هیچوقت ناامید نشدم و نخواهم شد

امیر ابوقداره مصاحبه اختصاصی ما با امیر ابوقداره جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی آقای امیر ابوقداره، 26 ساله و ساکن شیراز جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است که موفق به 57 کیلوگرم کاهش وزن شده و همچنان با جدیت به برنامه رژیم خودش ادامه می دهد. گزیده ای از صحبت های ایشان را بخوانید: […]

رکورددار کاهش وزن رژیم لاغری دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 5 دقیقه

تعداد بازدید 7113

تاریخ انتشار

امیر ابوقداره

هیچوقت ناامید نشدم و نخواهم شد - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی ما با امیر ابوقداره جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
هیچوقت ناامید نشدم و نخواهم شد - 11 - - رکوردداران قدیم
آقای امیر ابوقداره، 26 ساله و ساکن شیراز جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است که موفق به 57 کیلوگرم کاهش وزن شده و همچنان با جدیت به برنامه رژیم خودش ادامه می دهد.

گزیده ای از صحبت های ایشان را بخوانید:

چندسال اخیر به دلیل درد پاهایم رنج زیادی کشیدم و چاقی برایم به یک مشکل جدی تبدیل شد. قبلا در زمینه رژیم، به صورت حرفه ای ومشورت با پزشک تلاشی نکرده بودم اما توصیه وتشویق دوستم باعث شد این بار با دفعات قبل تفاوت داشته باشد و جدی اقدام کنم. تا الان 57 کیلوگرم کاهش وزن داشته ام و حدود10 کیلوگرم دیگر هم می خواهم کم کنم.

وزن اولیه : 151 کیلوگرم

وزن فعلی: 94 کیلوگرم
میزان کاهش وزن (تاکنون): 57 کیلوگرم

رژیم گرفتن باعث شد متوجه شوم چاقی، بیشتر یک بیماری است تا یک مشکل. رژیم دکتر کرمانی زیاد سخت نبود و من طبق برنامه غذاییم پیش رفتم و خانواده هم کمکم کردند. کم شدن وزنم در ماه اول، انرژی وانگیزه خوبی بود که به من انگیزه زیادی داد. ظاهر خوب و تناسب اندامی که پیدا کرده بودم هم باعث شد من این سبک زندگی را همچنان ادامه دهم.

هیچوقت ناامید نشدم و نخواهم شد - 13 - - رکوردداران قدیم
طی این مدت هیچ وقت ناامید نشدم و نخواهم شد. دشوارترین چیزی که در زمان رژیم با آن درگیر بودم ورزش و دویدن بود، چون هرروز یک ساعت می دویدم. بهترین توصیه من برای کسانی که تازه ورزش را شروع کرده اند، هرروز دویدن به مدت یک ساعت است.
والیبال و فوتبال ورزش موردعلاقه ام هستند و از بین ورزش های هوازی فقط پیاده روی را دوست دارم. در همان ماه اول کاهش وزن را تجربه کردم و این انگیزه خوبی برای ادامه مسیر بود. غذای سالم مورد علاقه ام قورمه سبزی و آخرین غذای سالمی که دوست دارم و می خورم کوکوسبزی است.و اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه به خودم بدهم کوبیده را دوست دارم.
هیچوقت ناامید نشدم و نخواهم شد - 15 - - رکوردداران قدیم
کاهش وزنم روی روابطم تاثیر زیادی گذاشت و الان روحیه و اعتماد به نفسم بسیار بهتر شده است، هیچ مشکل و یا آسیب دیدگی در مسیر کاهش وزنم نداشتم. هدف نهایی ام برای امسال این است که همچنان رژیمم راحفظ کنم.
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*