موقع خرید لباس حسرت می خوردم، حالا خوشحال و شاداب هستم

نام :سید سجاد محمدی سن :24 وزن اولیه:102 وزن پایان :78.6 مقدار کاهش وزن :23.5 خودتان را به طور کامل معرفی کنید. (نام و نام خانوادگی، سن، استان، وضعیت تاهل، شغل) به نام خدا….با سلام….سید سجاد محمدی…24 سالمه ساکن مشهد هستم..مجرد هستم…فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمرانوضعیت وزنی خانواده به چه صورت است؟ آیا بقیه افراد […]

موقع خرید لباس حسرت می خوردم، حالا خوشحال و شاداب هستم - 4 - - رکوردداران قدیم
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 15 دقیقه

تعداد بازدید 2629

تاریخ انتشار

  • نام :سید سجاد محمدی
  • سن :24
  • وزن اولیه:102
  • وزن پایان :78.6
  • مقدار کاهش وزن :23.5
موقع خرید لباس حسرت می خوردم، حالا خوشحال و شاداب هستم - 6 - - رکوردداران قدیم
خودتان را به طور کامل معرفی کنید. (نام و نام خانوادگی، سن، استان، وضعیت تاهل، شغل)
به نام خدا….با سلام….سید سجاد محمدی…24 سالمه ساکن مشهد هستم..مجرد هستم…فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمرانوضعیت وزنی خانواده به چه صورت است؟ آیا بقیه افراد خانواده وزن نرمالی دارند؟
اضافه وزن در خانواده پدری من خیلی زیاد به چشم میخوره ولی در خانواده خودمون من و خواهرم دجار بیماری چاقی بودیم که اول خواهرم به وزن نرمال پارسال رسیدند و بعدش هم من به فکر لاغری افتادماز چه سنی وزن شما رو به افزایش رفت؟
من از کلاس سوم راهنمایی (14 سالگی) دچار چاقی شدموقتی برای اولین مرتبه متوجه میزان اضافه وزنتان شدید چه حسی داشتید؟
راستشو بخواین اون زمان واقعا چاقی و اضافه وزن واسه من مث تفریح می موند و واقعا از عواقبش بی خبر بودم…ولی واقعا اولین حس بدی که به من دست داد افسردگی و مخصوصا کم شدن روابطم با دوستان و فامیل بودآیا این مقدار اضافه وزن مشکلی برای سلامتی شما ایجاد کرده بود؟
مهم ترین مشکلی که واسه من پیش اومد زانو درد بود که خدا رو شکر الان به طور 100 درصد رفع شده.در امور روزمره چطور؟به مشکلی برنخوردید. (خرید لباس، شغل، فعالیت های روزانه، موقعیت اجتماعی و روابط عمومی)
زمان خرید لباس من دیگه حالم دست خودم نبود چون واقعا حتی خجالت می کشیدم که برم خرید چون تمام لباس های زیبا مال افراد لاغر بود و واقعا من حسرت می خوردم…فعالیت روزانه به جز مدرسه و دانشگاه واقعا شاید به حد صفر رسیده بود و واقعا دچار افسردگی و خیلی گوشه گیر بودم و در خیلی از جمع های دوستانه و خانوادگی شرکت نمی کردم

تلخ ترین خاطره خود از زمان را برایمان تعریف کنید.
من به ورزش مخصوصا فوتبال علاقه زیادی داشتم و دارم…این 8سال که از اضافه وزن رنج می بردم واقعا از ورزش هم جدا موندم که خیلی آزار دهنده بود برای من

چه شد که تصمیم گرفتید وزن خود را کاهش دهید؟
مهم ترین انگیزه من واسه لاغری واقعا لاغر شدن و مخصوصا خرید لباس مورد علاقم بود چون هرچی لباس معمولی بود من باید میخریدم و مدت ها باید به تن میکردم..

قبل از برنامه دکتر کرمانی روش دیگری را امتحان کرده بودید؟
بله تا به امروز و قبل از رژیم آقای کرمانی من 3بار نزد 3پزشک لاغری رفتم که هر 3دفعه با شکست مواحه شدم

چگونه با سایت دکتر کرمانی آشنا شدید؟
شاید جالب باشه ولی در همون زمان که واسه لاغری پیش یک دکتر در مشهد میرفتم..یکی از مریض های ایشون از دکتر کرمانی خیلی تعریف میکردن و من از همان زمان نام ایشون در ذهن من موند

چرا روش اینترنتی را انتخاب کردید؟
من چون ساکن مشهد هستم به اجبار روش اینترنتی رو انتخاب کردم…این روش خیلی خوبه چون دیگه واقعا بس که دکتر رژیم عوض کرده بودم از رفتن به مطب خاطره بدی داشتم.

تا چه اندازه به نتیجه گرفتن با این روش امید داشتید؟
راستشو بخواین خیلی زیاد…اولین بار که سایت دکتر کرمانی رو باز کردم با جمله ( معجزه ای برای چاق ها و لاغر ها ) مواجه شدم که واسه من خیلی جالب و باعث بالا بردن روحیه من شد..هم چنین در تالار گفتگو ها از چند نفر سوال پرسیدم که واقا متوجه شدم که دارم مسیر رو این بار درست انتخاب می کنم…

شروع برنامه چطور بود؟اینکه بتوانید خود را با برنامه وفق دهید برایتان سخت بود یا آسان؟
کمی سختی رو داشت ولی واقعا چون برنامه فوق العاده ای بود من واقعا لذت میبردم…و خیلی زود بدنم عادت به این برنامه کرد

بیشتر از چه طریق با مشاورین برنامه در تماس بودید؟ پیامک، ایمیل و یا تماس مستقیم.
تماس مستقیم

چقدر زمان میبرد تا پاسخ سوالات و درخواستهایی که با مشاورین مطرح میکردید را بگیرید؟
در طی تماس تلفنی که داشتم شاید در کمتر از 2دقیقه من جواب سوالاتمو میگرفتم

برخورد مشاورین با شما چطور بود؟
بسیار خوب و فوق العاده…واقعا به من روحیه و انگیزه می دادن..وافعا ازشون کمال تشکر رو دارم از چندی پیش وعده دادیم که هر دو هفته یکبار با مشترکین در تماس باشیم.

در مورد شما توانستیم وفای به عهد داشته باشیم یا خیر؟
از زمانی که این وعده داده شد واقعا تا 2ماه با من تماس گرفته نشد ولی از برج 2 امسال واقعا به طور منظم هر هفته با من تماس گرفنتد..

راهنمایی هایی که در این تماسها از طرف مشاورین ارائه میشد کارآمد بود؟
بله بسیار فوق العاده و مناسب و کارآمد بود

موقع خرید لباس حسرت می خوردم، حالا خوشحال و شاداب هستم - 8 - - رکوردداران قدیم

تا چه اندازه توانستند در اراده و پایبندی شما به برنامه تاثیرگذار باشند؟
من هر زمان که نا امید میشدم و یا بدنم مقاومت میکرد با مشاورین تماس میگرفتم و وافعا با مشاوره های بسیار خوب روحیه منو بسیار بالا میبردن و باعث میشد من دوباره انگیزه و روحیمو به دست بیارم..

تنوع غذایی برنامه دکتر کرمانی را چطور دیدید؟
بدون اغراق میگم که بسیار فوق العاده بود…من تا به حال چنین برنامه غذایی در رژیم تجربه نکرده بودم

از بین لیستهای غذایی که در سایت ارائه میشد (لیست استاندارد، لیست دلخواه من و لیست گیاهی) کدامیک بیشتر رضایت شما را جلب کرد؟ چرا؟
لیست دلخواه…چون میتونستم غذاهای مورد علاقمو انتخاب کنم و از مصرف غذاهای مورد علاقم در دوران رژیم لذت ببرم

آیا )لیست دلخواه من( توانست حس محرومیت و یکنواختی را که اکثر برنامه های غذایی به استفاده کننده القا میکنند را از بین ببرد؟
بله واقعا همین طور بود و این لیست دلخواه واسه من بسیار جذاب بود چون میتونستم غذاهای مورد علاقمو از بینشون انتخاب کنم..

در حین استفاده از برنامه داروی لاغری هم استفاده میکردید؟
خیر…به غیر از کپسول مولنی ویتامبن مینرال از هیچ گونه دارویی استفاده نکردم

در مواقع گرسنگی چگونه این حس را کنترل میکردید؟
با خوردن خوراکی های آزاد که در برنامه رژیم ذکر شده بود..مانند هویج خیار گوجه فرنگی و هم چنین مصرف میان وعده ها که در برنامه رژیم به طور دقیق ذکر شده است.

در میهمانیها، با وجود غذاهای رنگارنگ چگونه رفتار میکردید؟
وقتی به این فکر میکردم که این غذاها لذت مصرفش شاید فقط نیم ساعت بشه ولی عذا خوردن زیاد باعث یک عمر چاقی و اصافه وزن میشه واقعا ارادمو قوی میکردم و به هیچ وجه سمت غذاهای چرب و پر کالری نمیرفتم…مخصوصا این که من واقعا خاطرات بدی ار دوران اضافه وزن و چاقی خودم دارم

تا چه اندازه ورزش را در جریان کاهش وزن خود دخیل میدانید؟
ورزش کردن بسیار مناسب و واقعا موثر بود در طول رژیمم ولی متاسفانه من فقط 2ماهه اول ورزش کردم و الان عضلات بدنم بسیار شل شده از همه دوستان که رژیم دارند خواهش میکنم که به هیچ وجه در ورزش کردن کوتاهی نکنند.

حالا برویم سراغ محتوای سایت. مقالات داخل سایت و مجلات الکترونیکی که برای شما ارسال می شود را مطالعه می کنید؟آیا مفید واقع شدند؟
بله بسیارمناسب و آموزنده بود و خیلی راهنمای خوبی در طول رژیم من بود

وقتی برای اولین بار اسم خود را در لیست افراد موفق دید چه حسی داشتید؟
بسیار خوشحال شدم و باعث افتخارم بود که تونستم در لیست جای بگیرم ..لیستی که روز اول رژیم واقعا آرزو داشتم یک روزی اسمم در این لیست جای بگیره و امروز واقعا از محقق شدن این امر خوشحال هستم

کدام قسمت سایت برای شما از محبوبیت بیشتری برخوردار بود؟
ابتدا صفحه اول سایت که مطالب بسیار خوبی در اونجا هست هم چنین تالار گفتگوی دکتر کرمانی که واقعا با وجود دوستان خوبم در ابن تالار هر روز دوستان برای رژیم به هم روحیه میدادن…

بهترین مشوقین شما در حین رژیم چه کسانی بودند؟
بهترین مشوقین بدون هیج شکی پدر و مادر عزیزم بودن..که واقعا منو حمایت کردند و واقعا زحمتهای مادر عزیزم که هر روز غذاهای رژیم منو واسم آماده میکردن تا من بتونم با دقت به برنامه پایبند باشم…

اکنون که باری به وزن را از روی دوشتون برداشتید چه احساسی دارید؟
حس بسیار خوب شادابی و واقعا خوشحالی فراوان…حسی که امیدوارم هیچ وقت دیگه از دستش ندم حالا شیرین ترین خاطره ای که در حین اجرای برنامه دارید را تعریف کنید. به نظرم همه لحظه هاش خوب بود چون آدم شاید کمی سختی بکشه ولی وقتی آیندرو می دیدم خیلی حس خوبی بهم دست میداد چون میدونیم یک روزی قراره به امبد خدا منم لاغر بشم و بتونم از زندگیم لذت ببرم…ولی هیچ چیز لذت بخش تر از این نبود که در مهمانی ها آدم چشمشو به روی غذاهای رنگارنگ ببنده و بعدا واقعا لذت ببره که که تونسته ارادشو حفظ کنه…

و سوال آخر. توصیه شما برای افرادی که از اضافه وزن رنج میبرند چیست؟
واقعا باید به همه بگم که وقتی که لاغر شدین تازه متوجه میشید که زندگی یعنی چی..شادی یعنی چی…واقعا این حس فوق العادس و امیدوارم روزی همه مخصوصا دوستان عزیزم در تالار گفتمان به این حس دست پیدا کنند…با آرزوی بهترین ها و موفقیت برای همه..

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*