هر روز مصمم تر از دیروزم

منصور عابدی مصاحبه اختصاصی ما با منصور عابدی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی آقای منصورعابدی 28 ساله و ساکن استان اصفهان است و موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. گفت و گوی ما را با آقای عابدی، جدیدترین رکورددار کاهش وزن بخوانید: بعد از ازدواج با […]

هرروز مصمم تر از دیروزم رکورددار رژیم لاغری دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 8 دقیقه

تعداد بازدید 8346

تاریخ انتشار

منصور عابدی

هر روز مصمم تر از دیروزم - 9 - - اخبار

مصاحبه اختصاصی ما با منصور عابدی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
هر روز مصمم تر از دیروزم - 11 - - اخبار

آقای منصورعابدی 28 ساله و ساکن استان اصفهان است و موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 30 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد.
گفت و گوی ما را با آقای عابدی، جدیدترین رکورددار کاهش وزن بخوانید:

بعد از ازدواج با رها کردن ورزش، افزایش وزن پیدا کردم. از زمانی که در جمع، تپل خطابم می کردند و به خاطر وزن زیاد تحرکّم کم شده بود، عواملی مثل عدم خرید لباس دلخواه و گوشه گیری در جاهایی که بدنم بدون پوشش بود مثل استخرها باعث شد تصمیم بگیرم لاغر شوم. بزرگ ترین تغییری که در کاهش وزن دادم، تغییر فرهنگ غذا خوردن بود.
از طریق یکی از دوستانم که خودش هم در رژیم بود با سایت دکتر کرمانی آشنا شدم. پس از ثبت نام در رژیم، در دو هفته اول، 6 کیلوگرم کاهش وزن داشتم و همین باعث تقویت اراده ام شد و پنج ماه طول کشید تا به وزن کنونی ام برسم.

قبل از این، از وزن 105 کیلوگرم شروع کردم و خودم را به 97 کیلوگرم رساندم اما دیدم برای کاهش وزن بیشتر نه دانش کافی دارم و نه انگیزه، برای همین سراغ رژیم آنلاین دکتر کرمانی آمدم. آکادمیک و علمی بودن رژیم دکتر کرمانی باعث شد این بار با دفعات قبل تفاوت داشته باشد.

وزن اولیه: 105 کیلوگرم

وزن پایانی:75 کیلوگرم
میزان کاهش وزن: 30 کیلوگرم

تنوع غذایی رژیم دکتر کرمانی را فوق العاده عالی دیدم چون لیست دلخواه دستم را باز گذاشته بود که خودم را راضی نگه دارم و انگیزه داشته باشم. در طول رژیم بیشتر از طریق تماس مستقیم با مشاوران ارتباط داشتم و راهنمایی هایشان کاملا کارآمد بود.
کاهش وزن از چیزی که فکر می کردم راحت تر بود اما نگه داشتن آن اراده ی دوچندان می خواهد. من نزدیک سه ماه است با کنترل دقیق رفتار غذایی و ورزش روزانه، کاهش وزنی که دارم را ثابت نگه داشته ام.
حالا که لاغر شده ام شاداب تر و با انگیزه ترم. با کمک راهنمایی های دکتر کرمانی موفق شدم الگوی غذا خوردنم را تغییر دهم و با دیگر اعضای خانواده هماهنگ شوم.

هر روز مصمم تر از دیروزم - 13 - - اخبار

وقتی رژیم را شروع کردم، در میان اطرافیان آنهایی که مسن تر بودند می گفتند حیفی و از جمله های منفی استفاده می کردند. کسانی هم بودند که روزهای اول می گفتند تو نمی تونی و حالا جوگیر شدی که می خوای رژیم بگیری! ولی من به حرفشان اهمیت ندادم.
بهترین مشوقم در طول رژیم، همسر عزیزم و دوستانی بود که پیشرفت من را می دیدند. تناسب اندام و خوش تیپی به من این انگیزه را می دهد تا این سبک زندگی را ادامه دهم و حتی این محدودیت های غذایی باعث شده انگیزه ام بیشتر شود.
نگران این نیستم که وزنم برگردد چون هر روز مصمم تر از دیروزم. وسوسه نشدم رژیمم را هم بشکنم چون اهداف بزرگ تری از رژیم دارم و مهم تر از همه اینکه بدنی سالم داشته باشم.

هر روز مصمم تر از دیروزم - 15 - - اخبار

غذای مورد علاقه ام ماکارونی اما از نوع کم چرب و همراه با روغن زیتون یا کنجد است. آخرین غذای سالمی که در لیست موردعلاقه هایم قرار دارد فلافل و اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه به خودم بدهم لازانیاست.
دوچرخه سواری ورزشی است که بیشتر اوقات انجام می دادم چون همراه آن کارهای روزمره ام را هم پیش می بردم. ورزش هوازی مورد علاقه ام، والیبال است و همچنین کار گروهی را هم دوست دارم.
در مواقع گرسنگی از غذاهای آزاد مثل خیار استفاده می کردم، در مهمانی ها با وجود غذاهای رنگارنگ و متنوع، تصور می کردم تنها در اتاقم سر یک سفره نشسته ام که هیچ چیز جز غذایی که باید بخورم در آن نیست!
3 توصیه اصلی ام درباره خوب غذا خوردن: آرام غذا خوردن، خوب جویدن و غذا خوردن در ظرف جدا گانه است.
به کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خودشان نمی بینند می گویم کافی است رژیم را شروع کنید چون بعد همه چیز روی روال می افت، البته از نظر روانشناختی هم باید تمرین کنند تا انگیزه شان زیاد شود. همچنین علم به غذاها و فرهنگ سالم غذا خوردن باید به مردم آموزش داده شود تا چاقی و لاغری از بین برود.


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*