صمیمی ام بودند که واقعا از همه آنها ممنونم چون هرروز به من امید می دادند و اراده ام را تقویت می کردند. به جز کتاب دکتر کرمانی و مطالبی که در کانال های تلگرامی سلامت هست مطالعه دیگری ندارم.
نخوردن، هیچ وقت کسی را لاغر نمی کند. توصیه من این است که خوب بخورید، به اندازه بخورید و خودتان را از هیچ چیز محروم نکنید حتی فست فودها. فقط هرچیزی که می خورید به اندازه باشد.
من می توانم چیزی که در چندسال جمع کرده ام را در یک سال از بین ببرم؛ هیچ وقت هیچ کاری نشد ندارد! تا خودتان نخواهید کسی نمی تواند به شما کمک کند، پس به جای چرا و چگونه از جایتان بلند شده و دست به کار شوید.


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
سهند سولتی 1395/12/17

من میدونم که زحمت زیادی کشیدین و این کارو انجام دادین، اما شما در هر حال فوق العاده هستین ?????

سهند سولتی 1395/12/16

به نظر من یه اراده فولادی میخواد که چنین کاری انجام بدی، واقعا از عهده همه می بر نمیاد

Raha.ebadi 1395/12/16

لابک به این اراده و تلاش ایول داری خانومی